globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Změna převodu ZX-10R
Hoj chalani,jelikož dovolilo počasí tak jsem se se ZX trochu seznámil a rozhodl jsem se pro změnu převodu do síly. Spíše se přikláním k výměně pastorku o jeden zub menší takže 16 zubů, napínák nemám ani v polovině takže v tomto směru by to mělo být OK. Chci se zeptat především majitelů zda-li je rozdíl znatelný a o kolik bude tacho cca ukazovat více? A zda-li má změna nějaký negativní vliv na životnost nějakých dílů. Změnu chci především kvůli tomu, že motorka má opravdu dlouhé kvalty a ve středních otáčkách je docela mdlá. Díky za info.

2 reakcí na tento příspěvek Změna převodu ZX-10R

10.1.2013 v 21:13 | Nahoru | #1
před 2 roky jsem na R1 99 zkrátil převod o 1 zub mín na pastorku a 1 zub méně na rozetě. Jo prdel to byla. Na rovince jsem ale pak zjistil že jsem to přehnal protože tachometr byl na 306 km/h realná rychlost podle gps 258km/h. A na otáčkoměru brnkal omezovač na 6ku. Chtěl jsem dát o tolik abych tak tak dosáhl omezovače na 6 rychlost. Tehdá jsem měl možná dát jen ten zub na pastorku. Každopádně bych já dal 2-3 zuby na rozetě kvůli životnosti řetězu. Ikdyž zx-10r má v předu 17 kolco takže se řětěz moc lámat nebude. Pak se mě ten ještě větší zabijácký tah vymstil a vyválel jsem se na podzim ale taky moje chyba. Když jsem jel rovně dal jsem na 1 čku plnej a už to tancovalo, kdyby tam nebyla kokotská bílá čára která ten manévr dokončila tak jsem se nemusel dívat na kloub na ruce jak se ohýbá... Ale stejně si myslím že to má cenu s převodem ale ne to přehánět. Ještě na litru...

(reakce na) Změna převodu ZX-10R

10.1.2013 v 21:26 | Nahoru | #2
AdosR> No nevím ale podle mě blbost....kamarád ma ducati 1198 a po dálnici jel celou cestu za mnou držel jse jak klíště ..jak jsem psal -1zup a +3 zuby...jel přes 260 a já měl teda 299 a říkal že jsem mu ujížděl ....a ducati jestli se nepletu nemá náhodou měření na kole?

Naposledy editováno 10.01.2013 21:26:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu ZX-10R

10.1.2013 v 22:01 | Nahoru | #3

AdosR píše: před 2 roky jsem na R1 99 zkrátil převod o 1 zub mín na pastorku a 1 zub méně na rozetě.

ak si to mal takto tak to tak drasticka zmena nemohla byt, ale asi si mal o zub viac na rozete.
chlapi este jedna dolezita vec pri takomto laborovani s prevodmi, ak sa meni iba rozeta respektive kolecko a retaz zostava povodna, tak si treba uvedomit ze pri zmene ako popisuje tigerbou skratis o dlzku jedneho clanku razvor a to je celkom dost :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16340 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom


TOPlist