1 reakcí na tento příspěvek Kde koupit lepší ložiska??
Domazávat se dá, pokud je kam dát maznička. Obvykle to jde buď díravou kyvkou (ale musí se oddělit levá a pravá strana) a nebo přes oka vidlice. Mám to u všech motorek, i japonských. Co se týče vytlačení těsnění při domazávání, tak je třeba kroužky orientovat břitem proti bordelu a ne proti mazivu. Pak břit přebytečný tuk "pustí". Taky to nesmí mazat osel.
A pokud máš domazávání, tak jako těsnění úplně stačí "O" kroužek do venkovní drážky (rekonstruuje-li se uložení a není tam moc místa).
Výhodou tohoto řešení je, že je mazané i axiální uložení kyvky, což bez speciálního těsnění nejde.
Řešení s nádobkou oleje smysl má a funguje. Vyzkoušeno.
Na druhé straně - pokud je těsnění v pořádku, stačí jedenkrát-dvakrát za sezónu uložení zkontrolovat a namazat. A namazat i čep, procházející blokem či držákem motoru, abyste tady pak nebrečeli, že nemůžete vymlátit čep z rámu.
Demontáž musí jít lehce, bez jakéhokoliv násilí. Pokud tomu tak není, je něco špatně. Třeba křivý rám...
No a v nouzi nejvyšší se uložení dá rekonstruovat na volné jehly mezi kalenými pouzdry, ale to je trošku složitější a dělá se to tehdy, když nejsou k mání náhr. díly.
Tož tak.
Zdenalbenal píše: Tyhle ložiska se mažou vazelínou A00 (t.j. mazací tuk s nulovou oddělitelnostní aneb jak technicky definovat sopel), páč nepotřebuješ ani tak extraunionspecielníúnosnou vazelínu jak prostředek k utěsnění...
Domazávat se dá, pokud je kam dát maznička. Obvykle to jde buď díravou kyvkou (ale musí se oddělit levá a pravá strana) a nebo přes oka vidlice. Mám to u všech motorek, i japonských. Co se týče vytlačení těsnění při domazávání, tak je třeba kroužky orientovat břitem proti bordelu a ne proti mazivu. Pak břit přebytečný tuk "pustí". Taky to nesmí mazat osel.
A pokud máš domazávání, tak jako těsnění úplně stačí "O" kroužek do venkovní drážky (rekonstruuje-li se uložení a není tam moc místa).
Výhodou tohoto řešení je, že je mazané i axiální uložení kyvky, což bez speciálního těsnění nejde.
Řešení s nádobkou oleje smysl má a funguje. Vyzkoušeno.
Na druhé straně - pokud je těsnění v pořádku, stačí jedenkrát-dvakrát za sezónu uložení zkontrolovat a namazat. A namazat i čep, procházející blokem či držákem motoru, abyste tady pak nebrečeli, že nemůžete vymlátit čep z rámu.
Demontáž musí jít lehce, bez jakéhokoliv násilí. Pokud tomu tak není, je něco špatně. Třeba křivý rám...
No a v nouzi nejvyšší se uložení dá rekonstruovat na volné jehly mezi kalenými pouzdry, ale to je trošku složitější a dělá se to tehdy, když nejsou k mání náhr. díly.
koukám že na enduro panice mám dobrý nápady
Tož tak.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nedrží volnoběh bez sytiče X-motos XB 33 | Atom618CZ | 9 | 5.10.2022 v 18:21 Atom618CZ |
Pitbike proč se nedělá výbrus ? Dirtbike & Pitbike dirtbikes, Dirtbike & Pitbike Pit... | galvatron | 8 | 14.1.2022 v 00:57 Marcel69 |
Klepání yuki 125ccm Yuki Cross 125, Dirtbike & Pitbike dirtbikes, Dirtbi... | DrevoKocurik | 16 | 16.10.2021 v 14:21 DrevoKocurik |
X-motos? X-motos XB 33, X-motos XB 31, X-motos XB 35, X-motos... | DejvAndrle | 10 | 14.5.2021 v 11:03 Jerry3nduroBike |
Problém s mojí čínou X-motos XB 33 | sasasasa | 16 | 25.11.2018 v 16:19 SuperSic58 |