globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati - Italská vášeň
DUCATI - Debata o všem, co se značkou DUCATI alespoň nějak souvisí. Rady, zkušenosti, postřehy a zážitky, spojené s rudými kráskami z Bologne.


Naposledy editováno 06.02.2020 18:38:03
Anketa: Nejhezčí DUCATI všech dob je...
Desmosedici
8%
13
Superleggera
4%
6
Hypermotard
6%
9
Scrambler
2%
4
MONSTER
11%
17
STREETFIGHTER
7%
12
GT1000 i PaulSmart
12%
20
999
15%
24
916
30%
49
MV Agusta
4%
7

Ducati - Italská vášeň

15.4.2014 v 17:21 | Nahoru | #13321
Chi chi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

15.4.2014 v 17:21 | Nahoru | #13322

t_freedom píše: z.a.j.o.c.h> yo...máš pravdu...vytočenej vysavač ... jsou to pitomci v tý televizi


No ty mi povídej

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

15.4.2014 v 17:22 | Nahoru | #13323

strakon píše: z.a.j.o.c.h> Na víkend tu má být už krásně, v sobotu až 20 stupňů Celestýna


V to doufám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

15.4.2014 v 17:22 | Nahoru | #13324
GeorgePanek> Tak to má jen prohozenou kombinaci, jí nějak zpracuj, řekni jí, že na té černé nejsou vidět rozpláclý mouchy, nebo tak něco

Naposledy editováno 15.04.2014 17:23:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

15.4.2014 v 17:26 | Nahoru | #13325

z.a.j.o.c.h píše: No ty mi povídej



Libor asi zapomněl kde trávíš některé noci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

15.4.2014 v 17:27 | Nahoru | #13326
Frennky> Spíš si je toho naopak moc dobře vědom

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

15.4.2014 v 17:28 | Nahoru | #13327
z.a.j.o.c.h> Že by ???

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

15.4.2014 v 17:55 | Nahoru | #13328
drippera> Charakter jak má být, který neunese pravdu nebo kritiku a má tu drzost psát mi dokonce i SMS o tom, že mám přestat, tak to je pecka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

15.4.2014 v 18:01 | Nahoru | #13329

strakon píše: GeorgePanek> Tak to má jen prohozenou kombinaci, jí nějak zpracuj, řekni jí, že na té černé nejsou vidět rozpláclý mouchy, nebo tak něco

tak je jasny kdo u nas nosi kalhoty neee,reknu ze bude cerna s cervenym ramem a hotovo...a o vikendu stejne pojedem kouknout na cervenou s cernym...

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

15.4.2014 v 18:04 | Nahoru | #13330
GeorgePanek> Ty unterpantofle

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

15.4.2014 v 18:06 | Nahoru | #13331
Frenky...je to fakt marný ...

TYKVISTÉÉÉÉÉÉÉ za mnou Honza jdeme!!!

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

15.4.2014 v 18:24 | Nahoru | #13332
Drippera i Blackbiker ... co klucíííí...že vy jste si potřebovali najít nějakýho záporáka ? hmmm, nějakýho nepřítele na život a na smrt... ?

Je zajímavý jak se dokážou dva lidi, co se myslím nikdy nepotkali, vyhranit jeden proti druhýmu až na dřeň

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

15.4.2014 v 18:32 | Nahoru | #13333

Tifone píše: blackbiker> seš nasranej že si nekoupil tvoji motorku nebo proč se takto vyjadřuješ?
celou dobu sem nic "kalého" nepíšeš a teď najednou seš nakoni
a do mě



Díky Tifoune, kamaráde. Taky mi to tak přijde, ale už mám toho opravdu DOST!

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

15.4.2014 v 18:33 | Nahoru | #13334
t_freedom> puro emozioni

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

15.4.2014 v 18:37 | Nahoru | #13335

t_freedom píše: Drippera i Blackbiker ... co klucíííí...že vy jste si potřebovali najít nějakýho záporáka ? hmmm, nějakýho nepřítele na život a na smrt... ?

Je zajímavý jak se dokážou dva lidi, co se myslím nikdy nepotkali, vyhranit jeden proti druhýmu až na dřeň



Kurvá já mu nic neprovedl a poslední dobou ani slovem nezmínil, tak nechápu, co prudí...???? Bez jediného popudu mě nazve arogantním namistrovaným hovadem? Jakým právem, zná mě, ví o mě vůbec něco? Já ho nenapadnul, jen se bráním... Člověk mu slušně napíše, ať s ena to vysere a on se mě tu snaží zesměšnit? Proč? Jak píše Tifáč, asi si fakt léčí rány.

Ale už jsem to ukončil, sice blbě.. ale ukončil. Když si nedal říct.

A může si založit "svoje" téma.

Naposledy editováno 15.04.2014 18:39:50

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

15.4.2014 v 18:40 | Nahoru | #13336

t_freedom píše: Frenky...je to fakt marný ...

TYKVISTÉÉÉÉÉÉÉ za mnou Honza jdeme!!!



Pvopuste Dvipevu i Blakbikeva. Motocykly musí spojovat, ne znepfvátelovat.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

15.4.2014 v 18:45 | Nahoru | #13337
honzabiker> a povede nás Pivus Čuvus

Naposledy editováno 15.04.2014 18:46:02

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

15.4.2014 v 18:52 | Nahoru | #13338

honzabiker píše: Pvopuste Dvipevu i Blakbikeva. Motocykly musí spojovat, ne znepfvátelovat .



Kéž by tak tomu bylo vždycky...

Ducati - Italská vášeň

15.4.2014 v 18:52 | Nahoru | #13339
tady se teď jasně ukázalo že 50% (vycházím z rozepře Dripp vs. Black) jsou Ducatisti namistrovaní nesnášenlivý umachrovaní týpci

3 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

15.4.2014 v 19:21 | Nahoru | #13340






Tak, myslím že „kokotin“ by aj stačilo a pojďme se věnovat tématu DUCATI tak, jak tomu bylo zvykem. Včerejší dokument mě inspiroval a v hlavě se mi rodí malý srovnávací test. Samozřejmě že neobjektivní a z mého pohledu i dost ovlivněný, ale pro některé se i přesto může jevit jako zajímavý. Jedno srdce (TESTASTRETTA) a dvě úplně odlišné motorky. Ať jsem napsal co jsem napsal, (dříve) MULTISTRADA 1200S byla a je, bez keců, jeden z nejlepších bajků, které jsem kdy řídil. Nedívám se teď na ni zkresleným pohledem rádo by supersportaře, kterémuž to musí sedět víc malý a divoký SF, ale pohledem běžného uživatele. Jak říkali včera v dokumentu, čtyři motocykly v jednom! No dobrá, „my“ víme, že jde tak trošku o reklamní tah, než o reálné rčení, ale dobrá, říkejme tomu tak. Když půjdeme do extrému, multoška je samozřejmě do opravdového terénu moc drahá a moc silniční. Na opravdové závodní trati sice dokáže zajet čas srovnatelný s SS, ale jak posez, tak ergonomie a zaměření degradují supersportovní vlastnosti. Vysoký posez, mohutný předek, slabší brzdy (při totálním nasazení) no co si budem povídat, na SF se pochopitelně zatáčky řežou o něco snadněji. Koukněte na ostrou závodní verzi (Pikes Peak). Ta má monobloky, plégo šlo do řiti, dostala lehké kola, atd…
Ale druhým pohledem dostáváme jeden z nejvychytanějších bajků planety. TESTASTRETTA 11°s prodlouženými servisními intervaly strčí toho divočáka ze STREETFIGHTERA do kapsy jak svou kultivovaností, tak svým projevem. No je o cosi „lepší“. Pro psychopaty typu Pepa Sršeň určitě ne, ale pro ostatních 98% uživatelů určitě ano. V režimu „město“ je stokoňový motor opravdu jako beránek a podvozek filtruje všechny nerovnosti s noblesou. V režimu „touring“ už je k dispozici opravdových 160HP a podvozek si nechá líbit i tvrdší zacházení, ale pořád je dávkovatelnost plynulá a ne-záludná. V režimu SPORT už zní „staccato“ dosti naléhavě, reakce na plyn je okamžitá a podvozek ztvrdne na maximum. Přes to všechno je MULTISTRADA pořád spíše cestovním strojem, než „superbajkem“. Ve sportovních vlastnostech nemůže SF nikdy porazit, ale vlastně, proč by měla? Je to asi nejlepší univerzální motorka, jakou svět spatřil. Můžete na ní vozit děcka kolem baráku a nemusíte se bát, že je vytratíte, můžete na ní jet do práce nebo na rohlíky, zrovna tak, jako zvládne rozbitou polňačku (za sucha) na chalupu anebo půroční cestu kolem světa. O víkendu naložíte manželku, vyvezete ji na kafe a na okruhových dnech vyklepnete kámoše na Firebladovi 954.
Jen ta moje ženská nechtěla ocenit komfort a vlastnosti, které nám MTS1200S nabízela a tak jsem vlastně musel kvůli ní zase pořídit „kladivo na čarodějnice“ !!!

Naposledy editováno 15.04.2014 19:21:53

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

15.4.2014 v 19:54 | Nahoru | #13341
drippera> proč mi furt víc a víc připadá zvláštní myšlenka, kdo u vás doma hraje tátu ... ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

15.4.2014 v 20:01 | Nahoru | #13342
t_freedom> No kdo asi, vajca mám já, néééé????
Na VDW to proberem, je to strašně jdnoduchý. Mám doma SF, jsem 100% happy. Jenomže, červíček hlodá. Nebyla by MTS1200 "pro nás" lepčí? Moja mi při výměně u p.Papežíka říká. NE! Nedělej to! Ale já si nedám říct. Musím to vyzkoušet. Pak se párkrát svezem a ejhle. SF byl fakt "lepší". Proč a zač, to je na dlouhý povídání. Z čistě logického hlediska je pochopitelně MTS rozumnější volbou, obzvlášť, když jezdíš hodně ve dvojku, ale někdy je hold lepší poslechnout srdce, než rozum!
A nejlepší na tom je, že mi žena "dovolí" cokoliv, no řekněmě na konec vlastně schválí, ale na druhou mě zná tak dobře a do předu mnohdy ví, jak to dopadne!

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

15.4.2014 v 20:02 | Nahoru | #13343
t_freedom> to víš "kun.a proti vodě utáhne tři lodě" (nebo že by Ducati)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

15.4.2014 v 20:07 | Nahoru | #13344
drippera> MTS je ideální moto pro nás co neumíme jezdi.Spoustu práce za nás odvede elektronika (musím to napsat pro radost Freedoma )a výkonnej motor nás neuměteli posouvá mezi skorobajky.Jen mám problém s tím výrazem "nagelovaný"

3 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

15.4.2014 v 20:07 | Nahoru | #13345
Tak nebudeme tady blbě tlachat o "ergonomii", "staccatu",a "monoblocích" ...dílem, že vůbec nevím co to je a dílem, že jsou to jen PR kecy...

jak sjíždíte gumy ?


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

15.4.2014 v 20:11 | Nahoru | #13346

Tifone píše: drippera> MTS je ideální moto pro nás co neumíme jezdi.Spoustu práce za nás odvede elektronika (musím to napsat pro radost Freedoma )a výkonnej motor nás neuměteli posouvá mezi skorobajky.Jen mám problém s tím výrazem "nagelovaný"


Nageluj si chlupy na šulinovi voe....

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

15.4.2014 v 20:13 | Nahoru | #13347

drippera píše: Nageluj si chlupy na šulinovi voe....



tak to nepůjde - jdu s dobou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

15.4.2014 v 20:13 | Nahoru | #13348

drippera píše:





Tak, myslím že „kokotin“ by aj stačilo a pojďme se věnovat tématu DUCATI tak, jak tomu bylo zvykem. Včerejší dokument mě inspiroval a v hlavě se mi rodí malý srovnávací test. Samozřejmě že neobjektivní a z mého pohledu i dost ovlivněný, ale pro některé se i přesto může jevit jako zajímavý. Jedno srdce (TESTASTRETTA) a dvě úplně odlišné motorky. Ať jsem napsal co jsem napsal, (dříve) MULTISTRADA 1200S byla a je, bez keců, jeden z nejlepších bajků, které jsem kdy řídil. Nedívám se teď na ni zkresleným pohledem rádo by supersportaře, kterémuž to musí sedět víc malý a divoký SF, ale pohledem běžného uživatele. Jak říkali včera v dokumentu, čtyři motocykly v jednom! No dobrá, „my“ víme, že jde tak trošku o reklamní tah, než o reálné rčení, ale dobrá, říkejme tomu tak. Když půjdeme do extrému, multoška je samozřejmě do opravdového terénu moc drahá a moc silniční. Na opravdové závodní trati sice dokáže zajet čas srovnatelný s SS, ale jak posez, tak ergonomie a zaměření degradují supersportovní vlastnosti. Vysoký posez, mohutný předek, slabší brzdy (při totálním nasazení) no co si budem povídat, na SF se pochopitelně zatáčky řežou o něco snadněji. Koukněte na ostrou závodní verzi (Pikes Peak). Ta má monobloky, plégo šlo do řiti, dostala lehké kola, atd…
Ale druhým pohledem dostáváme jeden z nejvychytanějších bajků planety. TESTASTRETTA 11°s prodlouženými servisními intervaly strčí toho divočáka ze STREETFIGHTERA do kapsy jak svou kultivovaností, tak svým projevem. No je o cosi „lepší“. Pro psychopaty typu Pepa Sršeň určitě ne, ale pro ostatních 98% uživatelů určitě ano. V režimu „město“ je stokoňový motor opravdu jako beránek a podvozek filtruje všechny nerovnosti s noblesou. V režimu „touring“ už je k dispozici opravdových 160HP a podvozek si nechá líbit i tvrdší zacházení, ale pořád je dávkovatelnost plynulá a ne-záludná. V režimu SPORT už zní „staccato“ dosti naléhavě, reakce na plyn je okamžitá a podvozek ztvrdne na maximum. Přes to všechno je MULTISTRADA pořád spíše cestovním strojem, než „superbajkem“. Ve sportovních vlastnostech nemůže SF nikdy porazit, ale vlastně, proč by měla? Je to asi nejlepší univerzální motorka, jakou svět spatřil. Můžete na ní vozit děcka kolem baráku a nemusíte se bát, že je vytratíte, můžete na ní jet do práce nebo na rohlíky, zrovna tak, jako zvládne rozbitou polňačku (za sucha) na chalupu anebo půroční cestu kolem světa. O víkendu naložíte manželku, vyvezete ji na kafe a na okruhových dnech vyklepnete kámoše na Firebladovi 954 .
Jen ta moje ženská nechtěla ocenit komfort a vlastnosti, které nám MTS1200S nabízela a tak jsem vlastně musel kvůli ní zase pořídit „kladivo na čarodějnice“ !!!



A to zas jóó, to je hrdinstvííí vyklepat 12roků starého veterána

Naposledy editováno 15.04.2014 20:14:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

15.4.2014 v 20:14 | Nahoru | #13349
t_freedom> Umíš jet i rovně?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

15.4.2014 v 20:17 | Nahoru | #13350
t_freedom> Takto...
















Ano, ještě jsem nepřišel na to, jak ojet "poserproužek" na předním kole, když je zadek "za hranou" a já si málem vystoupil...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S Wlnic 11 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF


TOPlist