globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati - Italská vášeň
DUCATI - Debata o všem, co se značkou DUCATI alespoň nějak souvisí. Rady, zkušenosti, postřehy a zážitky, spojené s rudými kráskami z Bologne.


Naposledy editováno 06.02.2020 18:38:03
Anketa: Nejhezčí DUCATI všech dob je...
Desmosedici
8%
13
Superleggera
4%
6
Hypermotard
6%
9
Scrambler
2%
4
MONSTER
11%
17
STREETFIGHTER
7%
12
GT1000 i PaulSmart
12%
20
999
15%
24
916
30%
49
MV Agusta
4%
7

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

13.1.2013 v 20:19 | Nahoru | #841
drippera>Tak takhle to bylo u nás ...tady sice ne, ale jinak svítilo sluníčko...jen sněhu mohlo bejt víc



GeorgePanek> Jak svý boty pane...v Jablonci máme kámošku, takže jsem/jsme tam furt - serpentýny JnN - Lučany jezdím moc rád -dál Smržovka, Tanvald, Kořenov a dál...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

13.1.2013 v 20:23 | Nahoru | #842

drippera píše: Lazyfucker> Krásný kousek,vidíš, že ten můj "vzorek" se liší takovýma prošitýma tvarama na břiše, origoš kus už to nemá. Ale za tento vysolíš myslim devatenáct fíků, zatím-co mě stál deset. A o tom klokanovi ani nemluvim. Ten tam visel snad dva roky a nikdo ho nechtěl. Cenovka 33tácků a za dvanáct jsem ho měl doma. Jo, výhoda konfekční vel.50 a jak na potovoru, oni v PSI ty "vzorky" šijou jenom v padesátce, no chápeš to...?

Az si priste pojedu koupit kombosku, tak jedes se mnou.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

13.1.2013 v 20:24 | Nahoru | #843
Lazyfucker> Dík.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

13.1.2013 v 20:25 | Nahoru | #844

pylot píše: Az si priste pojedu koupit kombosku, tak jedes se mnou.

Klidně...

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

13.1.2013 v 20:25 | Nahoru | #845
t_freedom> Pěkněééé! Musíš přijet na Valachy, tady je sněhu dost.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

13.1.2013 v 22:02 | Nahoru | #846
Když už byla řeč o servisním intervalu výměny řemenů zajímalo by mě proč nová Multistrada, Diavel a i Streetfighter 848 mám předepsanou výměnu po 24tis nebo po 5 letech oproti ostatním čtyřventilům co mají 24tis a 2 roky?

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

13.1.2013 v 22:10 | Nahoru | #847
Tak... a ja jsem prave potkal arogantniho vola a nejezdi na Ducati. Jezdi na Namaze a vypada ze uz vsechno zna, vsude byl a od vseho ma klice. Cili Ducatisti snazte se, mate konkurenci...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

13.1.2013 v 22:20 | Nahoru | #848

pylot píše: Tak... a ja jsem prave potkal arogantniho vola a nejezdi na Ducati. Jezdi na Namaze a vypada ze uz vsechno zna, vsude byl a od vseho ma klice. Cili Ducatisti snazte se, mate konkurenci...


Čím jsem si to zasloužil?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

13.1.2013 v 22:20 | Nahoru | #849

Namork1 píše: Když už byla řeč o servisním intervalu výměny řemenů zajímalo by mě proč nová Multistrada, Diavel a i Streetfighter 848 mám předepsanou výměnu po 24tis nebo po 5 letech oproti ostatním čtyřventilům co mají 24tis a 2 roky?


No upřímně nad tím mechanik z DUCATI taky kroutí hlavou. Ono ta testastretta 11° která tluče v mojem SF (například) zas až tak "jiná" u vnitř není. Proti té "nové" testastrettě II. Jako že druhá generace cpaná právě do zmiňované MTS1200, Diavelu a malého SF. Nechápu, proč ji necpou i do nového velkého SF1098S 2013? Ty intervaly jsou super! Ale zpátky k věci. Prý jsou jiné materiály použité na ty řemeny, nějaké drobné detaily ve vedení, kladkách či co, ale v zásadě a to hlavně u ventilů je to údajně skoro stejný. Prý to nechápe více lidí. Když se do toho motoru leze ve dvanácti, s ventilama není z pravidla co dělat. A ty řemeny asi taky vydrží víc, než že se sichruje výrobce. Každopádně dokud nám tohle někdo nevysvětlí, já budu dodržovat servisní intervaly tak jak mají být. Nic tím nepokazím a motorce to taky neublíží. Každopádně je to ale zajímavé téma. Kdyby měl nějaký "ducatistas" jasnější informace o této problematice, rád uvítám...







Naposledy editováno 13.01.2013 22:23:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

13.1.2013 v 22:22 | Nahoru | #850

RomanSS píše: Čím jsem si to zasloužil?

Muhehehe.... Mel sis nechat na silnici neco normalniho a ten vysavac jsi mel vic omlatit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

13.1.2013 v 22:26 | Nahoru | #851

pylot píše: Muhehehe.... Mel sis nechat na silnici neco normalniho a ten vysavac jsi mel vic omlatit.


Omlazení je zbytečný, mám to nejlepší ze šestek...na okruh a na silnicu už se mi jednak moc nechce (umřeli mi dva kamarádi)a pak ani nemám peníze, nebo je spíš dávám jinam. Asi už su starej.

Ale já blbec furt prolízám vlákna o ducatkách a čumím na inzerce...myslím že to dlouho nevydrží...

Kurnik mně by stačilo i to RSV co máš. uvidííííme.

Naposledy editováno 13.01.2013 22:30:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

13.1.2013 v 22:38 | Nahoru | #852
RomanSS> Ja ti dam omladit. Rikam omlatit... jako mlatit s tim do kacera. Ja to uplne chapu ze te to na tu silnici az tak netahne. Ono je to takovy polovicaty v tom provozu. Ale proste je to porad levnejsi nez okruh.
Ja za sebe bych ti to RSV doporucil. Ale vis jak, kazdej to mame jinak.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

13.1.2013 v 22:44 | Nahoru | #853

pylot píše: RomanSS> Ja ti dam omladit. Rikam omlatit... jako mlatit s tim do kacera. Ja to uplne chapu ze te to na tu silnici az tak netahne. Ono je to takovy polovicaty v tom provozu. Ale proste je to porad levnejsi nez okruh.
Ja za sebe bych ti to RSV doporucil. Ale vis jak, kazdej to mame jinak.


Aha omlátit! Jo tu r6 co je teď, tak tu jsem omlátil jen jednou (asi ve 120ti?)...jen jsem to ladně položil a hned se prorazil dekl od altíku a začal chcát olej...to se na ducně stát nemohlo, ta má deklíky poctivý.

Mně jediný co mi chybí z provozu je ta volnost, že když chceš tak se jdeš projet a zablbnout, kdykoliv chceš. To byla radost jezdit i pro rohlíky (i na bývalý r6, jezdit od Lídlu po zadním )

Mně se právě ta RSV líbí a málokterá na inzercích je tak perfektní jako ta tvoja. Ale pak bych přitlačil pár peněz a měl bych 999 o který jsem snil.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

13.1.2013 v 22:53 | Nahoru | #854
RomanSS> Moje RSV zdaleka neni perfektni. Promacklina od vejfuku na kyvce, jinej odstin cobni kapoty bo je to lakovany, menenj motor protoze puvodni byl zadrenej... No vonavka to taky neni, ale na 12 let starej bajk to jeste jde. Ta 999 bude asi ve vsech ohledech dal, to je konkurence spis pro RSV 04+ Kazdopadne za to chtej az moc penez.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

13.1.2013 v 22:56 | Nahoru | #855

pylot píše: RomanSS> Moje RSV zdaleka neni perfektni. Promacklina od vejfuku na kyvce, jinej odstin cobni kapoty bo je to lakovany, menenj motor protoze puvodni byl zadrenej... No vonavka to taky neni, ale na 12 let starej bajk to jeste jde. Ta 999 bude asi ve vsech ohledech dal, to je konkurence spis pro RSV 04+ Kazdopadne za to chtej az moc penez.


Na fotkách právě vypadá dobře. A na nějaký kosmetický nedokonalosti si nehraju...ale zase neoriginální tuzink barvy taky nemusím...
999 nebo s4r byla málem už předloni...ale přítelkyně...bydlení...dovolený...a rázem je z toho jen yamaha. Tak si holt počkám. Však ony neutečou, jenom zestárnou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

13.1.2013 v 22:58 | Nahoru | #856
RomanSS> Sny se maj plnit,pokud to jenom trochu jde!

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

13.1.2013 v 23:00 | Nahoru | #857

Ďuričko píše: RomanSS> Sny se maj plnit,pokud to jenom trochu jde!


To jo...na druhou stranu r6 byla taky sen...

ony jsou prostě důležitější věci než "jen" ježdění na motorce a musí se myslet trochu dopředu no. I tak ta 999 prostě bude, jen ne hned.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

13.1.2013 v 23:12 | Nahoru | #858
drippera> s těma řemenama je to zajímavý. Je to prostě sichr, jistota, preventivní údržba. Nikdo ti nezaručí, že novej řemen nerupne (když bude mít výrobní kaz) a nikdo ti nic nedá. Na druhou stranu, pokud jsou kladky bez vůlí a zvuků, řemeny neodřený, napínák napnutej a vizuálně není nic vidět - nevidím důvod aby ten řemen neodjel svých 24tkm ikdyž bude starej 3-5let. Ale ... taky se mi to nechce zkoušet
Resp. měnil jsem je 2010 v létě a teď mám 34t km - takže přetáhnu o půl roku, což ještě beru jako rozumný riziko.
Ty první měly najeto 13tkm a šly jen kvůli datu výroby a důvodu, že jsem měl rozhozenej motor a dávat ho dohromady se starejma by byla hovadina.
V práci mě běhaj řemeny na pohonech s velkejma momentama a lítaj tam léta(24h, 5 dní v týdnu), než se vůbec něco projeví na povrchu.
Ale možný riziko asi nestojí za úsporu 2200CZKročně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

13.1.2013 v 23:14 | Nahoru | #859
pylot> na to kolik ti je máš bajk snů... vydrž, střádej barde...máš dost času ...nic ti neuteče... jdeš pěkně s rozumem svou cestou, až dojdeš ke svýmu snu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

13.1.2013 v 23:20 | Nahoru | #860

t_freedom píše: pylot> na to kolik ti je máš bajk snů... vydrž, střádej barde...máš dost času ...nic ti neuteče... jdeš pěkně s rozumem svou cestou, až dojdeš ke svýmu snu.

Vsak by me ani nenapadlo si na tu motorku stezovat. Ja od dob SVcka ani nemam zadnej velkej motorkarskej sen. SV me bavilo a at jsem sednul na co jsem sednul tak se zadny pocity nedostavovaly a nic me neoslovilo. Az predloni na podzim kdyz mi Spijker pujcil RSV. Hned jsem vedel ze ta bude dalsi. Zamakal jsem, koupil jsem ji a ted nad zadnou vymenou ani nepremejslim. A ani nevim za co bych menil. Zase pockam az me casem neco oslovi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

13.1.2013 v 23:28 | Nahoru | #861
pylot> tak se moc nevometej kolem ducatek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

13.1.2013 v 23:33 | Nahoru | #862

t_freedom píše: pylot> tak se moc nevometej kolem ducatek

Bojis se zebych mohl zanevrit na Aprilii?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

14.1.2013 v 00:41 | Nahoru | #863

drippera píše: No upřímně nad tím mechanik z DUCATI taky kroutí hlavou. Ono ta testastretta 11° která tluče v mojem SF (například) zas až tak "jiná" u vnitř není. Proti té "nové" testastrettě II. Jako že druhá generace cpaná právě do zmiňované MTS1200, Diavelu a malého SF. Nechápu, proč ji necpou i do nového velkého SF1098S 2013? Ty intervaly jsou super! Ale zpátky k věci. Prý jsou jiné materiály použité na ty řemeny, nějaké drobné detaily ve vedení, kladkách či co, ale v zásadě a to hlavně u ventilů je to údajně skoro stejný. Prý to nechápe více lidí. Když se do toho motoru leze ve dvanácti, s ventilama není z pravidla co dělat. A ty řemeny asi taky vydrží víc, než že se sichruje výrobce. Každopádně dokud nám tohle někdo nevysvětlí, já budu dodržovat servisní intervaly tak jak mají být. Nic tím nepokazím a motorce to taky neublíží. Každopádně je to ale zajímavé téma. Kdyby měl nějaký "ducatistas" jasnější informace o této problematice, rád uvítám...







Nemáš tam spíš Testrastettu 37?? Já myslím, že velkej má úhel ventilů 37 stupňů a malej SF má těch 11°.. Ale třeba se mýlím..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

14.1.2013 v 07:02 | Nahoru | #864
t_freedom> tak to se treba potkame...a nahoru na Korenov je to nadhedne svezeni......

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

14.1.2013 v 08:40 | Nahoru | #865

pylot píše: Bojis se zebych mohl zanevrit na Aprilii?



ne...vo to nejde...ale jen aby sis nenašponoval rozpočet v nevhodnou dobu. Mě stačilo jedno svezení...a bylo.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

14.1.2013 v 09:20 | Nahoru | #866
GeorgePanek> nahoru na Kořenov je to fajn, leč relativně krátký. Byl jsem i překvapenej z pěkný silničky přes Příchovice na Semily. Ono toho tam je víc. Dřív to bylo dobrý kolem Jizery od odbočky na Harrachov a přes J nJizerou.
Určitě se tam někdy zahlídnem...směrem na Železňák

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

14.1.2013 v 10:20 | Nahoru | #867

t_freedom píše:
GeorgePanek> Jak svý boty pane...v Jablonci máme kámošku, takže jsem/jsme tam furt - serpentýny JnN - Lučany jezdím moc rád -dál Smržovka, Tanvald, Kořenov a dál...



Tak až pojedeš tak dej vědět, rád se přidám a případně ukážu další super trasy...

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 14.1.2013 v 10:40 | Nahoru | #868

Petta píše: Nemáš tam spíš Testrastettu 37?? Já myslím, že velkej má úhel ventilů 37 stupňů a malej SF má těch 11°.. Ale třeba se mýlím..



Asi máš pravdu. Testastretta 11 by měla být Multistrada 1200, Diavel a Streetfighter 848. Zbytek bude generace 1.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

14.1.2013 v 10:51 | Nahoru | #869
Horác> ...ale jistěže ...s "Pavlem Chytrým" mi bude extra potěšením ...

apropos kdo je ta samička u tý Yamahy ? ...to by mě fakt zajímalo...

Naposledy editováno 14.01.2013 11:04:42

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

14.1.2013 v 11:14 | Nahoru | #870

Petta píše: Nemáš tam spíš Testrastettu 37?? Já myslím, že velkej má úhel ventilů 37 stupňů a malej SF má těch 11°.. Ale třeba se mýlím..


Omlouvám se. Ano, samozřejmě ta nová TESTASTRETTA 11° je opravdu "ta nová", SF1098 má ještě tu "starší". Díky za upozornění!

Naposledy editováno 14.01.2013 11:44:49
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S Wlnic 11 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF


TOPlist