globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Zdravím,
dneska jsem poprvé nastartoval opravený motor, na kterém byla dělaná GO. Byla měněna všechna ložiska, klika, gufera, píst, kroužky, spojka, ventily. Když jsem ho namontoval a nastartoval, tak z prostoru kliky či převodovky šly hrozný rány.
Asi jako když mlátíte kladivem do železa. Je to opravdu hodně hlasitý. A taky jde hrozně špatně řadit. Normálně stačí ťuknout špičkou do řadičky. Ted jsem při pokusu o zařazení jedničky ulomil stupačku i s přepákováním. Nakonec jsem použil 40ti centimetrovaj hasák a zdá se, že to řadí, ale síla nutná pro zařazení je neskutečná.

Prej je normální, že jde motor po GO ztuha a že se musí "rozhejbat", ale opravdu to může bejt tak extrémní? A ty rány, zlepší se to až se to zajede, nebo by to mohlo být ještě něčím jiným?

Předtím byl motor možná hlučnej, ale vždycky cvakaly jen ventily a žádný rány se z něj nešly, ani při řazení.

Díky




Uzavřeno 02.02.2013 v 20:20 uživatelem DRN.

Otevřeno 03.02.2013 v 23:02 uživatelem Hippieguy

Naposledy editováno 24.01.2013 21:46:14

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

25.1.2013 v 22:33 | Nahoru | #1
Honzik94> Počkat, snad výfukovej ventil by měl bejt v době, kdy jde píst dolu a nasává směs už zavřenej. takhle by to nasávalo spaliny zpátky. Měl by se snad uplně zavřít tehdy, když píst dosáhne horní úvrati.

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

25.1.2013 v 22:45 | Nahoru | #2

Hippieguy píše: Honzik94> Počkat, snad výfukovej ventil by měl bejt v době, kdy jde píst dolu a nasává směs už zavřenej. takhle by to nasávalo spaliny zpátky. Měl by se snad uplně zavřít tehdy, když píst dosáhne horní úvrati.



Najdi si prosímtě alespoň elementární věci o tom, jak funguje čtyřtaktní motor. Například střih ventilů by nebylo marný nastudovat.
Mechanik, kterej neumí nastavit rozvody na OHV motoru, to musí být fakt mistr. Nasadit ozubené kolečko tak, aby dvě tečky byly proti sobě, není zas tak obtížný. Nastavit dvě tečky do přímky u OHC rozvodu je proti tomu už fakt vyšší dívčí.

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

25.1.2013 v 23:04 | Nahoru | #3
Hippieguy> Tak to vidíš.. rozumíš tomu jak koza petrželi a hrabeš se v tom.. promiň ale dát autotronikovi opravit motor? ..to si to mohl dát rovnou nějakýmu kuchařovi ten by ti z toho navařil uplně stejnej guláš jako máš teď fakt už se v tom nehrab.. jestli jsi při penězích dej to nějakýmu profíkovi (jestli se do toho pustí je to blázen) nebo to radši fakt vzdej!!!! a pokud se někdo chytí tak to zkus prodat.. jinak to nevidim.. (a nejsem sám)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... Hippieguy 19 16.5.2024 v 19:04 hadra76
shoda motoru Xt 125 king S yuki V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING Zadry 6 20.3.2016 v 16:50 hrochino
Seřízení karburátoru V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 5 25.7.2014 v 20:40 J.M.K.
Neustálé praskání zadní dvouvláknov... V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 29 25.7.2014 v 08:39 J.M.K.
Zase to sání V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 1 28.4.2014 v 01:01 Hippieguy


TOPlist