globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati - Italská vášeň
DUCATI - Debata o všem, co se značkou DUCATI alespoň nějak souvisí. Rady, zkušenosti, postřehy a zážitky, spojené s rudými kráskami z Bologne.


Naposledy editováno 06.02.2020 18:38:03
Anketa: Nejhezčí DUCATI všech dob je...
Desmosedici
8%
13
Superleggera
4%
6
Hypermotard
6%
9
Scrambler
2%
4
MONSTER
11%
17
STREETFIGHTER
7%
12
GT1000 i PaulSmart
12%
20
999
15%
24
916
30%
49
MV Agusta
4%
7

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

24.1.2015 v 13:50 | Nahoru | #1
A aby bylo vo čom psát...

Krátké a rychlé srovnání. STREETFIGHTER 1098S proti MONSTER 1200S. Obojí v továrním balení "S" - "social edition" Emotikona wink Takže. Monster má o pět koní méně a o sto kubíků více. Normální smrtelník nemá šanci poznat rozdíl. Street byl je a bude radikální nahatý supersport pro jednoho. Umí se rozmotat až na 270km/h, kdež to Monster umí "jenom" 255km/h. Brzdy, podvozek, stabilita..streetfighter je na tom o něco lépe, co se supersportovních vlastností a jízdy na okruhu týče. Monster je ovšem pohodlnější, lépe filtruje nerovnosti českých silnic a ve dvou je to na něm lahoda. Ovšem jistota a pocit z jízdy je i na něm neochvějný, pevný a takový jistý...zkrátka DUCATI. Fantasticky natáhlé servisní intervaly snižují příjemně provozní náklady, kultivovaný projev tisícdvěstěkubíků velké testastretty dovolí ježdění po městě, v kolonách ale nekazí radost čistou dodávkou výkonu při "okruhovém" svezení. Schází mu sice suchá spojka, což mě trochu mrzí, ale s tím my nic neuděláme. Tak rozhodnuli v Bologni a tak to i bude. Emotikona smile Ale pozor. V žádném případě to není žádná cestovní slečinka. Lehké obráběné kola, monobloky M50 a podvozek od švédských specialistů. Samozřejmě plně stavitelný. V režimu "sport" ostrý a nekompromisní záběr dvouválce, kerý ze sebe chrlí bohatě dostačujících 145HP! K tomu pořád klasický vzhled nahatého motocyklu. Klasik může namítnout, že mu schází čistota, jednoduchost a žebrování vzduchem chlazeného agregátu, ovšem emisní limity a dnešní výkony vyžadují kapánek modernější řešení.

A kdo nepochopil předchozí odstavec, řeknu to jednosušeji. Na začátku stály dvě motorky. DUCATI Streetfighter a DUCATI Diavel. Jedna byla pohodlná, bezpečná, krásná a silná. Druhá byla rychlejší, lehčí, obratnější a brutální. Taky trošku nepohodlná. Tak se jednoho krásnýho dne tyhle dva bajky potkaly, asi si to spolu rozdaly a narodil se jim... MONSTER! Vzal si to nejlepší od svých rodičů, vyrostl, dospěl a tady teď stojí...







Naposledy editováno 24.01.2015 13:58:30

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

24.1.2015 v 19:57 | Nahoru | #2
drippera>
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S Wlnic 11 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF


TOPlist