globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: gsxr 750 1998
zdravim, mám problém s motorkou,je to stříkačka. Co sem to koupil tak za studena to vubec nechce nastartovat, vzdycky to chytne chvilku zavrci a pak hned chcipne, az tak po 10tym startovani motor naskoci, se syticem to vubec nechyta a kdyz pridam plyn tak to samy, i pokud pridam plyn hned po startu tak to proste zdechne, nejaky odbornik na tom delal udajne go motoru. Tlaky sou v pořádku, svíčky nový, prošel sem hadičky a taky nevypadá že by bylo něco upadly. Jak se motor zahřeje tak to chytá hned bezproblémů. Sytič je manuální.

1 reakcí na tento příspěvek gsxr 750 1998

10.1.2013 v 21:35 | Nahoru | #31
Pochybuji o stříkačce,ale úžasná nostalgie,po delším stání,jasem ty karbce nakopl kabelama tlačením startováním tlačením pak to nasálo a s řevem probudil děcka v ulici.Ach jo to byla nejhezčí práce s mašinama.Zlatý kerbce to měly motky duši

gsxr 750 1998

10.1.2013 v 21:36 | Nahoru | #32
Zrejme spatne tvoreni smesi, klapky se neotevrou a tim pridanim plynu to akorat zahltis.

(reakce na) gsxr 750 1998

10.1.2013 v 21:36 | Nahoru | #33

jeník37 píše: ale i tak bych se zaměřil na správnou funkci sytiče,když píše,že "jenom trochu otevře klapku"



Tak vytočit svíčky,nalít benzín do válců a zkusit nastartovat bez sytiče.Pokud chytne hned je to jasné.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 1998

10.1.2013 v 21:37 | Nahoru | #34

feistus píše: tak sory spletl sem se , ale zase sem o něco chytřejší



V pohodě přece od tobho sem chodíme aby jsme se něco dozvěděli

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 1998

10.1.2013 v 21:38 | Nahoru | #35

Straza.ninja píše: Pochybuji o stříkačce,ale úžasná nostalgie,po delším stání,jasem ty karbce nakopl kabelama tlačením startováním tlačením pak to nasálo a s řevem probudil děcka v ulici.Ach jo to byla nejhezčí práce s mašinama.Zlatý kerbce to měly motky duši



Tak na tomhle něco bude

(reakce na) gsxr 750 1998

10.1.2013 v 21:43 | Nahoru | #36
StiefTomas> jj přesně čumím tu každý den a furt se dovídám něco nového

(reakce na) gsxr 750 1998

10.1.2013 v 21:44 | Nahoru | #37

StiefTomas píše: Uplně jednoduše.Srad 750 se dělal v letech 1996-1999.V roce 2000 přišla Kčková řada.V závorce tam máš 1998.To je právě doba kdy se karbce měnili za vstřiky.



jojo,už jsem to z toho vyštudýroval unáhlil jsem se.první jsem viděl karbce a hned jsem psal(blbosti)

(reakce na) gsxr 750 1998

10.1.2013 v 21:46 | Nahoru | #38
ono to chytne trochu zabubla a zdechne, pak musim pockat tak 10 dvacet sekund a znova, a tak na patej az desatej pokus zaj se to trosicku ohreje tak to chyti a musim dat sytic aby to nezdechlo, když startuju ze sytičem tak to furt chcipa, prostě to jde jedině natočit bez sytiče a hned po tom jak se to roztočí přidat sytič. pokud je to už teply stačí trochu tak to chytne hned bez problému se sytičem i bez sytiče. benzín nalít pod svíčky sem ještě nezkoušel . mohlo by se to třeba přechlastávat?

2 reakcí na tento příspěvek gsxr 750 1998

10.1.2013 v 21:49 | Nahoru | #39
ucpany palivovy filtr? taky možnost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 1998

10.1.2013 v 21:50 | Nahoru | #40
motor má palivové čerpadlo, kdyby to bylo filtrem paliva tak by to nejelo vůbec

gsxr 750 1998

10.1.2013 v 21:50 | Nahoru | #41
Tak to máš kamaráde chudou směs.Pokud musíš dát sytič když už je ohřátá tak ti tam jde málo benzínu.Buď máš zasraný vstřiky,nebo ti čerpadlo dává málo benzínu,nebo tam máš nějakej sportovní filtr a nemáš tam powercomander ani nemáš upravenou jednotku.Vyndej svíčky a podívej se na jejich barvu.Pokud budou bílí jak stěna máš to chudý k čemu bych se přikláněl.Pokud budou černý jak uhel,což bych neřekl tak to je moc bohatý.Zjisti barvu svíček a pak budeme laborovat dál.

(reakce na) gsxr 750 1998

10.1.2013 v 21:52 | Nahoru | #42

feistus píše: ucpany palivovy filtr? taky možnost



To ne hele,to by ti ani neblafla.A hlavně tam je to sítko celkem velký a docela dobře řešený.

gsxr 750 1998

10.1.2013 v 21:54 | Nahoru | #43
Ještě zkus přidat na sytiči.Je tam takovej šroubek na hrazdě kterým zvedáš víc klapku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 1998

10.1.2013 v 21:55 | Nahoru | #44
tragedcz> nemáš pravdu, čerpadlo nasaje benzín ikdyž je filtr zasrany ale jdyž nastartuje na sytič tak tam má jít víc benzínu jenze filtr ho tam víc nepustí tímpádem to chcípne ni???

(reakce na) gsxr 750 1998

10.1.2013 v 21:59 | Nahoru | #45

feistus píše: tragedcz> nemáš pravdu, čerpadlo nasaje benzín ikdyž je filtr zasrany ale jdyž nastartuje na sytič tak tam má jít víc benzínu jenze filtr ho tam víc nepustí tímpádem to chcípne ni???



To ne hele.Pokud mašina jede normálně za tepla ve vysokých tak sítko je o.k.Hlavně na sytič na volnoběh tam toho benzínu až o tolik víc nejde.Tohle je blbě seřízenej sytič nebo chudá směs.Hlavně Srad má to sítko takové, že to by se ti horko těžko povedlo zadusit.

1 reakcí na tento příspěvek gsxr 750 1998

10.1.2013 v 22:00 | Nahoru | #46
téžko radit motor je složitější než ženská , je milion možností kteryma to muže být

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 1998

10.1.2013 v 22:01 | Nahoru | #47

feistus píše: téžko radit motor je složitější než ženská , je milion možností kteryma to muže být



Hochu tak to nevím :D u motoru nebo motorky přijdeš nato co jí sere celkem rychle :) u ženský nato člověk nepřijde třebas nikdy :D co ti je? klasická odpověď : Nic :D

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 1998

10.1.2013 v 22:05 | Nahoru | #48
StiefTomas> přesně tak motorka mi je aspon věrná . potkal sem sviňi a prodal horneta , po třech letech mě svině poslala nekam tak sem si splnil sen a koupil R1 a mrdam už na všechny a sem spokojeny

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 1998

10.1.2013 v 22:08 | Nahoru | #49
tak svíčku mám v ruce, všechny vypadají stejně okolo po obvodu černý a na elektrodách takový šedý povlak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 1998

10.1.2013 v 22:10 | Nahoru | #50

feistus píše: StiefTomas> přesně tak motorka mi je aspon věrná . potkal sem sviňi a prodal horneta , po třech letech mě svině poslala nekam tak sem si splnil sen a koupil R1 a mrdam už na všechny a sem spokojeny



Tak motorka na tebe i před hospodou počká a nezjišťuje na čem jsi jezdil předtím :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 1998

10.1.2013 v 22:11 | Nahoru | #51

tragedcz píše: tak svíčku mám v ruce, všechny vypadají stejně okolo po obvodu černý a na elektrodách takový šedý povlak



Hele hoď fotku pokud můžeš.Pokud jsou cihlový tak je to o.k. a bude stačit jen nastavit ten sytič.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 1998

10.1.2013 v 22:13 | Nahoru | #52
StiefTomas> víš co se říká , všechny baby jsou kurvy ale ta moje je kurva zkurvená

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 1998

10.1.2013 v 22:27 | Nahoru | #53

feistus píše: chlapi nebudu se hádat ale kámoš má 750 rok 98 a je to karbec možná že máte pravdu ale pochybuju že v tom roce delali stříkačku když třeba R1 se delala stříkačka až od roku asi 01


Třeba Kawasaki experimentovala se vstřikováním už kolem roku 1985. A jestli má kámoš 98 karbec-tak má nejspíše skladovku prodanou na začátku roku 98.

(reakce na) gsxr 750 1998

10.1.2013 v 22:30 | Nahoru | #54

Boss.trx850 píše: Třeba Kawasaki experimentovala se vstřikováním už kolem roku 1985. A jestli má kámoš 98 karbec-tak má nejspíše skladovku prodanou na začátku roku 98.



Přesně tak.Má do provozu 1998 a byl vyrobený dřív.

gsxr 750 1998

Skvělá odpověď, děkuji! 10.1.2013 v 22:31 | Nahoru | #55
Tak já to balím.Kdyby jsi potřeboval ještě nějak poradit tak mi pošli soukromou zprávu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 1998

10.1.2013 v 22:31 | Nahoru | #56

feistus píše: StiefTomas> víš co se říká , všechny baby jsou kurvy ale ta moje je kurva zkurvená



Dá všem jen mě ne :D

(reakce na) gsxr 750 1998

10.1.2013 v 22:38 | Nahoru | #57
StiefTomas> yes

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 1998

10.1.2013 v 22:47 | Nahoru | #58
StiefTomas>



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 1998

10.1.2013 v 23:02 | Nahoru | #59
tragedcz> Ahoj.Mam sice K1 ,ktera ma o jednu skrtici klapnu navic rizenou servem,ale to bych sem ted nepletl.Jestli mas manual mrkni,jak je to s tou polohou klapky.Je sice ovladana lankem,ale je tam snimac TPS.Ta masina ma hafo cidel.Nicmene si muzes udelat kablik s vypinacem a pripojit ho podle schematu(je tam na to vyvedenej konektor) a hodit RJ do self-tetu a prokontrolovat cidla.Mrni na TPS (cidlo polohy klapky,na displaji by to melo ukazat ze je vse ok s\mbol C00 a nebo nejakou chybu - napr. C14 je TPS.Budes mit jistou.Vim,je mozne,ze tohle nema smysl,pokud se ti nerozsviti kontrolka FI ,ale za kontrolu nic nedas.Tady se jen domnivam,jelikoz me to u K1 pomohlo odhalit obcasne sviceni FI.
Jinak to muze byt opravdu problem s prisunem paliva.Dej si tam pruhlednou hadicku,at vidis.Drzim palce..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 1998

10.1.2013 v 23:06 | Nahoru | #60
digison> diky zitra na to skusim kouknout jestli tam z druhe strany neni nejaky cidlo:)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike
Suzuki gsxr 750 k1 stráca vykon Suzuki GSX-R 750 JesuaHamasia 19 2.7.2023 v 07:57 jdu900fire_blejt


TOPlist