globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: cbr 900rr vs R1
Zdarec
Odstranil sem předsudek na Yamahu, a koukám ještě po R1čce.. začala se mi líbit..
Ale v cenové hranici 50ti klacků do nosu, rok 98-99-00, asi nic dobrýho nenajdu a spolehlivě by tak akorád žrala olej, nebo ne ? Servis jako takový už tolik neřeším, udělám na škole, ale výdrž a cena dílů.. Někde sem našel test cbr 900rr/zx9r/R1 kde vyhrála R1 průměrně ve všech katregoriích. Ale za ty prachy co mám, nevím co bych koupil, potřebuju taky trošku spolehlivej stroj A hlavně, to je tak kurva znát rozdíl v emocích mezi hondou kawou a jamahou?
Anketa: s mýma fin, možnostma
R1
20%
11
Fireblade
80%
44

cbr 900rr vs R1

Skvělá odpověď, děkuji! 28.1.2013 v 11:18 | Nahoru | #1
Když už "novýho sporta" tak za mě R1 v prvním karburátoru. Nebudeš nejrychlejší,ale svezeš se ještě na jedné z posledních MOTOREK, pokud bude podvozek v pořádku.
jakej kus vybereš, už je jen na tobě. Je to už přeci jen letitý, ale jistě jich bude dost zachovalých po technické stránce. Olej to žere normálně (0,5L na tisíc je ještě dobrý ) a převodový kolečko, které se občas polámalo si uděláš sám- není to drahý v materiálu.

Pak to osaď Keihinama FCR a budeš spokojenej

Neříkám,že je spolehlivější než CBR,ale je to jen o předchozích majitelích...

cbr 900rr vs R1

Skvělá odpověď, děkuji! 29.1.2013 v 18:55 | Nahoru | #2
Měl jsem v minulostí jak R1 tak i fároše, trošku jiný generace, ale jde o to, že fakt nejsem zaujatej vůči nějaké značce. Za mě asi toto: R1, divoká mašina, kompaktní, nizkej štítek, v tý době nejmodernější, a i dneska vypadá dobře, ale hodně lidí ji huntovalo a spíš má za sebou těžkej život, plnej drsnejch vytáčení brzy po startu, bouraček (i z okruhu atd.) problémy s karburací, s převodovkou - za mě prostě nebrat, i když zachovalý kusy taky určitě jsou. Fároš je prostě fároš, ale prostě vypadá děsně staře...tlustej, takovej cestáček, obsah motoru neodpovídá tomu, co se děje, když otočíš heftem, ten zadek je něco šílenýho (z pohledu designu sportovní motorky) Já bych vzal za ty prachy a v těch letech kawu zx-9R, je to fakt docela ideální kombinace výše jmenovaných, od 98 vypadala docela hezky, nemá žádnej zásadní problem...dobrej výběr, nemívá to úplně okruhovou minulost, a na silnici se s tím svezeš líp než s hondou.... možná by klapl i model 00, ten vypadá moc hezky i dnes. No a ještě je tady gixero 750, za ty peníze by byla už stříkačka od 00, a to už jsme zase o generaci jinde, i když suzuki vypadala první 3 roky taky dost staře, tj. po stránce designu pokrok určitě ne..ale zas podvozek (tlumič řízení, vyztužená kyvka atd..) to je good. Pojetím ale spíš jak ta R1, mnohem víc sportovně orientovaná, okruhová minulost častá.

Naposledy editováno 29.01.2013 19:01:00
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1186, 1187] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35591 Dnes v 21:24 Veverčák
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 Včera v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist