Téma: Problém s mojí čínou
12.11.2018 v 18:40
Dobrý den, mám problém s mojí čínou, která je pravděpodobně neopravitelně rozbitá, ale stále doufám a mám nějakou malou naději, že se pletu. Stalo se to, když jsem si jen tak jel a v jednu chvíli se ozval nepopsatelný zvuk a motorka přestala jet, kolo se nezablokovalo a motorka zdechla. Po prozkoumání jsem zjistil, že přehazovat kvalty lze, ale je problém v tom, že když je zařazený jakýkoliv kvalt, tak sice je kolo "zaseklé" ale při vyvinutí větší síly, lze přetlačit a točí se normálně a dělá to zvuk, který popisuji dále, takže rozltačit přes spojku nejde. Hlavní problém je asi poznat na nakopávačce, která naprosto bez protisíly projíždní a lze slyšet pouze zvuk asi pístu ve válci (nevyznám se v tom, takže nenadávejte, pokud se pletu).
Prosil bych o pomoc, rady jak to opravit a kolik by to stálo.. Přidávám i video nakopávačky...
Předem děkuji za odpovědi.
Naposledy editováno 03.01.2019 16:55:10
Prosil bych o pomoc, rady jak to opravit a kolik by to stálo.. Přidávám i video nakopávačky...
Předem děkuji za odpovědi.
Naposledy editováno 03.01.2019 16:55:10
1 reakcí na tento příspěvek Problém s mojí čínou
Díky za tip, rozhodně to zkusím se podívat na ten píst, kterej mě taky napadl... A pokud by byl píst rozpadený nebo tak a pouze bych ho vyměnil, tak nebude vadit, že válec není po výbrusu nebo tak?
sasasasa> pokud se rozpadl píst, tak hrozí poškození stěny válce, což poznáš až to rozhodíš.
Jestli jsi co se týče motorů mimo, dej to někomu kdo tyhle věci zná (číny jsou poměrně jednoduché motory) nebo ho alespoň měj u sebe ať ti pomůže.
Jestli jsi co se týče motorů mimo, dej to někomu kdo tyhle věci zná (číny jsou poměrně jednoduché motory) nebo ho alespoň měj u sebe ať ti pomůže.
Píst se ti nerozpadl, to by ten motor vydával jiné zvuky při protočení, pokud by s tím vůbec šlo hnout.
Pokud jsem správně pochopil z toho ne zrovna "jasného" dotazu a ještě horšího videa tak budť ti praskl
kroužek nebo se zapekl do pístu, případně něco s ventily a píst nemá kompresy.
Než se v tom budeš vrtat tak nejdřív sundej krytky na štelování ventilů a protoč motrorem, zda se ventily hýbou.
Výbrus je blbost, bo nikdo nedělá písty výbrusového rozměru, jen na zakázku, ale budeš za cenou origo pístové sady.
Díly motoru:
http://www.sohoo.cz/...motoru&sekce=140
celé motory:
http://www.sohoo.cz/...motory&sekce=139
Pokud to budeš rozebírat tak téměř vše najdeš na youtube
Pokud jsem správně pochopil z toho ne zrovna "jasného" dotazu a ještě horšího videa tak budť ti praskl

Než se v tom budeš vrtat tak nejdřív sundej krytky na štelování ventilů a protoč motrorem, zda se ventily hýbou.
Výbrus je blbost, bo nikdo nedělá písty výbrusového rozměru, jen na zakázku, ale budeš za cenou origo pístové sady.
Díly motoru:
http://www.sohoo.cz/...motoru&sekce=140
celé motory:
http://www.sohoo.cz/...motory&sekce=139
Pokud to budeš rozebírat tak téměř vše najdeš na youtube

Vzhledem k dostupnosti náhradních dílů, bych asi zvážil nákup kompatibilního motoru, to znamená, že klidně i většího objemu a výkonu, ale aby vypadal podobně jako originál. Vzhledem k tomu, že je tam motor zavěšený pod rámem, máš docela dobré možnosti pro takovou přestavbu.
Starý motor si rozdělej ze studijních důvodů a zaměř se na otázku, proč se to stalo. Také jsem jezdil na čínách, ale takové problémy s tím neznám.
Starý motor si rozdělej ze studijních důvodů a zaměř se na otázku, proč se to stalo. Také jsem jezdil na čínách, ale takové problémy s tím neznám.
Tady ale pozor, těch ležatejch pitbajkovejch motorů je mraky typů a zřejmě všechny v pohodě pasují do rámů, maj totožná montážní místa, dole 4 radiální šrouby, vzadu a nahoře po jednom axiálním uchycení, ale problém pak nastává s výfukem, karbecem, respektive jejich úhlem a místem uchycení, kompatibila výfuku a karbece s rámem, uchycení spodní lyžiny a taky vyvedení olejových hadic, to má pomalu každej motor jinak. Dával sem do dirta jinej motor, lifan 140 za zongshen 155 a vše bylo jinak, nejhorší byl výfuk, ten se musel rozřezat a posvařovat pod uplně jinejma úhlama, sehnat na tuhle práci fachmana byl běh na dlouhou trať. Karbec taky nepasoval, to sem vyřešil spinnerem a průser byl vzduchovej filtr, žádnej se tam nevešel, aniž by se propálil o vejfuk, nakonec jsem sehnal mini hříbek od TB, ten jedinej tam pasoval. A nakonec ještě přechodky na olejový hadice, ty se musely vyrobit na zakázku a to mi naštěstí pořešil prodejce motoru.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Sviečka X-motos XB 33 | Mako145 | 1 | 4.10.2018 v 17:20 Destroyer |
Odvzdušnění brzd pitbike X-motos XB 33 | Honza73 | 10 | 10.9.2018 v 06:12 hadimrska57a |
X-motos? X-motos XB 33, X-motos XB 31, X-motos XB 35, X-motos... | DejvAndrle | 9 | 11.7.2018 v 16:58 SuperSic58 |
Nastavení Xb-33 125ccm X-motos XB 33 | Snikers125 | 4 | 7.10.2017 v 15:03 Snikers125 |
Nastavení rozvodu 250ccm OHC X-motos XB 33 | Trevil | 2 | 16.8.2017 v 18:12 EsWu180 |