globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati - Italská vášeň
DUCATI - Debata o všem, co se značkou DUCATI alespoň nějak souvisí. Rady, zkušenosti, postřehy a zážitky, spojené s rudými kráskami z Bologne.


Naposledy editováno 06.02.2020 18:38:03
Anketa: Nejhezčí DUCATI všech dob je...
Desmosedici
8%
13
Superleggera
4%
6
Hypermotard
6%
9
Scrambler
2%
4
MONSTER
11%
17
STREETFIGHTER
7%
12
GT1000 i PaulSmart
12%
20
999
15%
24
916
30%
49
MV Agusta
4%
7

4 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

22.3.2014 v 18:08 | Nahoru | #1
Tak jo. Máme tady pár řádek pro hltače mého spisovatelského umění, i když už začínám dosti pochybovat, že to tady vůbec někoho zajímá. Po tolikáté...

Ale musím. Dnes, pár seznamovacích kilometrů. Sice bez značky, ale pojistku mám!
Ať si říká kdo chce co chce, tohle je ten nejlépe fungující STREETFIGHTER ze všech čtyřech, které jsem kdy vlastnil. A proč? Když jsem zapnul klíček na tom prvním, psalo to vždycky "STREETFIGHTER EU", potom jsem namontoval novou řídící jednotku, výfuk a filtr a začalo tam svítit "SF RACING". Zvuk byl znatelně lepší, průběh výkonu a "ucukanost" byly podle mě hodně podobné, možná pocitově, víc to řve = líp to i jede. Placebo efekt zaručen. No ale teď tam svítí "SF RACING EVO" !!! Což asi znamená, připravte si čistý spoďáry, tohle bude stát za to!
A fakt že jo! Nejde o maximální výkon, kterýž to jako já nemám šanci poznat, ale jde o průběh, kultivovanost a odezvu od plynové rukojeti. Takhle uhlazenou, plynule a silně zatahující, teststrettu vážně neznám!
Tah je ohromující a nepolevuje, kdykoliv, kdekoliv, na jaký koliv kvalt zrychluje bez škubání, sesbírá se od dvou a půl tisíc!!!!! a nepoleví až do omezovače! Vezměte za to ve 160km/h a máte co dělat, aby vás ten parchant neshodil! Může za to kompletní systém od TERMIGNONI, pár dunivých koncovek, otevřený filtr a nová řj? Asi ano. Jinak si to nedokážu vysvětlit. A teď druhá pecka. Při podřazování a puštění spojky ucítíte takové "pulsnutí" v páčce. Ano, o slovo se hlásí antihoppingová spojka DUCATI PERFORMANCE. Nádhera. Skopávat kvalty lze kdykoliv a pouště spojku naprosto s klidem. Zadní kolo se neurve a bajk zůstává nadále stabilní a klidný. Brzdy bez komentáře a ovladatelnost, potažmo proplouvání silnicí na ultra lehkých marchesini je jako v pohádce. Švédští specialisté naladili podvozek dokonale a já mám to štěstí, že do továtního set-upu ještě nikdo nevrtal. Tvrdil jsem, že rozdíl mezi SF a SF-S nepoznáte? Tak teď se musím opravit. Kované kola a Ohlinsy poznat zkrátka jdou! A to nejsem bůh ví jak dobrý jezdec.
Když srovnám svoje poslední (podzimní) účinkování na KTM 990 Super Duke, tak SF je proti němu jak z jiného světa. Motor má daleko více síly a o posezu a podvozku nemá cenu diskutovat. Brzdy? Nejlepší na světě! (ještě jsem neměl tu čest s M50)
Shrnuto a podtrženo, vrátil jsem se po pár kilomterech domů totálně šťastnej, zničenej a ohluchlej.
Ale vím, že tohle je ten nejlepší bajk pro vyplavování adrenalinu, dělání bordelu a zaručeně a při každé vyjížďce mi dokáže zježit chlupy na zátylku, nahrnout slzy do očí a donutí mě si zařvat do přilby "poď...kurva...poď !!!!!
Mám z něho respekt a nikdy ho neovládnu a to je to úplně nejvíc vzrušující, co tahle DUCATI může nabídnout!

Howg...

Naposledy editováno 24.03.2014 19:34:45

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

22.3.2014 v 19:18 | Nahoru | #2
drippera> hártbrejking soulšejking, ale tak nějak si to představuju a vysnívám

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

22.3.2014 v 20:01 | Nahoru | #3
drippera> Ty M 50 jsem už zkusil na Panigále. Tehdy mě zarazily, jak brzdí. Sednul jsem hned pak na 1100 EVO, tam byly ty normální radiální čtyřpístky a zdálo se mi, že to najednou nebrzdí. Teď jsem na monotoval ty nové monobloky M 4 ( půl dne jsem odvzdušňoval a pořád honil bublinky, ale práce se vyplatila, pocit na páčce shodný s původní brzdou), viz tvé foto na SF a po sednutí desek to začalo. Brzdí fakt dobře, a pokud to po roce mohu porovnat, tak ty M 50 zas tak o moc lepší nejsou, spíše asi nastejno. Jsou však drobnější a zřejmě i lehčí což je plusem pro neodpruženou hmotu.

5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

22.3.2014 v 20:27 | Nahoru | #4

drippera píše:










Tak jo. Máme tady pár řádek pro hltače mého spisovatelského umění, i když už začínám dosti pochybovat, že to tady vůbec někoho zajímá. Po tolikáté...

Ale musím. Dnes, pár seznamovacích kilometrů. Sice bez značky, ale pojistku mám!
Ať si říká kdo chce co chce, tohle je ten nejlépe fungující STREETFIGHTER ze všech čtyřech, které jsem kdy vlastnil. A proč? Když jsem zapnul klíček na tom prvním, psalo to vždycky "STREETFIGHTER EU", potom jsem namontoval novou řídící jednotku, výfuk a filtr a začalo tam svítit "SF RACING". Zvuk byl znatelně lepší, průběh výkonu a "ucukanost" byly podle mě hodně podobné, možná pocitově, víc to řve = líp to i jede. Placebo efekt zaručen. No ale teď tam svítí "SF RACING EVO" !!! Což asi znamená, připravte si čistý spoďáry, tohle bude stát za to!
A fakt že jo! Nejde o maximální výkon, kterýž to jako já nemám šanci poznat, ale jde o průběh, kultivovanost a odezvu od plynové rukojeti. Takhle uhlazenou, plynule a silně zatahující, teststrettu vážně neznám!
Tah je ohromující a nepolevuje, kdykoliv, kdekoliv, na jaký koliv kvalt zrychluje bez škubání, sesbírá se od dvou a půl tisíc!!!!! a nepoleví až do omezovače! Vezměte za to ve 160km/h a máte co dělat, aby vás ten parchant neshodil! Může za to kompletní systém od TERMIGNONI, pár dunivých koncovek, otevřený filtr a nová řj? Asi ano. Jinak si to nedokážu vysvětlit. A teď druhá pecka. Při podřazování a puštění spojky ucítíte takové "pulsnutí" v páčce. Ano, o slovo se hlásí antihoppingová spojka DUCATI PERFORMANCE. Nádhera. Skopávat kvalty lze kdykoliv a pouště spojku naprosto s klidem. Zadní kolo se neurve a bajk zůstává nadále stabilní a klidný. Brzdy bez komentáře a ovladatelnost, potažmo proplouvání silnicí na ultra lehkých marchesini je jako v pohádce. Švédští specialisté naladili podvozek dokonale a já mám to štěstí, že do továtního set-upu ještě nikdo nevrtal. Tvrdil jsem, že rozdíl mezi SF a SF-S nepoznáte? Tak teď se musím opravit. Kované kola a Ohlinsy poznat zkrátka jdou! A to nejsem bůh ví jak dobrý jezdec.
Když srovnám svoje poslední (podzimní) účinkování na KTM 990 Super Duke, tak SF je proti němu jak z jiného světa. Motor má daleko více síly a o posezu a podvozku nemá cenu diskutovat. Brzdy? Nejlepší na světě! (ještě jsem neměl tu čest s M50)
Shrnuto a podtrženo, vrátil jsem se po pár kilomterech domů totálně šťastnej, zničenej a ohluchlej.
Ale vím, že tohle je ten nejlepší bajk pro vyplavování adrenalinu, dělání bordelu a zaručeně a při každé vyjížďce mi dokáže zježit chlupy na zátylku, nahrnout slzy do očí a donutí mě si zařvat do přilby "poď...kurva...poď !!!!!
Mám z něho respekt a nikdy ho neovládnu a to je to úplně nejvíc vzrušující, co tahle DUCATI může nabídnout!

Howg...



Jo. A ještě jedna malá, technická poznámka. Nevim jak vy, ale já začínám mít pocit, že tohle bude jedna z posledních "opravdických" DUCATI ze "saré" školy. Proč? Ukažte mi dalšího naháče z jejich produkce, který bude mít takové koule, klasický nádherný trubkový rám, údiv budící suchou spojku a ničím neprzněnou dodávku maximálního výkonu na zadní kolo vždy a všude! Za pár let, sběratelský kousek?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 23.3.2014 v 16:34 | Nahoru | #5

drippera píše:










Tak jo. Máme tady pár řádek pro hltače mého spisovatelského umění, i když už začínám dosti pochybovat, že to tady vůbec někoho zajímá. Po tolikáté...

Ale musím. Dnes, pár seznamovacích kilometrů. Sice bez značky, ale pojistku mám!
Ať si říká kdo chce co chce, tohle je ten nejlépe fungující STREETFIGHTER ze všech čtyřech, které jsem kdy vlastnil. A proč? Když jsem zapnul klíček na tom prvním, psalo to vždycky "STREETFIGHTER EU", potom jsem namontoval novou řídící jednotku, výfuk a filtr a začalo tam svítit "SF RACING". Zvuk byl znatelně lepší, průběh výkonu a "ucukanost" byly podle mě hodně podobné, možná pocitově, víc to řve = líp to i jede. Placebo efekt zaručen. No ale teď tam svítí "SF RACING EVO" !!! Což asi znamená, připravte si čistý spoďáry, tohle bude stát za to!
A fakt že jo! Nejde o maximální výkon, kterýž to jako já nemám šanci poznat, ale jde o průběh, kultivovanost a odezvu od plynové rukojeti. Takhle uhlazenou, plynule a silně zatahující, teststrettu vážně neznám!
Tah je ohromující a nepolevuje, kdykoliv, kdekoliv, na jaký koliv kvalt zrychluje bez škubání, sesbírá se od dvou a půl tisíc!!!!! a nepoleví až do omezovače! Vezměte za to ve 160km/h a máte co dělat, aby vás ten parchant neshodil! Může za to kompletní systém od TERMIGNONI, pár dunivých koncovek, otevřený filtr a nová řj? Asi ano. Jinak si to nedokážu vysvětlit. A teď druhá pecka. Při podřazování a puštění spojky ucítíte takové "pulsnutí" v páčce. Ano, o slovo se hlásí antihoppingová spojka DUCATI PERFORMANCE. Nádhera. Skopávat kvalty lze kdykoliv a pouště spojku naprosto s klidem. Zadní kolo se neurve a bajk zůstává nadále stabilní a klidný. Brzdy bez komentáře a ovladatelnost, potažmo proplouvání silnicí na ultra lehkých marchesini je jako v pohádce. Švédští specialisté naladili podvozek dokonale a já mám to štěstí, že do továtního set-upu ještě nikdo nevrtal. Tvrdil jsem, že rozdíl mezi SF a SF-S nepoznáte? Tak teď se musím opravit. Kované kola a Ohlinsy poznat zkrátka jdou! A to nejsem bůh ví jak dobrý jezdec.
Když srovnám svoje poslední (podzimní) účinkování na KTM 990 Super Duke, tak SF je proti němu jak z jiného světa. Motor má daleko více síly a o posezu a podvozku nemá cenu diskutovat. Brzdy? Nejlepší na světě! (ještě jsem neměl tu čest s M50)
Shrnuto a podtrženo, vrátil jsem se po pár kilomterech domů totálně šťastnej, zničenej a ohluchlej.
Ale vím, že tohle je ten nejlepší bajk pro vyplavování adrenalinu, dělání bordelu a zaručeně a při každé vyjížďce mi dokáže zježit chlupy na zátylku, nahrnout slzy do očí a donutí mě si zařvat do přilby "poď...kurva...poď !!!!!
Mám z něho respekt a nikdy ho neovládnu a to je to úplně nejvíc vzrušující, co tahle DUCATI může nabídnout!

Howg...



Že mu ty slohovky žeréééte šak opisuje, už roky dokola to samé (jak doktorát na Plzeňské práva) ke každém klumpru co kůpí

Ale Válcu, každopádně gratulace k "NEW bájku"!!! .... teda píšu s dvoudenním zpožděním, tak je otázka esli je eště k čemu gratulovat, či už si to zas neprodál
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S Wlnic 11 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF


TOPlist