1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
t_freedom píše: Franco82> no a já zase právě v týhle diskusi tvrdím, že ty sračky se usaděj po týdnech stání dole u výpusti, nejnižším místě vany. To co zůstalo nahoře, zůstane nahoře i po tom, co to protočíš. Uvědom si, že motorku odstavuješ teplou se zahřátým olejem, kterej steče dolů, ať výpustíš olej nebo ne. Když ne, maj usazeniny dost času, aby se shromáždily u nejnižšího místa vany - kde obvykle bývá výpušťák.
No a já mám zas teorii, že ten sajrajt na dně utvoří hutnější vrstvu. Ta se povrchu a hlavně dna drží víc a olej jí ven nevytáhne tak dobře. Navíc je lehce tužší, než když ho ohřeju. Takže když to nastartuju, zahřeju a tu srágoru ze dna tím rozmíchám v celkovém oleji, vznikne minimálně dočasně emulze. Tu když následně vypustím, dostanu z motoru maximum bordelu. Toť má teorie
Ve výsledku bude rozdíl v obou metodách přesně 0,0896% v následném opotřebení motoru
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |