dneska jsem poprvé nastartoval opravený motor, na kterém byla dělaná GO. Byla měněna všechna ložiska, klika, gufera, píst, kroužky, spojka, ventily. Když jsem ho namontoval a nastartoval, tak z prostoru kliky či převodovky šly hrozný rány.
Asi jako když mlátíte kladivem do železa. Je to opravdu hodně hlasitý. A taky jde hrozně špatně řadit. Normálně stačí ťuknout špičkou do řadičky. Ted jsem při pokusu o zařazení jedničky ulomil stupačku i s přepákováním. Nakonec jsem použil 40ti centimetrovaj hasák a zdá se, že to řadí, ale síla nutná pro zařazení je neskutečná.
Prej je normální, že jde motor po GO ztuha a že se musí "rozhejbat", ale opravdu to může bejt tak extrémní? A ty rány, zlepší se to až se to zajede, nebo by to mohlo být ještě něčím jiným?
Předtím byl motor možná hlučnej, ale vždycky cvakaly jen ventily a žádný rány se z něj nešly, ani při řazení.
Díky
Uzavřeno 02.02.2013 v 20:20 uživatelem DRN.
Otevřeno 03.02.2013 v 23:02 uživatelem Hippieguy
Naposledy editováno 24.01.2013 21:46:14
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Hippieguy píše: SirIndy> Já jsem koupil novej motor, ale nemoh jsem ho použít, protože by to pak neprošlo STkčkem kvůli jinýmu typu motoru.
Jinej typ? Takze jsi z dvou motoru ruzneho typu sestavil jeden?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Hippieguy píše: SirIndy> Já jsem koupil novej motor, ale nemoh jsem ho použít, protože by to pak neprošlo STkčkem kvůli jinýmu typu motoru.
Hm, tak to si to dobře vytunil. Kdybys tam dal ten novej motor a jezdil a vždy před technickou tam vrátil ten původní a dotlačil to na STK (tam je vůbec nezajímá jestli je motor funkční), pak to zase vyměnil a měl dva roky klid.
Zákonnej rámec tě nezajímá, protože na silnici stejně nesmíš (neschválený zásah do konstrukce pohonné jednotky - výměna válce za větší) ale jezdit si mohl.
Takhle si vyhodil peníze oknem a fakt je, že teď už ti to nikdo rozumněj opravovat nebude - v tomto stavu.
Docela by mě zajímalo, jak tvůj kámoš vyřešil absenci hřídele nožního startování, kterou tam dle tvých slov vůbec nedal. To máš jako úplně na spodku motoru díru, jo (kudy by ti, pokud by to byla pravda, vytekl všechen olej)? Nebo tam zkušený mechanik namontoval špunt od vína?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... | Hippieguy | 19 | 16.5.2024 v 19:04 hadra76 |
shoda motoru Xt 125 king S yuki V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | Zadry | 6 | 20.3.2016 v 16:50 hrochino |
Seřízení karburátoru V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 5 | 25.7.2014 v 20:40 J.M.K. |
Neustálé praskání zadní dvouvláknov... V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 29 | 25.7.2014 v 08:39 J.M.K. |
Zase to sání V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 1 | 28.4.2014 v 01:01 Hippieguy |