globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: na kolik lze otevřit vyfuky?
2.1.2013 v 21:07
zdravim lidi tak muj druhej dotaz zni,jak moc mužu otevřit vyfuky aby to ničemu nevadilo,je možne podpalit ventily jak mi bylo řečino při sundanych vyfukack,,diky moc za nazory

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?

4.1.2013 v 16:24 | Nahoru | #1
kutil1> nenii,jen chci o tom vedět vice,třeba na mee mašině mam laděne vyfuky co když už i tak nemusej bejt na muj tip mašiny a už ten odpor spravnej nemaj kort když mi spaliny utikaj pod redukcema mezi vyfukem a kolenem přidou mi ty redukce dost velke tudiiž se mi zda že ty ladaky ani na tuhle mašinu neměli bejt

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?

4.1.2013 v 16:29 | Nahoru | #2
Bigrider> tak do těch redukcí patří zřejmě těsnění...

(reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?

4.1.2013 v 17:17 | Nahoru | #3
Bigrider> podívej, pokud ti jde o to, aby motorka jela jak má a případně měla i jiný zvuk, máš IMHO v zásadě dvě možnosti (protože podle toho, co píšeš, byla tvá motorka už napadena kutilem domácím):

1) chtít pouze změnit zvukový projev, pak můžeš dát jen otevřené koncovky určené pro tvůj motocykl a tím požadované odpory ("fungující holá trubka" je nesmysl), kdy se pouze změní zvuková charakteristika a na výkon by to nemělo mít negativní dopad
nebo:

2) IMHO optimální varianta - změnit zvuk i výkonovou charakteristiku, tj. umožnit motoru "dýchat": změna sacího odporu, karburace a výfukového systému - vše pro tvůj typ motocyklu; tato varianta je velmi drahá, nicméně fuknční. Osobně bych to ale u obsahu 800ccm nedělal, kdyby mi šlo o výkony, sáhl bych po vyšším objemu.

3) napasovat na motorku originální díly, sáním počínaje a výfukem konče, omrknout "střeva" karburace a ujistit se, že je to vše jak má být (můžeš srovnávat s katalogovými díly), jinými slovy to uvést do továrního stavu.

Poslední varianta je totální přestavba motoru - kované písty, klika, ojnice, pružiny, leštění kanálů, vstřiky atd., což je ale finančně úplně jinde a jediným cílem je snaha o vymačkání maxima výkonu (kupříkladu dragsterové speciály).

U všech třech variant máš velkou šanci, že motocykl pojede jak má. Jiný zásah téměř vždy vede ke ztrátě výkonu (případně poškození motoru), což je fakt, který se někomu nemusí líbit, ale to je tak vše co s tím dá dělat. Je mi jasné, že představa "udělám vrtačkou díry a bude to mít zvuk" je lákavá, ale důsledky jsou nasnadě (o pakárně, až to budeš chtít jednou prodat nemluvě, protože motorku s vrtačkou zprasenými výfuky koupí jen blázen).

Naposledy editováno 04.01.2013 17:18:21
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
demontáž motoru Intruder vs 750 z r... Suzuki VS 750 Intruder maf26 2 20.5.2020 v 13:49 kutil1
Zapojení stojanu Suzuki VS 750 Intruder Pičma 0 16.5.2020 v 20:44 Pičma
Laďák vs originál [1, 2] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Suz... HrnčířKraus 33 24.7.2019 v 11:47 DrDNA01
Dílenský manuál na VS 750 Intruder ... Suzuki VS 750 Intruder Pičma 6 13.11.2018 v 14:42 Mocnář666


TOPlist