globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přirezlé písty ve válcích
 
4.1.2013 v 12:55
Zdravím,dostal se mi do ruky motor,kterej je přirezlej(není to moc).Vzhledem k tomu,že nevím v jakým stavu je uvnitř,mě napadlo navyvrtat na místech označených červeně díry a vyřezat desítku závit.Přes válec přišroubovat pásovinu se šroubovicí,kterou by se píst vytlačil.Tlouct se mi do toho moc nechce,protože bych mohl zničit ojnici. Má někdo lepší nápad ? (stahovák nemám)





2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přirezlé písty ve válcích

6.1.2013 v 13:24 | Nahoru | #1

assassin píše: Fish: cece rozdil mezi tim bude, stefty drzi v karteru, kdezto vdruhym pripade by sroub drzel ve valci, tudiz ta reakce ve sroubu pusobi na jinej dil motoru.... Tim samo neobhajuju vrtani novejch der.



Ja to opravde nemyslel spatne, spatne se tvarim az od jedinyho zduvodneni ktere jsem dostal o pár příspěvků výše :)
domníváš se že namáhat šroub ve válci vs v karteru má nějaké opodstatnění? mi přijde že dát tam křížem 2 pásoviny, tak se síly rozloží do 3 bodů namísto těch 2 vrtaných a už to je důvod proč nevrtat. nicméne tohle je jen mé teoretizování a tak přivítám další názory ...třeba se to někdy hodí :)

PS: netušíte jak vyndat zarezlej odvzdušňovák z brzdiče (starý clio mý mlady), pokusy s odrezovačem, brzdovkou a nahřátím teplem už mam za sebou. Tedď jsem před "ohřátím do červena" nebo navařením matky ....na konci je odvrtání. Ty dvě nerealizované rady mne dvakrát nelákají, na to jak s tím zápasím, tak matkou to stejně urvu a nejsem si jist ře je dobrý nápad to ohřívat až tak brutálně :( ... případně nápad jakou fintou to odvzdišnit bez něj, resp jak to odvzrušnit hadicí, jestli nějaknaklopit, prohřát kapalinu...nevím :( líná huba...

Naposledy editováno 06.01.2013 13:30:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přirezlé písty ve válcích

6.1.2013 v 14:30 | Nahoru | #2

FishX3 píše: Ja to opravde nemyslel spatne, spatne se tvarim az od jedinyho zduvodneni ktere jsem dostal o pár příspěvků výše :)
domníváš se že namáhat šroub ve válci vs v karteru má nějaké opodstatnění? mi přijde že dát tam křížem 2 pásoviny, tak se síly rozloží do 3 bodů namísto těch 2 vrtaných a už to je důvod proč nevrtat. nicméne tohle je jen mé teoretizování a tak přivítám další názory ...třeba se to někdy hodí :)

PS: netušíte jak vyndat zarezlej odvzdušňovák z brzdiče (starý clio mý mlady), pokusy s odrezovačem, brzdovkou a nahřátím teplem už mam za sebou. Tedď jsem před "ohřátím do červena" nebo navařením matky ....na konci je odvrtání. Ty dvě nerealizované rady mne dvakrát nelákají, na to jak s tím zápasím, tak matkou to stejně urvu a nejsem si jist ře je dobrý nápad to ohřívat až tak brutálně :( ... případně nápad jakou fintou to odvzdišnit bez něj, resp jak to odvzrušnit hadicí, jestli nějaknaklopit, prohřát kapalinu...nevím :( líná huba...



nové prasátko

ad pist...
diry nevrtat je to blbost. stahovak přes štefty, a myslím že pokud ten píst "urve" z místa kde je přirezlý, tak už to vyndá v pohodě...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přirezlé písty ve válcích

6.1.2013 v 21:04 | Nahoru | #3
FishX3> navař na odvzdušňovák velkou matku cočkem, to ohřeje celej odvzdušňovák , nech to trochu vychladnout a vytoč to ven, používám ještě oxim od normfestu, to stejný má wurth , ale nevím označení
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist