globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Zdravím,
dneska jsem poprvé nastartoval opravený motor, na kterém byla dělaná GO. Byla měněna všechna ložiska, klika, gufera, píst, kroužky, spojka, ventily. Když jsem ho namontoval a nastartoval, tak z prostoru kliky či převodovky šly hrozný rány.
Asi jako když mlátíte kladivem do železa. Je to opravdu hodně hlasitý. A taky jde hrozně špatně řadit. Normálně stačí ťuknout špičkou do řadičky. Ted jsem při pokusu o zařazení jedničky ulomil stupačku i s přepákováním. Nakonec jsem použil 40ti centimetrovaj hasák a zdá se, že to řadí, ale síla nutná pro zařazení je neskutečná.

Prej je normální, že jde motor po GO ztuha a že se musí "rozhejbat", ale opravdu to může bejt tak extrémní? A ty rány, zlepší se to až se to zajede, nebo by to mohlo být ještě něčím jiným?

Předtím byl motor možná hlučnej, ale vždycky cvakaly jen ventily a žádný rány se z něj nešly, ani při řazení.

Díky




Uzavřeno 02.02.2013 v 20:20 uživatelem DRN.

Otevřeno 03.02.2013 v 23:02 uživatelem Hippieguy

Naposledy editováno 24.01.2013 21:46:14

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

24.1.2013 v 23:22 | Nahoru | #1

Hippieguy píše: SirIndy> Já jsem koupil novej motor, ale nemoh jsem ho použít, protože by to pak neprošlo STkčkem kvůli jinýmu typu motoru.



Jinej typ? Takze jsi z dvou motoru ruzneho typu sestavil jeden?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

24.1.2013 v 23:42 | Nahoru | #2
SirIndy> Chápeš to správně, ale ty motory byly skoro stejný, ten co jsem ho koupil byla 150ccm určená do čtyřkolky, takže měl 4 kvalty dopředu a zpátečku. Byl tam problém v tom, že bych s ní nemohl legálně jezdit, protože číslo a typ motoru byl jinej.
Takže se zní použila klika a válec. Ten motor neměl moc najeto, oboje bylo jako nový. A z toho se ¨poskládal novej motor.
Teda vlastně se musely ještě frézovat kartery, aby se tem vešel válec s větším vrtáním.

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

24.1.2013 v 23:46 | Nahoru | #3

SirIndy píše: Jinej typ? Takze jsi z dvou motoru ruzneho typu sestavil jeden?



Zejtra mu dovezu čtyřválec TDi a dvouválec z Trabanta, snad mi z toho udělá 6 válec VR6

Jinak posral jsi to hipíku, zapoměl jsi tam osumnáctku vořech když jsi to skládal
Jinak ještě dotaz, kterej vůl dokáže řadit tak, že urve řadičku i s držákem a stupačkou? A pak to ještě zkouší hasákem? Ty se k té technice ani nepřibližuj!!! I toho blbýho číňánka mi je líto....

Naposledy editováno 24.01.2013 23:48:37
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... Hippieguy 19 16.5.2024 v 19:04 hadra76
shoda motoru Xt 125 king S yuki V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING Zadry 6 20.3.2016 v 16:50 hrochino
Seřízení karburátoru V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 5 25.7.2014 v 20:40 J.M.K.
Neustálé praskání zadní dvouvláknov... V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 29 25.7.2014 v 08:39 J.M.K.
Zase to sání V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 1 28.4.2014 v 01:01 Hippieguy


TOPlist