Odstranil sem předsudek na Yamahu, a koukám ještě po R1čce.. začala se mi líbit..
Ale v cenové hranici 50ti klacků do nosu, rok 98-99-00, asi nic dobrýho nenajdu a spolehlivě by tak akorád žrala olej, nebo ne ? Servis jako takový už tolik neřeším, udělám na škole, ale výdrž a cena dílů.. Někde sem našel test cbr 900rr/zx9r/R1 kde vyhrála R1 průměrně ve všech katregoriích. Ale za ty prachy co mám, nevím co bych koupil, potřebuju taky trošku spolehlivej stroj A hlavně, to je tak kurva znát rozdíl v emocích mezi hondou kawou a jamahou?
Naposledy editováno 29.01.2013 19:01:00
1 reakcí na tento příspěvek cbr 900rr vs R1
Naposledy editováno 29.01.2013 19:49:11
Kawapetr píše: zdarec psals že by tě zajímalo že honda nemá koule ,v profilu máš 6ku cbr tak si od nějakyho kamoša pujč 6ku kawu nebo yamahu stejnyho ročníku a budeš vědět jek seš na tom. Podle mých zkušeností se potom chování 6tek dá porovnat aji s litrama, samo že né výkonově ale dá se podle toho odhadnout jak která firma motorky vyrábí.Pokud budeš zkoušet litry a nikdys na nich nejezdil budeš vyvalené z litra a na porovnávání už nebudeš mýt myšlenky ,porovnal oskoušel bych si je taky že jo ale obrázek už si můžeš udělat ze 6tek. Za mě bych bral zx9 cenově sou na tom dobře osobně nevím že by se na nich něco sralo je zábavnější než fároš spolehlivější než r1 ber mě jako zaujatou osobu
i tak se to dá napsat, ve výsledku ale shoda za nás dva...devítka ninja je ideální mix fároše a erjednice z těch let...od 00, a ještě víc od 01 byla situace trošku jiná...kawa se do "hry" vrátila až v 04..ale to jsme jinde technologicky a hlavně cenově.
Pro yamahu určitě hraje v prim výkon, podvozek a brzdy. Pro RR charakteristika motoru a celkový image. Průser u cbr je to přední kolo 130/16 - dá se sice vyměnit myslim za kus z cbr 600 ale už je to pakárna se sháněnim v dnešní době. další věc že je velká neohrabaná.
Určitě bych sháněl yamahu - pokud vybereš dobrej kus bude spokojenej. dílů je na to asi milion a za hubičku zeptej se uživatele poli46 ten jí měl rozebranou do šroubku asi stokrát a řekne ti k ní svoje
Ať už se rozhodneš pro jakoukoli z nich, přeju hodně štěstí při výběru
bejt tebou koupim si novějši šestku, než těžkýho litra výkonem to bude podobný 290 stejně nikde nepojedeš akdyž jo, je dost velka šance, že jen 1 protože je to 15 let stara motorka.
Ja ji koupil za 50 vrazil doni 45 a furt je to stara padla motorka 2x si rozmysli, jestli se ti nevyplati došetřit si vic peněz :)
Naposledy editováno 15.07.2013 14:01:15
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1176, 1177] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35290 | Dnes v 18:13 SWENSON83 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 | tomassek.32 | 45 | 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ |
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 | Valdy25 | 22 | 1.3.2024 v 14:44 assassin |