1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
dobrá věc se podařila... a já jsem zpět ve hře v plné kráse!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
4 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
každý druhý, jenž bude chtít tvrdit že se mu TO nelíbí bude zastřelen ...
3 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
4 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Ale musím. Dnes, pár seznamovacích kilometrů. Sice bez značky, ale pojistku mám!
Ať si říká kdo chce co chce, tohle je ten nejlépe fungující STREETFIGHTER ze všech čtyřech, které jsem kdy vlastnil. A proč? Když jsem zapnul klíček na tom prvním, psalo to vždycky "STREETFIGHTER EU", potom jsem namontoval novou řídící jednotku, výfuk a filtr a začalo tam svítit "SF RACING". Zvuk byl znatelně lepší, průběh výkonu a "ucukanost" byly podle mě hodně podobné, možná pocitově, víc to řve = líp to i jede. Placebo efekt zaručen. No ale teď tam svítí "SF RACING EVO" !!! Což asi znamená, připravte si čistý spoďáry, tohle bude stát za to!
A fakt že jo! Nejde o maximální výkon, kterýž to jako já nemám šanci poznat, ale jde o průběh, kultivovanost a odezvu od plynové rukojeti. Takhle uhlazenou, plynule a silně zatahující, teststrettu vážně neznám!
Tah je ohromující a nepolevuje, kdykoliv, kdekoliv, na jaký koliv kvalt zrychluje bez škubání, sesbírá se od dvou a půl tisíc!!!!! a nepoleví až do omezovače! Vezměte za to ve 160km/h a máte co dělat, aby vás ten parchant neshodil! Může za to kompletní systém od TERMIGNONI, pár dunivých koncovek, otevřený filtr a nová řj? Asi ano. Jinak si to nedokážu vysvětlit. A teď druhá pecka. Při podřazování a puštění spojky ucítíte takové "pulsnutí" v páčce. Ano, o slovo se hlásí antihoppingová spojka DUCATI PERFORMANCE. Nádhera. Skopávat kvalty lze kdykoliv a pouště spojku naprosto s klidem. Zadní kolo se neurve a bajk zůstává nadále stabilní a klidný. Brzdy bez komentáře a ovladatelnost, potažmo proplouvání silnicí na ultra lehkých marchesini je jako v pohádce. Švédští specialisté naladili podvozek dokonale a já mám to štěstí, že do továtního set-upu ještě nikdo nevrtal. Tvrdil jsem, že rozdíl mezi SF a SF-S nepoznáte? Tak teď se musím opravit. Kované kola a Ohlinsy poznat zkrátka jdou! A to nejsem bůh ví jak dobrý jezdec.
Když srovnám svoje poslední (podzimní) účinkování na KTM 990 Super Duke, tak SF je proti němu jak z jiného světa. Motor má daleko více síly a o posezu a podvozku nemá cenu diskutovat. Brzdy? Nejlepší na světě! (ještě jsem neměl tu čest s M50)
Shrnuto a podtrženo, vrátil jsem se po pár kilomterech domů totálně šťastnej, zničenej a ohluchlej.
Ale vím, že tohle je ten nejlepší bajk pro vyplavování adrenalinu, dělání bordelu a zaručeně a při každé vyjížďce mi dokáže zježit chlupy na zátylku, nahrnout slzy do očí a donutí mě si zařvat do přilby "poď...kurva...poď !!!!!
Mám z něho respekt a nikdy ho neovládnu a to je to úplně nejvíc vzrušující, co tahle DUCATI může nabídnout!
Howg...
Naposledy editováno 24.03.2014 19:34:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
t_freedom píše: každý druhý, jenž bude chtít tvrdit že se mu TO nelíbí bude zastřelen ...
nemůžu říct že by se mi to nelíbilo ovšem nemůžu si pomoct něco tomu chybí trošičku malinko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
t_freedom píše: ...áááááá... prvních teplých 150km je za mnou ...
každý druhý, jenž bude chtít tvrdit že se mu TO nelíbí bude zastřelen ...
Upřímně? Pohled ze zadu je super! Z boku je to katastrofa...
Ale ta nálepka VDW to trošku zachraňuje...
Naposledy editováno 22.03.2014 20:15:52
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Za čtvrt roku tu pak budeme číst, že je to moc radikální, jede to moc, je to hlučný a vůbec nesmysl. A to není moje spekulace, to je zkušenost. Takže užívej, dokud ti hlava udrží pocit spokojenosti se současným stavem.
Freedom>Za mě je to ucházející, byť originál k tomu prostě patří víc. Takhle ti zadek nesedí k tý přezce z lyžáků na nádrži
Ale je to dobře udělaný, tak proč ne.
5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
drippera píše:
Tak jo. Máme tady pár řádek pro hltače mého spisovatelského umění, i když už začínám dosti pochybovat, že to tady vůbec někoho zajímá. Po tolikáté...
Ale musím. Dnes, pár seznamovacích kilometrů. Sice bez značky, ale pojistku mám!
Ať si říká kdo chce co chce, tohle je ten nejlépe fungující STREETFIGHTER ze všech čtyřech, které jsem kdy vlastnil. A proč? Když jsem zapnul klíček na tom prvním, psalo to vždycky "STREETFIGHTER EU", potom jsem namontoval novou řídící jednotku, výfuk a filtr a začalo tam svítit "SF RACING". Zvuk byl znatelně lepší, průběh výkonu a "ucukanost" byly podle mě hodně podobné, možná pocitově, víc to řve = líp to i jede. Placebo efekt zaručen. No ale teď tam svítí "SF RACING EVO" !!! Což asi znamená, připravte si čistý spoďáry, tohle bude stát za to!
A fakt že jo! Nejde o maximální výkon, kterýž to jako já nemám šanci poznat, ale jde o průběh, kultivovanost a odezvu od plynové rukojeti. Takhle uhlazenou, plynule a silně zatahující, teststrettu vážně neznám!
Tah je ohromující a nepolevuje, kdykoliv, kdekoliv, na jaký koliv kvalt zrychluje bez škubání, sesbírá se od dvou a půl tisíc!!!!! a nepoleví až do omezovače! Vezměte za to ve 160km/h a máte co dělat, aby vás ten parchant neshodil! Může za to kompletní systém od TERMIGNONI, pár dunivých koncovek, otevřený filtr a nová řj? Asi ano. Jinak si to nedokážu vysvětlit. A teď druhá pecka. Při podřazování a puštění spojky ucítíte takové "pulsnutí" v páčce. Ano, o slovo se hlásí antihoppingová spojka DUCATI PERFORMANCE. Nádhera. Skopávat kvalty lze kdykoliv a pouště spojku naprosto s klidem. Zadní kolo se neurve a bajk zůstává nadále stabilní a klidný. Brzdy bez komentáře a ovladatelnost, potažmo proplouvání silnicí na ultra lehkých marchesini je jako v pohádce. Švédští specialisté naladili podvozek dokonale a já mám to štěstí, že do továtního set-upu ještě nikdo nevrtal. Tvrdil jsem, že rozdíl mezi SF a SF-S nepoznáte? Tak teď se musím opravit. Kované kola a Ohlinsy poznat zkrátka jdou! A to nejsem bůh ví jak dobrý jezdec.
Když srovnám svoje poslední (podzimní) účinkování na KTM 990 Super Duke, tak SF je proti němu jak z jiného světa. Motor má daleko více síly a o posezu a podvozku nemá cenu diskutovat. Brzdy? Nejlepší na světě! (ještě jsem neměl tu čest s M50)
Shrnuto a podtrženo, vrátil jsem se po pár kilomterech domů totálně šťastnej, zničenej a ohluchlej.
Ale vím, že tohle je ten nejlepší bajk pro vyplavování adrenalinu, dělání bordelu a zaručeně a při každé vyjížďce mi dokáže zježit chlupy na zátylku, nahrnout slzy do očí a donutí mě si zařvat do přilby "poď...kurva...poď !!!!!
Mám z něho respekt a nikdy ho neovládnu a to je to úplně nejvíc vzrušující, co tahle DUCATI může nabídnout!
Howg...
Jo. A ještě jedna malá, technická poznámka. Nevim jak vy, ale já začínám mít pocit, že tohle bude jedna z posledních "opravdických" DUCATI ze "saré" školy. Proč? Ukažte mi dalšího naháče z jejich produkce, který bude mít takové koule, klasický nádherný trubkový rám, údiv budící suchou spojku a ničím neprzněnou dodávku maximálního výkonu na zadní kolo vždy a všude! Za pár let, sběratelský kousek?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |