globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Africa a laďák
9.1.2013 v 10:02
zdar Afričani, chci se zeptat, jako dát trysku k laďáku a KN filtru? Měl jsem tam ted origo a dělalo to bordel.. střílelo, nahoře nejelo.. Díky za radu.

Naposledy editováno 09.01.2013 10:27:10

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa a laďák

10.1.2013 v 21:22 | Nahoru | #1

Tazdevil píše: Mám s laděním @ následující zkušenost:
1) Koncovka Remus Revolution (starší model asi 2002, nerezová přímo na @, road legal) + standardní osazení trysek a jehel, bez ladění na brzdě. Výkon jsem neměřil, spotřeba na tisíce kilometrů kolem 4.6 l/100 km.
2) Koncovka Remus Revolution (starší model asi 2002, nerezová přímo na @, road legal) + standardní osazení trysek a jehel, odladěno na brzdě. Výkon 70 koní a 72 Nm. Celkem přijatelná křivka výkonu v celkem širokém pásmu otáček. Maximální výkon někde kolem 7500 - 8000 ot/min. Spotřeba vzrostla na 5.2 l/100 km.
3) Koncovka Remus Revolution (Slip-on koncovka karbon 2010, road legal) + DynoJet stage 1 + K&N filtr, odladěno na brzdě. Výkon 68 koní a 74 Nm. Strmá křivka výkonu, propad výkonu v rozsahu 3000 - 4500 ot/min, zúžil se rozsah otáček s max. točivým momentem. Max. výkon se posunul k 6500 ot/min. Spotřeba vzrostla na 6.0 l/100 km.
4) Koncovka Remus Revolution (Slip-on koncovka karbon 2010, road legal) + DynoJet stage 1 + K&N filtr + zapalování IGNITECH, odladěno na brzdě. Výkon 65 koní a 78 Nm. Strmá křivka výkonu, zmizel propad (křivka výkonu v každém okamžiku otáček pouze stoupá), rozšířil se rozsah otáček s max. točivým momentem. Max. výkon se posunul k 5000 ot/min. Spotřeba klesla na 5.6 l/100 km.

Na každé nastavení ježděno celou sezonu, vždy minimálně 5 tis. kilometrů.

Vše dělal zmiňovaný Petr Kaucký.



zajímavé.... ted nevím, co si z toho vzít :)

(reakce na) Africa a laďák

10.1.2013 v 21:32 | Nahoru | #2
naprcccs> Co? Já bych se na to vy...al. Když už mám koncovku a ten K&N filtr, nechal to poladit a u toho bych zůstal. Vynaložené finance neodpovídají výslednému efektu.

Petru Kauckému věřím, opravdu pracuje precizně a dobře, proto je mi překvapením, že řekl, že spotřeba by mohla i klesnout. Vedl jsem s ním při ladění dost debat, ale výsledkem vždy bylo, že neoriginální koncovka + otevřený filtr + Dyno = vyšší výkon, ale zároveň i vyšší spotřeba.

Naposledy editováno 10.01.2013 21:33:57

(reakce na) Africa a laďák

12.1.2013 v 18:57 | Nahoru | #3
Cau. Hele, Ja mam KN, otevrenej vejfuk a nejake dalsi veci....jezdilo to rally a neco offromaratonu a problem s tim nemam. Je pravda, ze to mam na USD z Husqvarna a dalsi, ale to neni o motoru. Takze neposlouchej keci, ze nema smysl ji ladit. Ma smysl ji ladit..jak vykon, tak podvozek. Podvozek postavis za 10t na USD vidle a s motorem nic nedelej. Dej tam KN a vejfuk a odvez to k Petrovi Kautskymu (kontak najdes na www.africatwin.cz nebio ti ho poslu) na brzdu. Je potreba napred udelat soucinost karburatoru a dalsi a sladit vejfuk na otevreny sani a uvidis jak pomaze.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vyplatí se kupovat Hondu AT xrv 750... Honda XRV 750 Africa Twin Kadlina 16 4.4.2024 v 21:40 Anti
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... TomasNBK 0 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent
RD04 vs. RD07 Honda XRV 750 Africa Twin ErlSinkler 8 28.11.2023 v 13:44 vilemx
Africa XRV hřídel převodovky [1, 2] Honda XRV 750 Africa Twin smuherr 36 30.9.2023 v 10:40 smuherr


TOPlist