globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati - Italská vášeň
DUCATI - Debata o všem, co se značkou DUCATI alespoň nějak souvisí. Rady, zkušenosti, postřehy a zážitky, spojené s rudými kráskami z Bologne.


Naposledy editováno 06.02.2020 18:38:03
Anketa: Nejhezčí DUCATI všech dob je...
Desmosedici
8%
13
Superleggera
4%
6
Hypermotard
6%
9
Scrambler
2%
4
MONSTER
11%
17
STREETFIGHTER
7%
12
GT1000 i PaulSmart
12%
20
999
15%
24
916
30%
49
MV Agusta
4%
7

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

3.2.2015 v 15:58 | Nahoru | #1
Franco82> tohle všechno je teorie detailů...
V zásadě musíš vycházet z toho, že spalovací motor je využívanej v maximálním rozmezí odběru výkonu( paralelně tomu odpovídá i potřeba odvodu tepla). U vody máš regulační prvek, tedy jsi schopnej to držet relativně přesně v rozmezí. Ikdyž budeš mít chladič s nekonečným výkonem, termostat ti to nikdy nenechá ochladit moc, ikdyž mrzne.
Vzduch se musí daleko líp propočítat, aby si se jednak v zimě nedostal úplně na nesmyslný teploty a v létě to neutavil. Ve městě to sice více/méně sálá, ale zase to produkuje obecně 1/3 tepla na který to musí bejt konstrukčně postavený. Uděláš-li žebrování a dimenzi olejáku přehnanou - jsi pod 10°C venku při 80km/h na 60°C motoru. Ale pokud bude venku někde v itálii 35°C a ty to budeš drát na okruhu naplno (77BHP - 30% - řekněme 18kW musíš vyzářit z motoru - to vytopí pěknou vilku) - je docela možný, že to můžeš dostat na hranici možností materiálu.
Já jsem si s chlazením na S4RS zažil svý i s vodou (termostat otvíra už při 65°C, než se zavře, měl jsem to studený). Hrozně moc taky dělá bohatost směsi. Dokud to nebylo nakrmený chladilo se to daleko hůř a dosáhnout 85°C šlo už přes 20°C venku. Teď mám běžně do 30°C venku zastíněno přes 1/3 chladiče při běžný jízdě. Na jaře a podzim téměř celej.
Každopádně SSák teď v prosinci, když bylo venku 8°C na dálnici kolem 180km/h vylezl lehce přes 80°C ...v létě když jsem jel na Lumírovu a hnal jsem ho jak nadmutou kozu - kolem 180km/h a zkusil i maximálku, měl na oleji 120-125°C. Venku bylo dusno a kolem 28°C (bál bych se ho štvát takhle na okruhu)

Naposledy editováno 03.02.2015 16:02:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

3.2.2015 v 16:06 | Nahoru | #2
t_freedom> Ono u SS není moc dobře umístěný chladič oleje, doporučuje se přemístit ho nahoru, ale jaký to má přínos si už nepamatuju. Každopádně borci co honí SS na okruhu dávají buď jiný chladič nebo ještě přidají jeden nahoru, takže to asi uchladit jde. A s tou směsí máš taky pravdu, ve standartu je asi trošku chudší.

Naposledy editováno 03.02.2015 16:07:23
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S Wlnic 11 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF


TOPlist