1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
t_freedom píše: z.a.j.o.c.h> yo...máš pravdu...vytočenej vysavač ... jsou to pitomci v tý televizi
No ty mi povídej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Naposledy editováno 15.04.2014 17:23:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
z.a.j.o.c.h píše: No ty mi povídej
Libor asi zapomněl kde trávíš některé noci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
strakon píše: GeorgePanek> Tak to má jen prohozenou kombinaci, jí nějak zpracuj, řekni jí, že na té černé nejsou vidět rozpláclý mouchy, nebo tak něco
tak je jasny kdo u nas nosi kalhoty neee,reknu ze bude cerna s cervenym ramem a hotovo...a o vikendu stejne pojedem kouknout na cervenou s cernym...1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
TYKVISTÉÉÉÉÉÉÉ za mnou Honza jdeme!!!
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Je zajímavý jak se dokážou dva lidi, co se myslím nikdy nepotkali, vyhranit jeden proti druhýmu až na dřeň
Tifone píše: blackbiker> seš nasranej že si nekoupil tvoji motorku nebo proč se takto vyjadřuješ?
celou dobu sem nic "kalého" nepíšeš a teď najednou seš nakoni
a do mě
Díky Tifoune, kamaráde. Taky mi to tak přijde, ale už mám toho opravdu DOST!
t_freedom píše: Drippera i Blackbiker ... co klucíííí...že vy jste si potřebovali najít nějakýho záporáka ? hmmm, nějakýho nepřítele na život a na smrt... ?
Je zajímavý jak se dokážou dva lidi, co se myslím nikdy nepotkali, vyhranit jeden proti druhýmu až na dřeň
Kurvá já mu nic neprovedl a poslední dobou ani slovem nezmínil, tak nechápu, co prudí...???? Bez jediného popudu mě nazve arogantním namistrovaným hovadem? Jakým právem, zná mě, ví o mě vůbec něco? Já ho nenapadnul, jen se bráním... Člověk mu slušně napíše, ať s ena to vysere a on se mě tu snaží zesměšnit? Proč? Jak píše Tifáč, asi si fakt léčí rány.
Ale už jsem to ukončil, sice blbě.. ale ukončil. Když si nedal říct.
A může si založit "svoje" téma.
Naposledy editováno 15.04.2014 18:39:50
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
t_freedom píše: Frenky...je to fakt marný ...
TYKVISTÉÉÉÉÉÉÉ za mnou Honza jdeme!!!
Pvopuste Dvipevu i Blakbikeva. Motocykly musí spojovat, ne znepfvátelovat.
3 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Tak, myslím že „kokotin“ by aj stačilo a pojďme se věnovat tématu DUCATI tak, jak tomu bylo zvykem. Včerejší dokument mě inspiroval a v hlavě se mi rodí malý srovnávací test. Samozřejmě že neobjektivní a z mého pohledu i dost ovlivněný, ale pro některé se i přesto může jevit jako zajímavý. Jedno srdce (TESTASTRETTA) a dvě úplně odlišné motorky. Ať jsem napsal co jsem napsal, (dříve) MULTISTRADA 1200S byla a je, bez keců, jeden z nejlepších bajků, které jsem kdy řídil. Nedívám se teď na ni zkresleným pohledem rádo by supersportaře, kterémuž to musí sedět víc malý a divoký SF, ale pohledem běžného uživatele. Jak říkali včera v dokumentu, čtyři motocykly v jednom! No dobrá, „my“ víme, že jde tak trošku o reklamní tah, než o reálné rčení, ale dobrá, říkejme tomu tak. Když půjdeme do extrému, multoška je samozřejmě do opravdového terénu moc drahá a moc silniční. Na opravdové závodní trati sice dokáže zajet čas srovnatelný s SS, ale jak posez, tak ergonomie a zaměření degradují supersportovní vlastnosti. Vysoký posez, mohutný předek, slabší brzdy (při totálním nasazení) no co si budem povídat, na SF se pochopitelně zatáčky řežou o něco snadněji. Koukněte na ostrou závodní verzi (Pikes Peak). Ta má monobloky, plégo šlo do řiti, dostala lehké kola, atd…
Ale druhým pohledem dostáváme jeden z nejvychytanějších bajků planety. TESTASTRETTA 11°s prodlouženými servisními intervaly strčí toho divočáka ze STREETFIGHTERA do kapsy jak svou kultivovaností, tak svým projevem. No je o cosi „lepší“. Pro psychopaty typu Pepa Sršeň určitě ne, ale pro ostatních 98% uživatelů určitě ano. V režimu „město“ je stokoňový motor opravdu jako beránek a podvozek filtruje všechny nerovnosti s noblesou. V režimu „touring“ už je k dispozici opravdových 160HP a podvozek si nechá líbit i tvrdší zacházení, ale pořád je dávkovatelnost plynulá a ne-záludná. V režimu SPORT už zní „staccato“ dosti naléhavě, reakce na plyn je okamžitá a podvozek ztvrdne na maximum. Přes to všechno je MULTISTRADA pořád spíše cestovním strojem, než „superbajkem“. Ve sportovních vlastnostech nemůže SF nikdy porazit, ale vlastně, proč by měla? Je to asi nejlepší univerzální motorka, jakou svět spatřil. Můžete na ní vozit děcka kolem baráku a nemusíte se bát, že je vytratíte, můžete na ní jet do práce nebo na rohlíky, zrovna tak, jako zvládne rozbitou polňačku (za sucha) na chalupu anebo půroční cestu kolem světa. O víkendu naložíte manželku, vyvezete ji na kafe a na okruhových dnech vyklepnete kámoše na Firebladovi 954.
Jen ta moje ženská nechtěla ocenit komfort a vlastnosti, které nám MTS1200S nabízela a tak jsem vlastně musel kvůli ní zase pořídit „kladivo na čarodějnice“ !!!
Naposledy editováno 15.04.2014 19:21:53
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Na VDW to proberem, je to strašně jdnoduchý. Mám doma SF, jsem 100% happy. Jenomže, červíček hlodá. Nebyla by MTS1200 "pro nás" lepčí? Moja mi při výměně u p.Papežíka říká. NE! Nedělej to! Ale já si nedám říct. Musím to vyzkoušet. Pak se párkrát svezem a ejhle. SF byl fakt "lepší". Proč a zač, to je na dlouhý povídání. Z čistě logického hlediska je pochopitelně MTS rozumnější volbou, obzvlášť, když jezdíš hodně ve dvojku, ale někdy je hold lepší poslechnout srdce, než rozum!
A nejlepší na tom je, že mi žena "dovolí" cokoliv, no řekněmě na konec vlastně schválí, ale na druhou mě zná tak dobře a do předu mnohdy ví, jak to dopadne!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
3 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Tifone píše: drippera> MTS je ideální moto pro nás co neumíme jezdi.Spoustu práce za nás odvede elektronika (musím to napsat pro radost Freedoma )a výkonnej motor nás neuměteli posouvá mezi skorobajky.Jen mám problém s tím výrazem "nagelovaný"
Nageluj si chlupy na šulinovi voe....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
drippera píše:
Tak, myslím že „kokotin“ by aj stačilo a pojďme se věnovat tématu DUCATI tak, jak tomu bylo zvykem. Včerejší dokument mě inspiroval a v hlavě se mi rodí malý srovnávací test. Samozřejmě že neobjektivní a z mého pohledu i dost ovlivněný, ale pro některé se i přesto může jevit jako zajímavý. Jedno srdce (TESTASTRETTA) a dvě úplně odlišné motorky. Ať jsem napsal co jsem napsal, (dříve) MULTISTRADA 1200S byla a je, bez keců, jeden z nejlepších bajků, které jsem kdy řídil. Nedívám se teď na ni zkresleným pohledem rádo by supersportaře, kterémuž to musí sedět víc malý a divoký SF, ale pohledem běžného uživatele. Jak říkali včera v dokumentu, čtyři motocykly v jednom! No dobrá, „my“ víme, že jde tak trošku o reklamní tah, než o reálné rčení, ale dobrá, říkejme tomu tak. Když půjdeme do extrému, multoška je samozřejmě do opravdového terénu moc drahá a moc silniční. Na opravdové závodní trati sice dokáže zajet čas srovnatelný s SS, ale jak posez, tak ergonomie a zaměření degradují supersportovní vlastnosti. Vysoký posez, mohutný předek, slabší brzdy (při totálním nasazení) no co si budem povídat, na SF se pochopitelně zatáčky řežou o něco snadněji. Koukněte na ostrou závodní verzi (Pikes Peak). Ta má monobloky, plégo šlo do řiti, dostala lehké kola, atd…
Ale druhým pohledem dostáváme jeden z nejvychytanějších bajků planety. TESTASTRETTA 11°s prodlouženými servisními intervaly strčí toho divočáka ze STREETFIGHTERA do kapsy jak svou kultivovaností, tak svým projevem. No je o cosi „lepší“. Pro psychopaty typu Pepa Sršeň určitě ne, ale pro ostatních 98% uživatelů určitě ano. V režimu „město“ je stokoňový motor opravdu jako beránek a podvozek filtruje všechny nerovnosti s noblesou. V režimu „touring“ už je k dispozici opravdových 160HP a podvozek si nechá líbit i tvrdší zacházení, ale pořád je dávkovatelnost plynulá a ne-záludná. V režimu SPORT už zní „staccato“ dosti naléhavě, reakce na plyn je okamžitá a podvozek ztvrdne na maximum. Přes to všechno je MULTISTRADA pořád spíše cestovním strojem, než „superbajkem“. Ve sportovních vlastnostech nemůže SF nikdy porazit, ale vlastně, proč by měla? Je to asi nejlepší univerzální motorka, jakou svět spatřil. Můžete na ní vozit děcka kolem baráku a nemusíte se bát, že je vytratíte, můžete na ní jet do práce nebo na rohlíky, zrovna tak, jako zvládne rozbitou polňačku (za sucha) na chalupu anebo půroční cestu kolem světa. O víkendu naložíte manželku, vyvezete ji na kafe a na okruhových dnech vyklepnete kámoše na Firebladovi 954 .
Jen ta moje ženská nechtěla ocenit komfort a vlastnosti, které nám MTS1200S nabízela a tak jsem vlastně musel kvůli ní zase pořídit „kladivo na čarodějnice“ !!!
A to zas jóó, to je hrdinstvííí vyklepat 12roků starého veterána
Naposledy editováno 15.04.2014 20:14:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |