dneska jsem poprvé nastartoval opravený motor, na kterém byla dělaná GO. Byla měněna všechna ložiska, klika, gufera, píst, kroužky, spojka, ventily. Když jsem ho namontoval a nastartoval, tak z prostoru kliky či převodovky šly hrozný rány.
Asi jako když mlátíte kladivem do železa. Je to opravdu hodně hlasitý. A taky jde hrozně špatně řadit. Normálně stačí ťuknout špičkou do řadičky. Ted jsem při pokusu o zařazení jedničky ulomil stupačku i s přepákováním. Nakonec jsem použil 40ti centimetrovaj hasák a zdá se, že to řadí, ale síla nutná pro zařazení je neskutečná.
Prej je normální, že jde motor po GO ztuha a že se musí "rozhejbat", ale opravdu to může bejt tak extrémní? A ty rány, zlepší se to až se to zajede, nebo by to mohlo být ještě něčím jiným?
Předtím byl motor možná hlučnej, ale vždycky cvakaly jen ventily a žádný rány se z něj nešly, ani při řazení.
Díky
Uzavřeno 02.02.2013 v 20:20 uživatelem DRN.
Otevřeno 03.02.2013 v 23:02 uživatelem Hippieguy
Naposledy editováno 24.01.2013 21:46:14
5 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Taky jsem mluvil s tim kamarádem, co mi to udělal a prej pro opravu převodovky a nastavení rozvodů neni nutný motor půlit. Převodovka je ok, jen je asi moc utaženej řadící mechanismus. Takže by to ani nemělo stát moc peněz, jen těsnění pod hlavu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Hippieguy píše: Tak jsem sundal hlavu a zdá se, že je bez následků, ventily se zdaj OK a píst taky, sice v místě, kde do něj narážel ventil je trošku zaoblenej, ale to by nemělo vadit.
Taky jsem mluvil s tim kamarádem, co mi to udělal a prej pro opravu převodovky a nastavení rozvodů neni nutný motor půlit. Převodovka je ok, jen je asi moc utaženej řadící mechanismus. Takže by to ani nemělo stát moc peněz, jen těsnění pod hlavu.
JA UZ NEMAM SLOV, TOMU SE SNAD UZ ANI NEDA SMAT. Ventil me mlati do pistu, ale jinak se nic zvlastniho nestalo. Ja jsem rikal ze ten odbornik co skladal pionyra nevi ze 4T ma rozvody
Hippieguy píše: Tak jsem sundal hlavu a zdá se, že je bez následků, ventily se zdaj OK a píst taky, sice v místě, kde do něj narážel ventil je trošku zaoblenej, ale to by nemělo vadit.
Taky jsem mluvil s tim kamarádem, co mi to udělal a prej pro opravu převodovky a nastavení rozvodů neni nutný motor půlit. Převodovka je ok, jen je asi moc utaženej řadící mechanismus. Takže by to ani nemělo stát moc peněz, jen těsnění pod hlavu.
Chybí ti ve válci 1x středící vodítko. Vidim tam jen jedno. :D A jseš si jistej s průměry talířků ventilů? Je vidět ventilový sedlo, hlava a ventily se taky rozebíraly?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Hippieguy píše: Tak jsem sundal hlavu a zdá se, že je bez následků, ventily se zdaj OK a píst taky, sice v místě, kde do něj narážel ventil je trošku zaoblenej, ale to by nemělo vadit.
Taky jsem mluvil s tim kamarádem, co mi to udělal a prej pro opravu převodovky a nastavení rozvodů neni nutný motor půlit. Převodovka je ok, jen je asi moc utaženej řadící mechanismus. Takže by to ani nemělo stát moc peněz, jen těsnění pod hlavu.
Nevypadá to že by se potkával píst s ventilem, nejsou tam žádný stopy. Hlavně by se ohnuly rozvodový tyčky - jsou rovný? A seš si jistej s těma ventilama, podle fotky to vypadá že mají menší průměr talířku.
Hippieguy píše: Tak jsem sundal hlavu a zdá se, že je bez následků, ventily se zdaj OK a píst taky, sice v místě, kde do něj narážel ventil je trošku zaoblenej, ale to by nemělo vadit.
Taky jsem mluvil s tim kamarádem, co mi to udělal a prej pro opravu převodovky a nastavení rozvodů neni nutný motor půlit. Převodovka je ok, jen je asi moc utaženej řadící mechanismus. Takže by to ani nemělo stát moc peněz, jen těsnění pod hlavu.
Dostal jsi ve svých vláknech i pár dobrých rad, ale bylo to stejně k ničemu, protože nakonec vše uděláš podle svého, i když se ti ostatně snažili poradit.
Když se dívám na ty fotky, tak se mi nezdá, že by zaprvé byl píst vyměněný, takhle vypadá nový píst?! Za druhé, píšeš že ventily jsou OK, to jsi poznal takhle pohledem zespod, jo? To klobouk dolů. Pokud ti ventil mlátil o píst, tak rozhodně OK nebude. Třeba to pojede, třeba se dřík srovná, ale taky možná praskne, nebo jeho vodítko. Ventily musí ven a měl by jsi je vyměnit. A zatřetí, když se dívám pořádně na fotku hlavy ze září a teď, tak ventily jsou napohled ne zaklepané, ale doslova zatřískané do hlavy, možná fotka zkresluje, ale okraje ventilů (hlavně u sacího to je vidět) jsou dále od kraje hlavy, možná jsou kraje ventilu už odštípnuté. Což by trochu vysvětlovalo poďobaný píst, pokud byl nový. Takže ventily vyhodit, nechat proměřit dle servisního manuálu, jestli nejsou zkřivené, jestli nejsou natáhlé.. A tohle si doma dokáže zkontrolovat málokdo, já to dávám vždy do servisu, to člověk okem nepozná.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... | Hippieguy | 19 | 16.5.2024 v 19:04 hadra76 |
shoda motoru Xt 125 king S yuki V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | Zadry | 6 | 20.3.2016 v 16:50 hrochino |
Seřízení karburátoru V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 5 | 25.7.2014 v 20:40 J.M.K. |
Neustálé praskání zadní dvouvláknov... V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 29 | 25.7.2014 v 08:39 J.M.K. |
Zase to sání V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 1 | 28.4.2014 v 01:01 Hippieguy |