1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přirezlé písty ve válcích
FishX3 píše: Ja to opravde nemyslel spatne, spatne se tvarim az od jedinyho zduvodneni ktere jsem dostal o pár příspěvků výše :)
domníváš se že namáhat šroub ve válci vs v karteru má nějaké opodstatnění? mi přijde že dát tam křížem 2 pásoviny, tak se síly rozloží do 3 bodů namísto těch 2 vrtaných a už to je důvod proč nevrtat. nicméne tohle je jen mé teoretizování a tak přivítám další názory ...třeba se to někdy hodí :)
PS: netušíte jak vyndat zarezlej odvzdušňovák z brzdiče (starý clio mý mlady), pokusy s odrezovačem, brzdovkou a nahřátím teplem už mam za sebou. Tedď jsem před "ohřátím do červena" nebo navařením matky ....na konci je odvrtání. Ty dvě nerealizované rady mne dvakrát nelákají, na to jak s tím zápasím, tak matkou to stejně urvu a nejsem si jist ře je dobrý nápad to ohřívat až tak brutálně :( ... případně nápad jakou fintou to odvzdišnit bez něj, resp jak to odvzrušnit hadicí, jestli nějaknaklopit, prohřát kapalinu...nevím :( líná huba...
nové prasátko
ad pist...
diry nevrtat je to blbost. stahovak přes štefty, a myslím že pokud ten píst "urve" z místa kde je přirezlý, tak už to vyndá v pohodě...