drippera píše: Frenkáču! Jsme na tom stejně. Já mám KTM-ku na dva dny v garáži! Sice SUPERDUKA, ale taky budu srovnávat a pak napíšu "testík"
Drippe,dne som si vramci volnaskov na Slovakiaringu skusil aj Super Duka R-koveho.Cakam na tvoje postrehy,ci sa v niecom zhodneme
Inak dnes asi najhorsi zazitok tejto sezony na Slovakiaringu.Milion jazdcov na trati,zle rozdelenie skupin podla rychlosti co zapricinovalo pady a nebezpecne situacie....No nebyt toho krasneho pocasia a chuti pojazdit si,tak by som sa otocil uz na vratnici!Mimochodom tolko mototriek a doprovodnych aut s SPZ Moravskoslezkeho kraja som uz davno nevidel na jednom mieste /taka mala okupace Cypakov/
Naposledy editováno 27.10.2013 17:36:00
3 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Tak a je to za náma… V první řadě musím poděkovat Vendulce za zapůjčení tohoto zábavného bajku!
A teď k bajku samotnému... 150km naší oblíbené „testovací trasy“ . KTM Superduke 990 72KW, dvouválec. Najeto nějakých 33tis.km, laděné výfuky a trošku rozhašený chod. I když, po pár kilometrech jsme tomu přišli na chuť. Střelba z výfuku při zavření plynu odsouvala dojíždějící plechovkáře ke krajnici a při přeřazení na vyšší rychlostní stupeň si to tak krásně střelilo do laufu, že jsem si myslel, že nás stíhá Fabia S2000 Kopeckého…
V prvé řadě musím pochválit podvozek. Ve WP odvedli opravdu dobrou práci. Motorka je klidná, poslušná a přesná. Kde ji chci mít, tam ji mám, nevlní se, nehoupe a je pevná a stabilní. Řekl bych hravější než Tuono, stabilnější než Speed triple. Jednoznačně. Opět vítězí podvozky evropských mašin nad všemi japonci! Ještě se mi nestalo, že bych byl tak spokojený při sesednutí z „rejže“. Projev motoru je parádní. Nemá sice takový nástup a tah jako testastretta od DUCATI, umře taky dřív, což je ale pochopitelné, naopak v technických pasážích, pomalejších úsecích a ve městě je, řekněme jednodušší na ovládání a příjemnější. Při vysokých otáčkách začíná nepříjemně vibrovat. Od nějakých 7 tisíc se rozvrní stupačky, řidítka i sedátko a v tomhle tempu dlouho jet nevydržíte. Ale díky pružnosti motoru stačí otáčky držet ve středním pásmu a i tak si užijete spousty legrace. Vždyť je to litrový dvouválec! Brzdy brzdí, na bezpečné zastavení to stačí. Více se k tomu vyjadřovat nebudu, už bych se opakoval. ;) Kdo jednou zakusí stisk M40/M50, skončil…
Spolujezdkyně si nestěžovala, sedělo se jí poměrně dobře a díky protiskluzové podložce za 28,-Kč seděla celou dobu jízdy na svém místě. Duke první generace je zábavný a dobře ovladatelný stroj, se kterým si poradí i děvčata. Vodí se jako kolo, je poslušný, stabilní, co si přát víc. Sice jsem nevyzkoušel jeho limity (přeci jen byl půjčený, ve stínu se povalovalo mokré listí a za mnou sedělo to nejcenější, co doma máme, společně s Bramborou pochopitelně) ale i tak jsme si užili moc fajn podzimní den v sedle! Ehm... Teda až do doby, kdy vedle mě zastavila „trojbarevná“ 848EVO. Rázem jsem pochopil, proč mám na předloktí nápisy DUCATI…
Naposledy editováno 27.10.2013 19:33:34
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
strakon píše: Já měl na mysl tuhle konkrétní motorku, né jiné KTM
A jel jsi na ní? Já tedy jen chvilku a jen kousek, ale netroufám si tvrdit, že není zábavná... ;) Na silnici to není jako Multistrada, ale to jsem od ní ani nečekal. Ale na nezpevněné cestě začíná ta správná zábava
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Stev píše: drippera> jen technická, 72 kw mělo první supermoto, duke kolem 90 myslím. Leda by byl škrcenej.
No právě, mě to taky nějak nesedí, ale v techničáku je to tak psaný. Ikdyž pocitově bych to tipoval spíš na nějakých 115, možná 120koní určitě...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
..cakal som viac.Ze je to az taky vibrator v podstate od volnobehu ma celkom prekvapilo.Mal som verziu R s jednou sedackou a zrejme silnejsim motorom.Inak na cestovanie by som VEJVODU asi nevolil,kvoli smykajucemu sa a nepohodlnemu sedlu.Celkom rad by som sa zviezol na SM-Tecku co je cestovnejsia verzia KTM SuperMoto.
Naposledy editováno 27.10.2013 20:38:03
Jo, ještě věta k převodovce. Je poměrně slušná, má krátký chod, ale vyžaduje větší důraz. Jednička někdy klapne s citelným zvukovým doprovodem, ale ostatní kvalty jsou v pohodě. Možná malinko méně přesná než na Tuňákovi. Lepší než na Triumphovi ale ono asi záleží i na záběhu a chování k ní. Já si zajel SF a tam se řadilo, no prakticky samo...
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Ivos píše: Drippouši ty samče aspoň jste zahnali absťák a fajně se profičeli já dnes vstával kolem páté
Úž? No já myslel že vylazeš až včíl!
Néni ti zle?
...ač kapota, ač původní 848 bez monoblocků jen v tomto laku, pod prdelí ZARDY a já se podíval na tu "svou" oranžádu mezi nohama, okem zavadil o trikoloru na nohavici a bylo ně smutno.
Fakt že jo. Jsem nakažen a heslo "je jedno na čem jezdíš, hlavně že jezdíš" pro mě zkrátka a dobře NEPLATÍ!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
strakon píše: martin.hsb> Věřím, že jízda na tom je super, jen se mi prostě nějak nelíbí, nemůžu si pomoct, ale třeba SD se mi líbí dost
Takže nejezdil...
Tak doporučuji vyzkoušet a pak teprve vynášet soudy
Design je věc čistě subjektivní...
Třeba BMW GS - design se mi líbí, ale jezdit na tom se mi nezamlouvá, tam mi chybí ten proklamovaný fun factor... :P
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
martin.hsb píše: A jel jsi na ní? Já tedy jen chvilku a jen kousek, ale netroufám si tvrdit, že není zábavná... ;) Na silnici to není jako Multistrada, ale to jsem od ní ani nečekal. Ale na nezpevněné cestě začíná ta správná zábava
Tak podrobnou recenzi jako Drippera psát nebudu (nemám na to ani tolik zkušeností ), ale kousek jsem na ní taky jel a i když vofafrně (půjčená a je to opravdu kus motorky) tak se vodila nádherně a oproti mé nedonošené Multince to jelo jako kráva . Věřím, že pro někoho kdo nejezdí jenom po silnici jako já to může být nejlepší volba, ale já zatím nic měnit nehodlám . Jo.. a v těch panácích jsem Ducatistas myslím reprezentoval dost dobře a nenechal se proti přesile oranžovejch zahanbit (následky pociťuji doteď )
Naposledy editováno 28.10.2013 00:57:54
Naposledy editováno 28.10.2013 07:33:34
3 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
je prdel,ze jakmile clovek neni tvarna guma a kompromis je sproste slovo, neni tech kompatibilnich motorek moc na vyber
...óóóó jak ti rozumím...mě prostě z novejch mašin nebere lautr nic... tu a tam něco pošimrá...ale pak najdeš x-nesmyslů co nedokážeš překousnout...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
t_freedom píše: ...óóóó jak ti rozumím...mě prostě z novejch mašin nebere lautr nic... tu a tam něco pošimrá...ale pak najdeš x-nesmyslů co nedokážeš překousnout...
Mám to naprosto stejně A už jsem měl nejednou nutkání.... a to, co bych si asi přeci jen ze schowroomu dovezl, tak má příšernou cenovku BIMOTA ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Volusia VL 800LC
Nu hoši, čísla mluví za vše
50BHP/6500;65Nm/5000; suchá hm. 245kg.,brzdy(na stránkách píšou)"jeden kotouč"-takže asi třmen tam není(když to tak vemu, brzdí to tak) a buben ...to asi když kvačíte do zatáčky rychleji než dobrzdíte, abyste bili na poplach.
Má to neuvěřitelnej fun factor - vysvětlím - v zatáčce musíte tak 2x-4x převážit nastavenou stopu, když do zatáčky nasadíte, nikdy nevíte předem kde vyjedete a v jakým náklonu - jízda má určité "mistérium" - nebo jízda na vodní posteli. Brzdy jen tak tak stačí tu kupu železa a plastů zpomalovat z těch max. 140km/h na přijatelných 60km/h to už se dá projet nějaká ta zatáčka
Co se dá ocenit je ten dvouhrnek s 800kubíkama - měkkej, hladkej(což z mojí mašiny fakt oceňuju)na 65Nm zatahuje plynule od 2000rpm...a nechá se vykroutit až přes 6trpm...dá se s tím jet krásně za bůra i 50km/h...motor bublá a poměrně ochotně zrychluje ...
Ale, když už podobnou motorku, tak jedině starý dobrý kladivo Intruder 1400!
... no prostě pééérdel
Naposledy editováno 28.10.2013 08:57:10
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |