Odstranil sem předsudek na Yamahu, a koukám ještě po R1čce.. začala se mi líbit..
Ale v cenové hranici 50ti klacků do nosu, rok 98-99-00, asi nic dobrýho nenajdu a spolehlivě by tak akorád žrala olej, nebo ne ? Servis jako takový už tolik neřeším, udělám na škole, ale výdrž a cena dílů.. Někde sem našel test cbr 900rr/zx9r/R1 kde vyhrála R1 průměrně ve všech katregoriích. Ale za ty prachy co mám, nevím co bych koupil, potřebuju taky trošku spolehlivej stroj A hlavně, to je tak kurva znát rozdíl v emocích mezi hondou kawou a jamahou?
jakej kus vybereš, už je jen na tobě. Je to už přeci jen letitý, ale jistě jich bude dost zachovalých po technické stránce. Olej to žere normálně (0,5L na tisíc je ještě dobrý ) a převodový kolečko, které se občas polámalo si uděláš sám- není to drahý v materiálu.
Pak to osaď Keihinama FCR a budeš spokojenej
Neříkám,že je spolehlivější než CBR,ale je to jen o předchozích majitelích...
Koukal sem po nečem takovým, ale je to leštěnka za málo peněz, dovezu to a dám další 20 do motoru, kterou nemám.
Jakej rok myslíš ?
1 reakcí na tento příspěvek cbr 900rr vs R1
2 reakcí na tento příspěvek cbr 900rr vs R1
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cbr 900rr vs R1
c.j. píše: A praskající vložky válců?
Praskaly vložky u R6 do roku 2002. U r1 jsem to snad neslyšel. U staré R1 se občas domrdá 2ka v převodovce a spoj. koš u prvních modelu. U r.v 2000 to trochu pořešili. Měl jsem R1 99 naladěnou a pěkná bestie. Od 4 tis to jede pěkně 5-6 tis kopanec a celkově hrubej chod motoru a karbecovka,a s krátkým plynem to je dobrá kultovka stará. Pak už začali dělat klidnější průběh výkonu a jak se říká uřízli tomu trochu kule. Zadní tlumič na piču, neztíhá výkon.. mě osobně to žralo jen 0.2 litru na 1000km. Ale bohužel se vyjebal spj.koš. Jinak mě to snad 7x málem zabilo budu na ni vzpomínat vždycky..
Naposledy editováno 28.01.2013 14:11:33
1 reakcí na tento příspěvek cbr 900rr vs R1
Pokud někdo na cesty vybírá dle parametrů tak je u mě trouba, vesměs to vychází u SBK na stejno, nemluvím o okruhu,ale tam se stejně komponenty mění. Sakra nebudu jezdit na motce která se mě nelíbí jen proto že někdo řekl že je dobrá nebo že má o pár kobyl víc a lepší brzdy když je na silnici využije na max pár bezmozků.
Snad si kupuji motorku která se mě líbí a je pro moje zaměření v poho.
Nevěřím že by byla některá motorka od normálních výrobců jako je H, S, Y, K, D, B, A, T atd. i když jich moc nebude (těch atd.) úplnej propadák aby se na tom nedalo jezdit.
Beru co se mě líbí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cbr 900rr vs R1
AdosR píše: Praskaly vložky u R6 do roku 2002. U r1 jsem to snad neslyšel.
Týká se to bohužel i R1. Dvě až tři takové jsem za posledního půl roku viděl i tady v inzerci.
Ale Fireblade je Fireblade (i to pitomé 16" přední kolo bych zkousl) Nejkrásnější byly první, ale bral bych co nejnovější..
Naposledy editováno 28.01.2013 17:14:54
c.j. píše: Týká se to bohužel i R1. Dvě až tři takové jsem za posledního půl roku viděl i tady v inzerci.
No tý vole tak o tom nevím teda. Ale to už ty R1 musely mít najeto ke 100 tis km reálných ne stočených. U R6 to dělalo i o dost dříve.
1 reakcí na tento příspěvek cbr 900rr vs R1
Chci taky přijít na to, co všichni maj na tom, že honda nemá koule... takže se budu snažit projet všechny mašiny, a zjistit co na tom je.
Zatím teda vede opravdu to Cebeero, klasika a moje finance mi velí, že to bude nejrozumější volba, je to mašina, kterou budu mít už déle.
Naposledy editováno 28.01.2013 22:14:09
Ale jinak asi R1, karbecovka má fakt něco do sebe Jen to něco spolkne, no. Ale taky nemusí. Podle kusu.
fároš mi vydržel ze všech motorek nejdele doma a současně sem ho měl i stou R1 99 a FZ1...
r1 jela sice dravěji..ve vyšších rychlostech ale podle mě až za 7tis...a měla svoje ..ventily, spojkový koš jak kafemlýnek po jeho výměněn za 3tis km zase.. byla i podle mě takova divně nastavená od podvozku..mě prostě nesedla (nevím čím)..
jinak faroš je faroš
A o tom, že nemá koule... až budeš všechny stroje drtit u omezovače, tak poznáš, že Honda má prostě víc "user-friendly" přístup. R1 tě nakope, když to trochu přeženeš a nedáš jí co potřebuje, kdežto Fároš to zkousne a jenom se trochu zavlní, aby ti řekl, že takhle ne... Kawa to stejný o Duc ani nemluvím. A tam sou ty emoce! Samozřejmě má na tom podíl i úplně jinej průběh výkonu, kterej je prostě u Hondy krásně uhlazenej a nevadí ji 2500-3000otáček od kterejch táhne, pak chytne druhej dech v 7 a táhne plynule až do maxima. R1 tě naproti tomu doslova vystřelí a tlačí tě do toho maxima.
A design už je jenom věc vkusu, mě se prostě Fároš z 98 líbí Takže hlavně jich pár oběď, aby si zjistil stav a pak už je to hlavně o tom co chceš a hledáš. Jestli budeš jezdit PiluJakoPrase tak R1 je jasná Továrna na emoce. Jestli se chceš na motce podívat i dál, ale občas si i zablbnout (s trochou ředěnějším adrenalinem), tak Fároš.
1 reakcí na tento příspěvek cbr 900rr vs R1
DRIVERX_CIPIS píše: R1 není špatná ale až do roku 2004 se srali převodovky zejména dvojkové kolečko v převodovce a navíc karbec už je dost nemoderní i celkem náročný na seřízení oproti stříkačce na cbr 929rr.u cbr 929rr se nesere nic krom regulátoru dobíjení a ten jde vyměnit za třeba vape.na www.motoinzerce jsou ted dva fároše za cca +-57tis a to je myslím celkem pěkná cena za hodnou motorku která moc nežere a hlavně se nesere.za me cbr 929rr 2001.navíc má malou hmotnost,krátký rozvor a super brzdy! a podvozek.navíc se stříkačka bude pak prodávat mnohem lépe než zastaralej karbec :) nebo gsxr 750 2001+ pokud se ti ho podaří sehnat.ted jich moc není.vše za 62tis+
Trošku si přečti forum, právě cbr 929-954 rr se ted dost sype taky na převodovkách. Už hodně lidí s tím mělo starosti, někteří lidi tu z fora znájí i lidi co to řešili. Udajně poddimenzováná převodovka.. Regulátor je klaiska. U tak starých motorek je prostě kurva nebezpečí že se ti vysere. Takže hledat jen top stavy což je těžké.. Ale je lepší chtít třeba 3 mašiny a ne jen jednu. Je pak větší výběr. JÁ bych spíš vzal něco co je v krásným stavu a je vidět že se o to majitel staral než něco co se bojím že se mě bude sypat( ikdyž se mě ta motorka bude líbít víc desingem)
Naposledy editováno 29.01.2013 18:00:31
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1186, 1187] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35586 | Dnes v 15:00 Kubik19 |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | Včera v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 | tomassek.32 | 45 | 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ |