globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati - Italská vášeň
DUCATI - Debata o všem, co se značkou DUCATI alespoň nějak souvisí. Rady, zkušenosti, postřehy a zážitky, spojené s rudými kráskami z Bologne.


Naposledy editováno 06.02.2020 18:38:03
Anketa: Nejhezčí DUCATI všech dob je...
Desmosedici
8%
13
Superleggera
4%
6
Hypermotard
6%
9
Scrambler
2%
4
MONSTER
11%
17
STREETFIGHTER
7%
12
GT1000 i PaulSmart
12%
20
999
15%
24
916
30%
49
MV Agusta
4%
7

Ducati - Italská vášeň

20.4.2014 v 20:58 | Nahoru | #13741
A něco na předvelikonoční večůrek...

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

20.4.2014 v 21:02 | Nahoru | #13742

drippera píše: Jo a Honzi, myslim, že Petarďák ti odpoví takhle... SUPERMOTO "pro chlapa" je asi tohle...







to je uz z principu blbost...

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

20.4.2014 v 21:02 | Nahoru | #13743
Co se týče značek moto, jsem celkem apolitický a snad i nad věcí, za ta léta my dílnou prošlo snad všechno co má dvě kola... a celkem na všech značkách, najdu řadu "+" i řadu mínusů... ale fakt nepamatuju (a to i ve svém okolí) asi větší průser než otevřená SVX 450/550...

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

20.4.2014 v 21:05 | Nahoru | #13744
Klucí s BOMBARĎÁKEM nediskutujte o technických záležitostech a jednotlivých modelech motocyklového průmyslu. On opravdu VÍ!!!!!!!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

20.4.2014 v 21:10 | Nahoru | #13745
drippera> hmmm, čím víc se v tom vrtám, tím víc platí: vím, že nic nevím... a nebo, jen strašně málo...

Naposledy editováno 20.04.2014 21:11:26

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

20.4.2014 v 21:13 | Nahoru | #13746
ne, ze bych mu neveril, ale je mi to fuk. sveho casu jsem nad tou mensi uvazovaly ale nakonec to dopadlo bavorakem - jen dodam, ze kupuju motorky co mne zaujmou, druhove deleni jde mimo mne proto nechapu sahodlouhe vybery provnavani parametru atd. kamkoli se da na vsem a ve vsem takze kupuju vasni a pocitem. mozna proto menim malo, co koupim pro to jsem predem rozhodnut a netrpim nejistotou, ze by me jina udelal stastnejsi.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

20.4.2014 v 21:17 | Nahoru | #13747

PETARDAK píše: drippera> hmmm, čím víc se v tom vrtám, tím víc platí: vím, že nic nevím... a nebo, jen strašně málo...



No jo, ale stejně. Všechno co jsem kdy považoval za neřešitelné jsi vyřešil a dlouhé léta jsi byl jediný člověk, kterému jsem svěřil svůj bajk.

Než přišly ty DUCHCÁTI.

Ale stríťáka přezůvat budeš, neboj sa nic!

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

20.4.2014 v 21:46 | Nahoru | #13748
PETARDAK> pravdu mas chlape s tou Apriliou....preto sa myslim ani v nejakych majstrakoch v endure moc nechytila Som rad ze tu niekto nacal temu Supermota,hoci 2valcoavych,lebo za najvasciu prdel na motorke aku som kedy zazil,bola prave jazda na KTM 450SM a Yamahe YZF450F na supermoto kolach....a to bol mazec .Samozrejme,asi to bude nezrovnatelne ine ako na "tazkom" HM ci uz starom 1100 alebo novom 848".

Naposledy editováno 20.04.2014 21:54:49

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

20.4.2014 v 22:29 | Nahoru | #13749

Lazyfucker píše: ne, ze bych mu neveril, ale je mi to fuk. sveho casu jsem nad tou mensi uvazovaly ale nakonec to dopadlo bavorakem - jen dodam, ze kupuju motorky co mne zaujmou, druhove deleni jde mimo mne proto nechapu sahodlouhe vybery provnavani parametru atd. kamkoli se da na vsem a ve vsem takze kupuju vasni a pocitem. mozna proto menim malo, co koupim pro to jsem predem rozhodnut a netrpim nejistotou, ze by me jina udelal stastnejsi.



amen

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

20.4.2014 v 23:05 | Nahoru | #13750
Tak jasny.. Prvniho HM jsem taky kupoval srdcem a SF byl snem nekolik let, ale se prave objevi neduhy ty masiny a je pruser..
S touhle masinou jsem spokojenej do ty doby, nez ji polozis do zatacky a vsude drhnes stupackama, coz by melo SPcko vyresil vyssim a tvrdsim podvozkem..

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

20.4.2014 v 23:08 | Nahoru | #13751
Petta> dokonale a vse umejici motorky nejsou. jsou ruzne a pak je na majiteli, co je vic. asi jako bych kritizoval devitku za to ze rs jede vic, na gsu min fouka, a erko min zralo. to je jak s babou, aspon ze motorka neumi mluvit.

Ducati - Italská vášeň

20.4.2014 v 23:16 | Nahoru | #13752
Se musim trapně přiznat, s tím řezáním a hlavně měřením jsem to úplně nevychytal



Ducati - Italská vášeň

21.4.2014 v 08:23 | Nahoru | #13753
Ta Aprilka zas takovej průser nebyl,jenom to prostě nemá takovej nástup jako jednovál a skoro dvojnásobnej náklad na servis kulivá tomu,že je to dvouvál,takže to jízdně ne všem vyhovovalo a ekonomicky eště míň lidem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

21.4.2014 v 08:38 | Nahoru | #13754
Petta> tak každá mašina má svoje neduhy a hlavně u každý jediný bude opět každej jednotlivec vidět ty neduhy jinde. Každej člověk má svůj charakter a ne každej druhej k němu pasuje. Stejně tak i stroje. To co mě může připadat na S4RS supr, určitě někdo jinej odsoudí jako nepříjemnou vlastnost.
Někdy je dobrý s tím chvilku "bojovat" zvykat si a dokázat to pojmout do svých návyků...pokud tedy cítíš, že je ta mašina tvýmu srdci blízko.
Můj problém s dnešníma (i Ducatkama) je, že se dělaj tak nějak univerzárně, bez vyhranění(lůzrfrendly).

Napadá mě jestli vůbec v tom fofru stačíš zjistit co v tý který motorce vlastně je

Ducati - Italská vášeň

21.4.2014 v 08:57 | Nahoru | #13755
Hezké Velikonoce všem

Ducati - Italská vášeň

21.4.2014 v 09:14 | Nahoru | #13756

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

21.4.2014 v 09:20 | Nahoru | #13757
Petta> Trochu tě chápu. Měl sem dva vzduchace a ten motor co je v novém HM mě moc nezaujal. Je to takovy moc kultivovaný a uhlazený.Pořádnou ducati sem osedlal až po nákupu vzduchače se suchou spojkou a bez elektronickejch pičovin

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

21.4.2014 v 09:45 | Nahoru | #13758

Honzatuu píše: Petta>...........Pořádnou ducati sem osedlal až po nákupu vzduchače se suchou spojkou a bez elektronickejch pičovin





Ale právě teď spouštíš další vlnu rozporuplných reakcí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

21.4.2014 v 09:48 | Nahoru | #13759
mm-art-airbrush> vím . To je jen můj subjektivní názor

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

21.4.2014 v 10:12 | Nahoru | #13760
Honzatuu> Mě by se moc líbilo mít u starého desmodue tak o 50 koní víc, ale bez všech těch hlídačů, kontrol a čipů... by bylo 120 HorsePower docela nářez, jenomže bych to asi s tím jeho charakterem neuřídil Nebaví mě tahat jen na půl plynu na výjezdu.
V úterý jsem sbalil všechny peníze a jel do Plzně s bušícím srdcem kouknout na S4RS po lehkém pádu z dovozu. Pojízdná, tak jsem jí projel a ta síla Ducati tam je ! Všechno (i své 2 metry jsem poskládal) klapalo jak by mělo, až na tuto jedinou věc u S4RS je elektronika asi ještě v mezích mé touhy, ale "duc duc" bušení nebylo takové, jaké bych chtěl a jsem zvyklý ze starého slabého SSka. Možná přijdu na chuť později, domu jsel jel s prázdnou károu, i když byla šikovně položená a za přijatelný peníz. Brzy bude jistě v inzerci opravená.
Je to takové ano i ne... asi nevim co chci .. fuj, tací tu už jsou

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

21.4.2014 v 10:54 | Nahoru | #13761
[quote=t_freedom]Petta> tak každá mašina má svoje neduhy a hlavně u každý jediný bude opět každej jednotlivec vidět ty neduhy jinde. Každej člověk má svůj charakter a ne každej druhej k němu pasuje. Stejně tak i stroje. To co mě může připadat na S4RS supr, určitě někdo jinej odsoudí jako nepříjemnou vlastnost.
Někdy je dobrý s tím chvilku "bojovat" zvykat si a dokázat to pojmout do svých návyků...pokud tedy cítíš, že je ta mašina tvýmu srdci blízko.
Můj problém s dnešníma (i Ducatkama) je, že se dělaj tak nějak univerzárně, bez vyhranění(lůzrfrendly).

Napadá mě jestli vůbec v tom fofru stačíš zjistit co v tý který motorce vlastně je [/quotte]

Tak SF jsdm dlouho nemel, ale za tu dobu mi pripadalo, ze tahne min, nez nynejsi 821. No pak prisla nabidka od kupce a vyvaril jsem na nem 40 tis.
Jinak mas pravdu, ze cim dal vic jsou ty masiny userfriendly.
Jako obe ty masiny jsou dobry a nemam problem s charakteristikou tech masin a zvyknout si.
Ze zacatku na HM 1100 tobylo tezky a myslel jsem, ze ho prodam, ale pak jsem se do nej zamiloval a kdybych porad netouzil po SF, kterej me nakonec zklamal, mel bych ho do ted.
Prave se rozhoduju mezi 1100, kterej je divocak a je pouze na blbnuti.
821 je uhlazenejsi, ale pouzitelnejsi.. jeste mam cas na rozhodnuti. Jsem vic priklonenej k novymu, ale cervik tam je..

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

21.4.2014 v 10:59 | Nahoru | #13762

Honzatuu píše: Petta> Trochu tě chápu. Měl sem dva vzduchace a ten motor co je v novém HM mě moc nezaujal. Je to takovy moc kultivovaný a uhlazený.Pořádnou ducati sem osedlal až po nákupu vzduchače se suchou spojkou a bez elektronickejch pičovin



Prave. Jako ten novej je rychlej, asi rychlejsi s vyssi maximalkou, ale starej je divocak s velkym charisma..

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

21.4.2014 v 11:02 | Nahoru | #13763
mm-art-airbrush> To by bylo super. Jako ta 1100 se na naladit na 120 koni, ncr to z nej dostali, ale asi to bude raketa za ten vykon. Ale byla by to bomba..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

21.4.2014 v 12:10 | Nahoru | #13764

mm-art-airbrush píše: Honzatuu> ale "duc duc" bušení nebylo takové, jaké bych chtěl a jsem zvyklý ze starého slabého SSka. Možná přijdu na chuť později, domu jsel jel s prázdnou károu, i když byla šikovně položená a za přijatelný peníz. Je to takové ano i ne... asi nevim co chci .. fuj, tací tu už jsou



Hele...v originálu točí volnoběh 998my asi 12-1400rpm...což je už kulomet...
ale umí i tohle , pokud si s ní někdo trochu pohraje- což je asi 900-1000rpm (níž už to nejde, kvůli rychlýmu přidání plynu)
Jako ducání Cabergova SSka to není...ale dáš-li na to rozumnou rouru od kamen, najdeš krásnej kompromis v bajku co duní a na vršku řve jak bestie...nechá se vytočit na 10trpm a od 7trpm budeš mít co dělat abys to udržel na silnici....navíc v tak klasicky vyhlížejícím balení, že to každýho šestistovkovýho nanuka vybízí k pokoření ...a pak se může z lovce stát velmi lehce snadná kořist

Naposledy editováno 21.04.2014 12:11:05

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

21.4.2014 v 12:26 | Nahoru | #13765
Když to tu tak čtu, tak mi asi V-Raptor zůstane, tam žádný el. fičury nejsou, těch skoro 120 hemelek má(pár by jich ještě bodlo),sic nechrastí, hodně žere, je jedinečnej, mám už k němu jakejs takejs vztah a když ho někde rozšvihám, tak to tam nechám ležet a půjdu se skoro žádným provarem domů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

21.4.2014 v 12:45 | Nahoru | #13766
strakon> hodně žere ...je relativní... já pod 8,5 už asi vůbec nejdu(+/- pár decek) ... když to krmím tak běžně kolem 9l ...ale tohle je taky relativní...natankuju-li v Drážďnech cestou od Luise, tak to smažím po dálnici asi 60km 200-220km/h dojedu dalších 50km a natankuju 9l...takže ono se mi zdá, že ta spotřeba je tak dost navázaná s tím v jaký zemi tankuješ...
Jinak TLko byl na svou dobu hodně dobrej polomotor a ani já bych se za něj dnes nestyděl !

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

21.4.2014 v 12:54 | Nahoru | #13767
t_freedom> Tak to jsme na tom se spotřebou úplně stejně

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

21.4.2014 v 13:56 | Nahoru | #13768
Hele a co vám pořád vadí na tý elektronice, vyždyť se to dá vypnout. Zas to tolik nehroťte .
Já jsem včera po hodně dlouhý době zažil nepříjemnou situaci. Jedu do táhlýho kopce, dva pruhy, já v levým rychlým a ženská zprava z vedlejší mi nedala přednost. Asi pravda nečekala, že poletím trochu rychleji, ale viděla mě hoodně dlouho dopředu. Naštěstí i já jí, a tak jsem to zaznamenal včas. Vyšlo to akorát, ale sám jsem se překvapil, jak jsem to zabrzdil. Brzdil jsem jenom přední, jedním prstem, přední guma pískala a nechal jsem na silnici 20m dlouhou černou čáru právě od předního kola . Normálně jsems e vrátil si jí prohlídnout.
No a co tím chce básník říct! Asi nechybělo málo a přebrzdil jsem to. Mít to vámi zavrhované ABS, tak se toho prakticky nemusím bát (což je dvousečné, ale pozitivní přínos je neoddiskutovatelný). Víte jaká by byla selekce, kdyby na ty dnešní 200koňový bestie ty asistenty nedávali?

Jinak já jsem včera čistil, leštil a voskoval naší městskou barracudu:







Trvalo mi to skoro pět hodin, tak jsem rád, že jsem začal kompaktním autem a ne kombíkem, který na to ještě čeká . Dal jsem si záležet, takže umytí 2x a důkladně, rapid detailer + clay (tohle byl největší nářez, kdo zná chápe), super resin polish + HD wax. Všechno od autoglymu. Rozdíl je trochu vidět a hodně cítit při přejezdu rukou nebo polití vodou (to funguje skvěle). Barracuda má jenom obyč barvu a ne metalízu, takže tam ve vzhledu není rozdíl tak propastný, kromě toho že se to leskne jako psí kule.

Motorku jsem přejel taky, tam to bylo rychlejší, ta plocha je asi o dva řády menší. Akorát jsem to dodělal už za šera, tak mám prd a ne fotku:











Ducati - Italská vášeň

21.4.2014 v 14:44 | Nahoru | #13769






Naposledy editováno 21.04.2014 14:44:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

21.4.2014 v 15:19 | Nahoru | #13770
t_freedom> Asi jo, za čas určitě domu pujde
Hodně k neutrálnímu pocitu přispěly i ty sériový koncovky, kdyby tam bylo už něco hezkého otevřeného, uši by pomohli k požadovanému pocitu možná i dospět

U každé se slast zvyšuje, jen když řve .. a přitom nemusí být vůbec "výkonější" , mluvíme o motorce
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S Wlnic 11 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF


TOPlist