dneska jsem poprvé nastartoval opravený motor, na kterém byla dělaná GO. Byla měněna všechna ložiska, klika, gufera, píst, kroužky, spojka, ventily. Když jsem ho namontoval a nastartoval, tak z prostoru kliky či převodovky šly hrozný rány.
Asi jako když mlátíte kladivem do železa. Je to opravdu hodně hlasitý. A taky jde hrozně špatně řadit. Normálně stačí ťuknout špičkou do řadičky. Ted jsem při pokusu o zařazení jedničky ulomil stupačku i s přepákováním. Nakonec jsem použil 40ti centimetrovaj hasák a zdá se, že to řadí, ale síla nutná pro zařazení je neskutečná.
Prej je normální, že jde motor po GO ztuha a že se musí "rozhejbat", ale opravdu to může bejt tak extrémní? A ty rány, zlepší se to až se to zajede, nebo by to mohlo být ještě něčím jiným?
Předtím byl motor možná hlučnej, ale vždycky cvakaly jen ventily a žádný rány se z něj nešly, ani při řazení.
Díky
Uzavřeno 02.02.2013 v 20:20 uživatelem DRN.
Otevřeno 03.02.2013 v 23:02 uživatelem Hippieguy
Naposledy editováno 24.01.2013 21:46:14
1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Naposledy editováno 07.02.2013 13:25:28
3 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Hippieguy píše: Ještě by mě zajímalo, jak dlouho trváten muj motor rozložit a složit? Ten co mi to "generálkoval" po mě chce další prachy, že prej to bylo 40 hodin práce. Je to možný? Mě se ten čas zdá trochu nereálnej.
Ten co ho slozil tak ze klape ??? Ty nas chces zase pobavit vid.
2 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Naposledy editováno 07.02.2013 20:41:17
1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Hippieguy píše: Ještě by mě zajímalo, jak dlouho trváten muj motor rozložit a složit? Ten co mi to "generálkoval" po mě chce další prachy, že prej to bylo 40 hodin práce. Je to možný? Mě se ten čas zdá trochu nereálnej.
Myslíš toho kámoše co ti to dělal na učňáku? Co to složil tak že to klepalo a bouchalo a řadit se muselo hasákem? No tak tomu bych dal tak pětadvacet na holou nejvejš... Tohle rozložit a složit kyž máš po ruce potřebný nový díly , ložiska, gufera, těsnění a nemusíš se s ničím vyrábět, to je bych odhadoval tak na šichtu i s tím frézováním čehosi. A to je tam samozřejmě pauza na oběd a kafe o svačině a nějaký to cigáro. Motor do lokomotivy jsme dělali ve dvou za dvě šichty a to je trochu větší kafe než malej čtyřtakt
1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Viz. účet, práce 5400Kč a hodina je za 400Kč.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
3 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
2 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... | Hippieguy | 19 | Včera v 19:04 hadra76 |
shoda motoru Xt 125 king S yuki V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | Zadry | 6 | 20.3.2016 v 16:50 hrochino |
Seřízení karburátoru V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 5 | 25.7.2014 v 20:40 J.M.K. |
Neustálé praskání zadní dvouvláknov... V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 29 | 25.7.2014 v 08:39 J.M.K. |
Zase to sání V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 1 | 28.4.2014 v 01:01 Hippieguy |