1 reakcí na tento příspěvek Změna převodu ZX-10R
co sa tyka tych "kapacit :)" tak su ludia co im nevadia zjazdene gumy, vytecene tlmice, podhustene gumy.... a stale maju pocit ze su borci
ak chces ako tak nastavit podvozok tak musis zacat tvrdostou pruzin. najlepsie je dat na klzak prednej vidlice plastovy stahovak ako napr
tu alebo tu
potom zohrejes gumy par krat tvrdo za jazdy zabrzdis, tak ze pojdes skoro do stoppie a pozries kam ti ten plastovy "kruzok" stlacilo. tvrdost pruziny by si mal nastavit tak aby ten plastovy kruzok stlacilo cca 1,5cm od uplneho konca klzaku. ked nastavis predne pruziny tak zadna by mala byt nastavena priblizne na tu istu tvrdost, cize sadnes na moto a motorka musi klaseat rovnako v predu ako v zadu. popripade jedna ruka na sedacku druha na nadrz a zatlacit :) vtedy by si mal vidiet ci to klesa aspom priblizne rovnako. pruzenie musi byt nastavene tak aby si vyuzival cely chod tlmicov!! informacie typu "sportova motorka musi byt tvrda!!!" su z agentury jedna pani povedala..
co sa tyka utlmov, tak je dobre ich nastavit cca na stockove nastavenie a postupne podla vlastnych pocitov a podla toho ako vyzera guma mierne!! upravovat. pokial ale clovek jazdi iba po cestach tak to stockove nastavenie bude viac menej dobre.
Naposledy editováno 11.01.2013 10:06:37
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu ZX-10R
nerd píše: no ten jeden clanok na dlzke sa musi niekde prejavit :)
co sa tyka tych "kapacit :)" tak su ludia co im nevadia zjazdene gumy, vytecene tlmice, podhustene gumy.... a stale maju pocit ze su borci
ak chces ako tak nastavit podvozok tak musis zacat tvrdostou pruzin. najlepsie je dat na klzak prednej vidlice plastovy stahovak ako napr
tu alebo tu
potom zohrejes gumy par krat tvrdo za jazdy zabrzdis, tak ze pojdes skoro do stoppie a pozries kam ti ten plastovy "kruzok" stlacilo. tvrdost pruziny by si mal nastavit tak aby ten plastovy kruzok stlacilo cca 1,5cm od uplneho konca klzaku. ked nastavis predne pruziny tak zadna by mala byt nastavena priblizne na tu istu tvrdost, cize sadnes na moto a motorka musi klaseat rovnako v predu ako v zadu. popripade jedna ruka na sedacku druha na nadrz a zatlacit :) vtedy by si mal vidiet ci to klesa aspom priblizne rovnako. pruzenie musi byt nastavene tak aby si vyuzival cely chod tlmicov!! informacie typu "sportova motorka musi byt tvrda!!!" su z agentury jedna pani povedala..
co sa tyka utlmov, tak je dobre ich nastavit cca na stockove nastavenie a postupne podla vlastnych pocitov a podla toho ako vyzera guma mierne!! upravovat. pokial ale clovek jazdi iba po cestach tak to stockove nastavenie bude viac menej dobre.
S tím kroužkem to je výborná rada! Takže 1,5cm od konce kluzáku při maximální zátěži? Přemýšlím jakou zvolit alternativu toho kroužku , napadá mě klasická plastová stahovačka, ta by mohla stačit, že?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16340 | 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_ |
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |