1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Teoreticky je lehčí (ačkoli suchej kit na 848 má o kilo víc) a jednodušší. Motor nepotřebuje speciální specifikaci oleje.
To že rachtá takhle je tím, že oproti např. GSu, nebo Guzzi nemáš dostatečněj obvod lamely...takže jich musíš dát víc a ty pak o sebe zvoněj...
Jinak to dávkování...nevím...to lze vyřešit dobrým poměrem pumpy a válce...
Životnost jak píšeš 15 - 50tkm...podle majitele a blbostí co s tím děláš... já jí dělal před Korsikou a měla 42tkm...na okruhu furt vpohodě chodila bez prokluzu.
Mokrá má nezanedbatelně větší výdrž...klidně kilo...
Naposledy editováno 27.06.2014 11:07:09
t_freedom píše: Tak zásadní pro závody je konstrukce... výměna bez nutnosti vypustit olej.
Teoreticky je lehčí (ačkoli suchej kit na 848 má o kilo víc) a jednodušší. Motor nepotřebuje speciální specifikaci oleje.
To že rachtá takhle je tím, že oproti např. GSu, nebo Guzzi nemáš dostatečněj obvod lamely...takže jich musíš dát víc a ty pak o sebe zvoněj...
Jinak to dávkování...nevím...to lze vyřešit dobrým poměrem pumpy a válce...
Životnost jak píšeš 15 - 50tkm...podle majitele a blbostí co s tím děláš... já jí dělal před Korsikou a měla 42tkm...na okruhu furt vpohodě chodila bez prokluzu.
Mokrá má nezanedbatelně větší výdrž...klidně kilo...
Hele jakoze tam lejete nakej obycejnej automobilovej olej ... Treba do dvou kil za litr ?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |