globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati - Italská vášeň
DUCATI - Debata o všem, co se značkou DUCATI alespoň nějak souvisí. Rady, zkušenosti, postřehy a zážitky, spojené s rudými kráskami z Bologne.


Naposledy editováno 06.02.2020 18:38:03
Anketa: Nejhezčí DUCATI všech dob je...
Desmosedici
8%
13
Superleggera
4%
6
Hypermotard
6%
9
Scrambler
2%
4
MONSTER
11%
17
STREETFIGHTER
7%
12
GT1000 i PaulSmart
12%
20
999
15%
24
916
30%
49
MV Agusta
4%
7

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

3.2.2015 v 12:06 | Nahoru | #20701

t_freedom píše: sejrac> no jestli to má dobře poladěný, tak na zadku těch 135BHP mít může ...což na klikatej okruh bohatě stačí ...jinak Panigalky zůstaly za ním
Tak on jim strašně nakládá hlavně ve stopě a na brzdy...



No se neposer je rozdíl praštit s vetrošem nebo novou za půlmíče

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

3.2.2015 v 12:10 | Nahoru | #20702
Ivos> To jó na "vetroše" se shání špatně díly

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

3.2.2015 v 12:18 | Nahoru | #20703

sejrac píše: Ivos> To jó na "vetroše" se shání špatně díly


No hlavně pokud to nejde pana-orel, kapota se sklouzne, koupíš lamináty, zrcátko blinkry ...
Na naháče kupuješ všechno včetně chladičů...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

3.2.2015 v 12:44 | Nahoru | #20704

Sefo píše: Frennky> Přesně jak říkáš, taky jsem pořád zvažoval jak jí poladim, až jsem jí nechal tak jak je, jelikož v podstatě není třeba měnit vzhled. Dal jsem ukazatel zařazeného kvaltu, ten se celkem hodí a přepáčko .) a vykuchal výfuky, aby tak tak netopili do zadnice, jelikož to nešlo na tom sedět pořádně.



Na to Gipro jsem si na Multině také zvykl , tak jenom dotaz kam jsi ho umístil ?

Lazyfucker : Teta mi tvrdí, že asi nedospěju nikdy !

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

3.2.2015 v 12:49 | Nahoru | #20705

Frennky píše: Na to Gipro jsem si na Multině také zvykl , tak jenom dotaz kam jsi ho umístil ?

Lazyfucker : Teta mi tvrdí, že asi nedospěju nikdy !



Já to dal na tu trubku, která drží palubku, jeví se mi to jako vhodné místo a nemám s tím problém na to občas hodit oko .)

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

3.2.2015 v 12:50 | Nahoru | #20706

t_freedom píše: No hlavně pokud to nejde pana-orel, kapota se sklouzne, koupíš lamináty, zrcátko blinkry ...
Na naháče kupuješ všechno včetně chladičů...



To jsem si právě taky říkal u těch monstrů, jak to tam pěkné všechno kouká, že to při pádu musí být celkem destrukce :/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

3.2.2015 v 12:51 | Nahoru | #20707

t_freedom píše: sejrac> no jestli to má dobře poladěný, tak na zadku těch 135BHP mít může ...což na klikatej okruh bohatě stačí ...jinak Panigalky zůstaly za ním
Tak on jim strašně nakládá hlavně ve stopě a na brzdy...



Srovnávej motorky, ne jezdce

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

3.2.2015 v 13:00 | Nahoru | #20708

Franco82 píše: Srovnávej motorky, ne jezdce


já je neznám ... ...ale tak jasně... že asi S4RSko nedá Panigale ... už jen to jak neustále bojuje s těma heftama něco naznačuje... ale slušnej potenciál na okruhu to má...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

3.2.2015 v 13:08 | Nahoru | #20709

t_freedom píše: No hlavně pokud to nejde pana-orel, kapota se sklouzne, koupíš lamináty, zrcátko blinkry ...
Na naháče kupuješ všechno včetně chladičů...



Honzatuu,ani zajoch žádný chladiče kupovat nemuseli.Asi maj ty pravý Monstery

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

3.2.2015 v 13:11 | Nahoru | #20710

zmulin píše: Honzatuu,ani zajoch žádný chladiče kupovat nemuseli.Asi maj ty pravý Monstery


...jojo, ale to na okruhu uštveš leda že by sis vzal kanystr a hadičkou ostřikoval válce - jako ztrátový chlazení

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

3.2.2015 v 14:10 | Nahoru | #20711

t_freedom píše: ...jojo, ale to na okruhu uštveš leda že by sis vzal kanystr a hadičkou ostřikoval válce - jako ztrátový chlazení



Hele je nějaký rozdíl (zásadní) mezi vzduchem chlazenými SS a Monstery co se týče motoru? Páč vzducháč je podle mě k uštvání na okruhu ať je svlečenej nebo oblečenej...

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

3.2.2015 v 14:29 | Nahoru | #20712

Franco82 píše: Hele je nějaký rozdíl (zásadní) mezi vzduchem chlazenými SS a Monstery co se týče motoru? Páč vzducháč je podle mě k uštvání na okruhu ať je svlečenej nebo oblečenej...


Já bych si tímle nebyl zase tak jistej ...
Právě čtu úžasnou knížku ze 70tých let "Konstrukce závodních motorů" a u chlazení vzduchem jde zejména o přetlak na žebrech. Není to o sálání.
A kapota kolem motoru, při dobře udělaný aerodynamice podle mě může vzduchový chlazení nezanedbatelně zlepšit(ale bavíme se o jednotkách procent) ...

...to uštvání jsem myslel obrazně, kdyby si chtěl na okruhu honit dnešní supersportovní vodníky

Ducati - Italská vášeň

3.2.2015 v 14:55 | Nahoru | #20713
dam olejovej chladič větší,než ten vodní a v pohodě

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

3.2.2015 v 14:59 | Nahoru | #20714
Nikdy jsem na vzducháči palbu po okruhu nejel, jak je to tedy doopravdy s teplotou? Třeba se právě díky svižnýmu tempu stíhá chladit v pohodě a je to pro něj pohodovější než průjezd městem v létě?

Abych tady neplácal nesmyslné domněnky . Jinak kvůli riziku uštvání jsem nechtěl vzít na drom MTčko, protože to by byl celou dobu full gas před omezovačem což pro jednobuch moc není.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

3.2.2015 v 15:58 | Nahoru | #20715
Franco82> tohle všechno je teorie detailů...
V zásadě musíš vycházet z toho, že spalovací motor je využívanej v maximálním rozmezí odběru výkonu( paralelně tomu odpovídá i potřeba odvodu tepla). U vody máš regulační prvek, tedy jsi schopnej to držet relativně přesně v rozmezí. Ikdyž budeš mít chladič s nekonečným výkonem, termostat ti to nikdy nenechá ochladit moc, ikdyž mrzne.
Vzduch se musí daleko líp propočítat, aby si se jednak v zimě nedostal úplně na nesmyslný teploty a v létě to neutavil. Ve městě to sice více/méně sálá, ale zase to produkuje obecně 1/3 tepla na který to musí bejt konstrukčně postavený. Uděláš-li žebrování a dimenzi olejáku přehnanou - jsi pod 10°C venku při 80km/h na 60°C motoru. Ale pokud bude venku někde v itálii 35°C a ty to budeš drát na okruhu naplno (77BHP - 30% - řekněme 18kW musíš vyzářit z motoru - to vytopí pěknou vilku) - je docela možný, že to můžeš dostat na hranici možností materiálu.
Já jsem si s chlazením na S4RS zažil svý i s vodou (termostat otvíra už při 65°C, než se zavře, měl jsem to studený). Hrozně moc taky dělá bohatost směsi. Dokud to nebylo nakrmený chladilo se to daleko hůř a dosáhnout 85°C šlo už přes 20°C venku. Teď mám běžně do 30°C venku zastíněno přes 1/3 chladiče při běžný jízdě. Na jaře a podzim téměř celej.
Každopádně SSák teď v prosinci, když bylo venku 8°C na dálnici kolem 180km/h vylezl lehce přes 80°C ...v létě když jsem jel na Lumírovu a hnal jsem ho jak nadmutou kozu - kolem 180km/h a zkusil i maximálku, měl na oleji 120-125°C. Venku bylo dusno a kolem 28°C (bál bych se ho štvát takhle na okruhu)

Naposledy editováno 03.02.2015 16:02:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

3.2.2015 v 16:06 | Nahoru | #20716
t_freedom> Ono u SS není moc dobře umístěný chladič oleje, doporučuje se přemístit ho nahoru, ale jaký to má přínos si už nepamatuju. Každopádně borci co honí SS na okruhu dávají buď jiný chladič nebo ještě přidají jeden nahoru, takže to asi uchladit jde. A s tou směsí máš taky pravdu, ve standartu je asi trošku chudší.

Naposledy editováno 03.02.2015 16:07:23

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

3.2.2015 v 16:26 | Nahoru | #20717

caberg píše: t_freedom> Ono u SS není moc dobře umístěný chladič oleje, doporučuje se přemístit ho nahoru, ale jaký to má přínos si už nepamatuju. Každopádně borci co honí SS na okruhu dávají buď jiný chladič nebo ještě přidají jeden nahoru, takže to asi uchladit jde. A s tou směsí máš taky pravdu, ve standartu je asi trošku chudší.



No zrovna jsem na to koukal, kvůli tý šílený stavbě z SSka - nedávno tady uveřejněný(má to tak i monster). Fakt je, že přední kolo tomu chladiči dost cloní...ale zase nahoře jde všechno teplo z ně na zadní válec a to se mi taky nelíbí. Podle mě by na okruh, byly dva na bocích pod kapotáží asi nejrozumnější řešení.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

3.2.2015 v 17:03 | Nahoru | #20718
Já byl tenkrát s HMkem na malym okruhu, bylo tak 40°C na sluníčku, řadit se dala max. dvojka, většinou na jedničku a tak po 20 minutách jsem měl teplotu 155°C..

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

3.2.2015 v 18:51 | Nahoru | #20719

Petta píše: Já byl tenkrát s HMkem na malym okruhu, bylo tak 40°C na sluníčku, řadit se dala max. dvojka, většinou na jedničku a tak po 20 minutách jsem měl teplotu 155°C..



No...řekněme že to už se minimálně oleji moc nelíbilo. ... ...ale možná že HM ko má čidlo v hlavách. Protože pokud by bylo na oleji tolik...palice by měla klidně o 20 víc. ..což je téměř konstrukční mez

Naposledy editováno 03.02.2015 18:52:38

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

3.2.2015 v 19:30 | Nahoru | #20720
To je možný, ale nic to nehlásilo, že je teplota vysoko. A to hlášení tam je, kdyby něco..
Ale raději jsem zvolnil a pak to nechal vychladit..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

3.2.2015 v 19:53 | Nahoru | #20721
Petta> 155°C jsem tam teda nikdy neměl a kdyby jo, byl bych silně nesvůj

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

3.2.2015 v 19:54 | Nahoru | #20722

strakon píše: Petta> 155°C jsem tam teda nikdy neměl a kdyby jo, byl bych silně nesvůj



Teleci ele zacne nadavat na 120ti tusim...

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

3.2.2015 v 19:56 | Nahoru | #20723
assassin> Halt to maj taliáni do těch jejich horůčav asi jinak stavěný

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

3.2.2015 v 20:21 | Nahoru | #20724
assassin> Petta ale myslí olej a ty vodu.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

3.2.2015 v 20:27 | Nahoru | #20725

caberg píše: assassin> Petta ale myslí olej a ty vodu.



Přesně tak..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

3.2.2015 v 21:56 | Nahoru | #20726

caberg píše: assassin> Petta ale myslí olej a ty vodu.


nevyznaj se tak dopodrobna co je u Ducati za motory v jakým typu... je musíš tolerovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

3.2.2015 v 22:03 | Nahoru | #20727

t_freedom píše: nevyznaj se tak dopodrobna co je u Ducati za motory v jakým typu... je musíš tolerovat



No predpokladal jsem ze to je u vzduchace duc a ze je to oil...

Ale u vodnika zas zasadni rozdil mezi teplotou oleje a vody nebude...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

3.2.2015 v 22:04 | Nahoru | #20728

assassin píše: No predpokladal jsem ze to je u vzduchace duc a ze je to oil...

Ale u vodnika zas zasadni rozdil mezi teplotou oleje a vody nebude...


zásadní ne... ale nemám budík oleje, takže nevím...ale teoreticky o moc ne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

3.2.2015 v 22:50 | Nahoru | #20729
t_freedom> No teoreticky máš...





Jen to asi není praktický přepínat za jízdy

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

3.2.2015 v 23:04 | Nahoru | #20730
t_freedom> Tak vidíš, ani nevíš, co tam máš
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S Wlnic 11 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF


TOPlist