dneska jsem poprvé nastartoval opravený motor, na kterém byla dělaná GO. Byla měněna všechna ložiska, klika, gufera, píst, kroužky, spojka, ventily. Když jsem ho namontoval a nastartoval, tak z prostoru kliky či převodovky šly hrozný rány.
Asi jako když mlátíte kladivem do železa. Je to opravdu hodně hlasitý. A taky jde hrozně špatně řadit. Normálně stačí ťuknout špičkou do řadičky. Ted jsem při pokusu o zařazení jedničky ulomil stupačku i s přepákováním. Nakonec jsem použil 40ti centimetrovaj hasák a zdá se, že to řadí, ale síla nutná pro zařazení je neskutečná.
Prej je normální, že jde motor po GO ztuha a že se musí "rozhejbat", ale opravdu to může bejt tak extrémní? A ty rány, zlepší se to až se to zajede, nebo by to mohlo být ještě něčím jiným?
Předtím byl motor možná hlučnej, ale vždycky cvakaly jen ventily a žádný rány se z něj nešly, ani při řazení.
Díky
Uzavřeno 02.02.2013 v 20:20 uživatelem DRN.
Otevřeno 03.02.2013 v 23:02 uživatelem Hippieguy
Naposledy editováno 24.01.2013 21:46:14
1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
von se hrabe v motoru a neví proč je sací a vyfukovej ventil odlišnej v barvě
Polož si otázku: Který ventil je tepelně více namáhán ?? a poté ti možná dojde proč má každý jiný barvu
Proč si to vůbec dával někomu, kdo nikdy neviděl vnitřnosti 4T motoru, nemá vůbec šajn jak se štělují rozvody a ještě si mu zaplatil za to že ti to více podělal ???
Já dělal taky autotronika ale náš mistr nás více učil mechanickou část než elektrickou
Motor bych dokázal rozebrat, rozvody nastavit a to klidně u sebe v garáži. No a kdyby ne tak bych si zavolal kámoše co mají nějaké povědomí kam šahnout
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
pernik92 píše: no ty vole
von se hrabe v motoru a neví proč je sací a vyfukovej ventil odlišnej v barvě
Polož si otázku: Který ventil je tepelně více namáhán ?? a poté ti možná dojde proč má každý jiný barvu
Proč si to vůbec dával někomu, kdo nikdy neviděl vnitřnosti 4T motoru, nemá vůbec šajn jak se štělují rozvody a ještě si mu zaplatil za to že ti to více podělal ???
Já dělal taky autotronika ale náš mistr nás více učil mechanickou část než elektrickou
Motor bych dokázal rozebrat, rozvody nastavit a to klidně u sebe v garáži. No a kdyby ne tak bych si zavolal kámoše co mají nějaké povědomí kam šahnout
příště víc cti než napíšeš volovinu, má rozvod ohv a baví se o barvě rozvodovejch tyček
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... | Hippieguy | 19 | 16.5.2024 v 19:04 hadra76 |
shoda motoru Xt 125 king S yuki V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | Zadry | 6 | 20.3.2016 v 16:50 hrochino |
Seřízení karburátoru V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 5 | 25.7.2014 v 20:40 J.M.K. |
Neustálé praskání zadní dvouvláknov... V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 29 | 25.7.2014 v 08:39 J.M.K. |
Zase to sání V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 1 | 28.4.2014 v 01:01 Hippieguy |