5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
drippera píše:
Tak jo. Máme tady pár řádek pro hltače mého spisovatelského umění, i když už začínám dosti pochybovat, že to tady vůbec někoho zajímá. Po tolikáté...
Ale musím. Dnes, pár seznamovacích kilometrů. Sice bez značky, ale pojistku mám!
Ať si říká kdo chce co chce, tohle je ten nejlépe fungující STREETFIGHTER ze všech čtyřech, které jsem kdy vlastnil. A proč? Když jsem zapnul klíček na tom prvním, psalo to vždycky "STREETFIGHTER EU", potom jsem namontoval novou řídící jednotku, výfuk a filtr a začalo tam svítit "SF RACING". Zvuk byl znatelně lepší, průběh výkonu a "ucukanost" byly podle mě hodně podobné, možná pocitově, víc to řve = líp to i jede. Placebo efekt zaručen. No ale teď tam svítí "SF RACING EVO" !!! Což asi znamená, připravte si čistý spoďáry, tohle bude stát za to!
A fakt že jo! Nejde o maximální výkon, kterýž to jako já nemám šanci poznat, ale jde o průběh, kultivovanost a odezvu od plynové rukojeti. Takhle uhlazenou, plynule a silně zatahující, teststrettu vážně neznám!
Tah je ohromující a nepolevuje, kdykoliv, kdekoliv, na jaký koliv kvalt zrychluje bez škubání, sesbírá se od dvou a půl tisíc!!!!! a nepoleví až do omezovače! Vezměte za to ve 160km/h a máte co dělat, aby vás ten parchant neshodil! Může za to kompletní systém od TERMIGNONI, pár dunivých koncovek, otevřený filtr a nová řj? Asi ano. Jinak si to nedokážu vysvětlit. A teď druhá pecka. Při podřazování a puštění spojky ucítíte takové "pulsnutí" v páčce. Ano, o slovo se hlásí antihoppingová spojka DUCATI PERFORMANCE. Nádhera. Skopávat kvalty lze kdykoliv a pouště spojku naprosto s klidem. Zadní kolo se neurve a bajk zůstává nadále stabilní a klidný. Brzdy bez komentáře a ovladatelnost, potažmo proplouvání silnicí na ultra lehkých marchesini je jako v pohádce. Švédští specialisté naladili podvozek dokonale a já mám to štěstí, že do továtního set-upu ještě nikdo nevrtal. Tvrdil jsem, že rozdíl mezi SF a SF-S nepoznáte? Tak teď se musím opravit. Kované kola a Ohlinsy poznat zkrátka jdou! A to nejsem bůh ví jak dobrý jezdec.
Když srovnám svoje poslední (podzimní) účinkování na KTM 990 Super Duke, tak SF je proti němu jak z jiného světa. Motor má daleko více síly a o posezu a podvozku nemá cenu diskutovat. Brzdy? Nejlepší na světě! (ještě jsem neměl tu čest s M50)
Shrnuto a podtrženo, vrátil jsem se po pár kilomterech domů totálně šťastnej, zničenej a ohluchlej.
Ale vím, že tohle je ten nejlepší bajk pro vyplavování adrenalinu, dělání bordelu a zaručeně a při každé vyjížďce mi dokáže zježit chlupy na zátylku, nahrnout slzy do očí a donutí mě si zařvat do přilby "poď...kurva...poď !!!!!
Mám z něho respekt a nikdy ho neovládnu a to je to úplně nejvíc vzrušující, co tahle DUCATI může nabídnout!
Howg...
Jo. A ještě jedna malá, technická poznámka. Nevim jak vy, ale já začínám mít pocit, že tohle bude jedna z posledních "opravdických" DUCATI ze "saré" školy. Proč? Ukažte mi dalšího naháče z jejich produkce, který bude mít takové koule, klasický nádherný trubkový rám, údiv budící suchou spojku a ničím neprzněnou dodávku maximálního výkonu na zadní kolo vždy a všude! Za pár let, sběratelský kousek?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
drippera píše: Jo. A ještě jedna malá, technická poznámka. Nevim jak vy, ale já začínám mít pocit, že tohle bude jedna z posledních "opravdických" DUCATI ze "saré" školy. Proč? Ukažte mi dalšího naháče z jejich produkce, který bude mít takové koule, klasický nádherný trubkový rám, údiv budící suchou spojku a ničím neprzněnou dodávku maximálního výkonu na zadní kolo vždy a všude! Za pár let, sběratelský kousek?
1098/1198 už pomalu k nesehnání jsou, a levný nejsou. Ani bych se nedivil kdybys na týhle motorce neprodělal - ne že bych ti přál prodej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
drippera píše: Jo. A ještě jedna malá, technická poznámka. Nevim jak vy, ale já začínám mít pocit, že tohle bude jedna z posledních "opravdických" DUCATI ze "saré" školy. Proč? Ukažte mi dalšího naháče z jejich produkce, který bude mít takové koule, klasický nádherný trubkový rám, údiv budící suchou spojku a ničím neprzněnou dodávku maximálního výkonu na zadní kolo vždy a všude! Za pár let, sběratelský kousek?
No nevim, Dripe ale mne treba tvuj SF nechava uplne chladnym, no emotions, nic, z ceho bych byl unesen tak jako Ty, cim samozrejme nepopiram, ze to jede jako blazen, vrci a cojavimco ale uprimne, tohle umi i jine motorky a ti, co maji ty jine, z tveho pohledu nedokonale motky, maji mozna z nich stejne ucvrkavani. Takze to beru jako silne subjektivni dojem a je v poradku, ze se ti tak libi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
drippera píše: Jo. A ještě jedna malá, technická poznámka. Nevim jak vy, ale já začínám mít pocit, že tohle bude jedna z posledních "opravdických" DUCATI ze "saré" školy. Proč? Ukažte mi dalšího naháče z jejich produkce, který bude mít takové koule, klasický nádherný trubkový rám, údiv budící suchou spojku a ničím neprzněnou dodávku maximálního výkonu na zadní kolo vždy a všude! Za pár let, sběratelský kousek?
Teda Drippe, neda mi to. SF moc pekny, ale Ducati ze stare skoly? To fakt ne. To by jsi musel mit poctivou masinu bez hromady elektronickych serepeticek a antihopu ;)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |