globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati - Italská vášeň
DUCATI - Debata o všem, co se značkou DUCATI alespoň nějak souvisí. Rady, zkušenosti, postřehy a zážitky, spojené s rudými kráskami z Bologne.


Naposledy editováno 06.02.2020 18:38:03
Anketa: Nejhezčí DUCATI všech dob je...
Desmosedici
8%
13
Superleggera
4%
6
Hypermotard
6%
9
Scrambler
2%
4
MONSTER
11%
17
STREETFIGHTER
7%
12
GT1000 i PaulSmart
12%
20
999
15%
24
916
30%
49
MV Agusta
4%
7

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

27.6.2014 v 10:38 | Nahoru | #15361
Hned z první stránky:

strakon: Radši nám řekni, kdy zas budeš kupovat jinou motorku, tohle už máš nějako dlouho?

Drippera: Až pokvetou hrábě...



Hele ale je fakt, že to tu bylo docela mrtvý! Kdyby Honza nepřestavboval, nebylo už co číst. Takže Drippera pocítil povinnost to zase oživit . Ten mrzký peníz rád obětuje na konto pobavení přátel (i nás ostatních ).

Hele a tématicky. Jaký je praktický rozdíl mezi suchou a mokrou spojkou?
Kromě toho že suchá rachtá, vypadá krásně, žere hadry, říká se že má menší ztráty, prý se hůř dávkuje a rozhodně se hůř čistí. Je nějaký opravdu zásadní rozdíl?

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

27.6.2014 v 10:42 | Nahoru | #15362

Franco82 píše: ...Je nějaký opravdu zásadní rozdíl?

...jasně ...suchá má menší životnost

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

27.6.2014 v 10:44 | Nahoru | #15363

Franco82 píše:
Hele a tématicky. Jaký je praktický rozdíl mezi suchou a mokrou spojkou?
Kromě toho že suchá rachtá, vypadá krásně, žere hadry, říká se že má menší ztráty, prý se hůř dávkuje a rozhodně se hůř čistí. Je nějaký opravdu zásadní rozdíl?



To je na vkusu a nárocích každého soudruha, že?
Mě třeba stačí, že krásně vypadá a hodně rachtá...

Ducati - Italská vášeň

27.6.2014 v 10:45 | Nahoru | #15364
Suchá spojka - konstrukční řešení z dob, kdy co se po sobě má klouzat mazalo a co ne, tak se drželo v suchu.

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

27.6.2014 v 10:50 | Nahoru | #15365
No ja sem to tu z ducatistas tahal taky - co ta sucha spojka umi lip a nic z nich nevypadlo.

Ja nakou predstavu mam - ostatne velka vetsina aut ma suchou spojku - jen nevim proc tam to slo udelat i bez toho silenyho mechanickyho hluku a male zivotnosti :)

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

27.6.2014 v 10:57 | Nahoru | #15366
assassin> chi chi

Ducati - Italská vášeň

27.6.2014 v 10:58 | Nahoru | #15367
No tak ono to bude daný velikostí. Přítlak a plocha jsou spojený nádoby, pokud se bavíme o stejném krouťáku. V autě se nehraje na takovou úsporu hmotnosti a místa, takže odtud plyne ta menší životnost na motorkách.

Já to beru jako další relativně atypické řešení, stejně jako třeba jednostranná kyvka nebo brzdy na ráfku jako má buell. Zpravidla jde o komplikovanější řešení, jinak by se logicky masivně uplatnilo.

Mě třeba ten rachot nebere, ale vzhled je jiný kafe. Jak se to tam točí

Hele a jak s tou životností, někde čtu 15, někde 50. Chápu, že to je na způsobu jízdy a typu stroje. Dá se nějak paušalizovat že na stejným stroji má mokrá třeba dvojnásobnou výdrž?

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

27.6.2014 v 10:58 | Nahoru | #15368
Jediný co sem se o suchý spojce dočet a i si to pamatuju,tak je přesnější dávkování a menší ztráty.Mimochodem v MotoGP to má i Hujda bych řek třeba.

Že by to bylo u aut tim,že je to pod metrákama plechu,tlumících hmot a je to mezi motorem a převodovkou schovaný....jen hádám....

p.s.:ale je fakt,že GS má taky suchou a není to slyšet,taky všichni píšou,že je nudný

Naposledy editováno 27.06.2014 10:59:21

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

27.6.2014 v 11:05 | Nahoru | #15369
Tak zásadní pro závody je konstrukce... výměna bez nutnosti vypustit olej.
Teoreticky je lehčí (ačkoli suchej kit na 848 má o kilo víc) a jednodušší. Motor nepotřebuje speciální specifikaci oleje.
To že rachtá takhle je tím, že oproti např. GSu, nebo Guzzi nemáš dostatečněj obvod lamely...takže jich musíš dát víc a ty pak o sebe zvoněj...
Jinak to dávkování...nevím...to lze vyřešit dobrým poměrem pumpy a válce...

Životnost jak píšeš 15 - 50tkm...podle majitele a blbostí co s tím děláš... já jí dělal před Korsikou a měla 42tkm...na okruhu furt vpohodě chodila bez prokluzu.
Mokrá má nezanedbatelně větší výdrž...klidně kilo...

Naposledy editováno 27.06.2014 11:07:09

Ducati - Italská vášeň

27.6.2014 v 11:14 | Nahoru | #15370
TeLe se suchou spojkou tady z motorkářů



2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

27.6.2014 v 11:32 | Nahoru | #15371
zmulin> ty woe? Kde sto slyšel? To je straně tajný!

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

27.6.2014 v 11:36 | Nahoru | #15372
spajazacatecnik> já myslím, že nejspíš od tebe... woe ... anebo od Majkla co tam pak urážel Jitku servírku , když se na jeho medový řeči nechytla a nedala mu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

27.6.2014 v 11:37 | Nahoru | #15373
honzabiker> doma

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

27.6.2014 v 11:38 | Nahoru | #15374
martin1310> jako že sis to ve photoshopu nakreslil a pak vytiskl ...?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

27.6.2014 v 11:46 | Nahoru | #15375
spajazacatecnik> no vod tebe Sem mi to tak líbilo,že sem to pak Majkovi furt říkal jako trest za urážku servírky

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

27.6.2014 v 12:16 | Nahoru | #15376
zmulin> 8 piv je pekna svine!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

27.6.2014 v 12:52 | Nahoru | #15377
t_freedom> jako že jsem si to dal na brzdu a zmeril

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

27.6.2014 v 12:55 | Nahoru | #15378

martin1310 píše: t_freedom> jako že jsem si to dal na brzdu a zmeril



jasný...
popiš trochu víc, co jsi tomu motoru provedl...ten krouťák je pěkněj...

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

27.6.2014 v 12:56 | Nahoru | #15379

t_freedom píše: Tak zásadní pro závody je konstrukce... výměna bez nutnosti vypustit olej.
Teoreticky je lehčí (ačkoli suchej kit na 848 má o kilo víc) a jednodušší. Motor nepotřebuje speciální specifikaci oleje.
To že rachtá takhle je tím, že oproti např. GSu, nebo Guzzi nemáš dostatečněj obvod lamely...takže jich musíš dát víc a ty pak o sebe zvoněj...
Jinak to dávkování...nevím...to lze vyřešit dobrým poměrem pumpy a válce...

Životnost jak píšeš 15 - 50tkm...podle majitele a blbostí co s tím děláš... já jí dělal před Korsikou a měla 42tkm...na okruhu furt vpohodě chodila bez prokluzu.
Mokrá má nezanedbatelně větší výdrž...klidně kilo...



Hele jakoze tam lejete nakej obycejnej automobilovej olej ... Treba do dvou kil za litr ?

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

27.6.2014 v 12:59 | Nahoru | #15380
Ten co tam leju já stojí 250/l ...ale nevím jestli má specifikaci i na mokrou, myslím že jo... Proste Shell untramegaadvance 15W50 ...
Ale teoreticky nemusíš u suchý spojky na specifikaci pro motorky koukat ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

27.6.2014 v 13:05 | Nahoru | #15381

t_freedom píše: Ale teoreticky nemusíš u suchý spojky na specifikaci pro motorky koukat ...



teoreticky i u spousty starších motorek s mokrou

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

27.6.2014 v 13:07 | Nahoru | #15382
martin1310> Ty máš brzdu doma?

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

27.6.2014 v 13:10 | Nahoru | #15383
Stev> ale tak...ono jde leccos...že jo. Jde o to jak a kdy to bylo konstruovaný... ani nevím co jsme nalejvali do starejch vran... dokonce se dřív i pružiny podkládaly

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

27.6.2014 v 13:41 | Nahoru | #15384
Ja menil spojkovou lamelu po 90000 km, preventivne, na gsu... Na HM to bude ted pri 36000 km, taky jen pro jistotu, takze neni sucha jako sucha

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

27.6.2014 v 13:45 | Nahoru | #15385
NP> jéééé ....ale to srovnáváme malotraktor a Alfa Romeo GT

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

27.6.2014 v 15:22 | Nahoru | #15386
t_freedom> Myslíš tu nejrozšířenější AR GT 1.9JTDm ?

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

27.6.2014 v 15:27 | Nahoru | #15387

zmulin píše: t_freedom> Myslíš tu nejrozšířenější AR GT 1.9JTDm ?


ano přesně tu

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

27.6.2014 v 15:38 | Nahoru | #15388






ahá,já myslel teda asi tuhle

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

27.6.2014 v 15:53 | Nahoru | #15389
zmulin> ale já vím voe ...ale znáš mě...jsem na starší

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

27.6.2014 v 16:06 | Nahoru | #15390
Kdybyste někdo jel 12.7. navečer přes Otvovice, tak se zastavte na kus žvance a na pivko
("slavím" ty padesátiny )





Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S Wlnic 11 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF


TOPlist