globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: na kolik lze otevřit vyfuky?
2.1.2013 v 21:07
zdravim lidi tak muj druhej dotaz zni,jak moc mužu otevřit vyfuky aby to ničemu nevadilo,je možne podpalit ventily jak mi bylo řečino při sundanych vyfukack,,diky moc za nazory

(reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?

3.1.2013 v 16:57 | Nahoru | #31

Krouta píše: Ale jdi ty brepto. Co se líbí tobě, nemusí se nutně líbit ostatním. Mám motorku, která se mi líbí a kterou jsem vždycky chtěl. Italka to není.

napodobně

(reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?

3.1.2013 v 17:00 | Nahoru | #32

stráťa píše: U 4T to zase tak hrozný s tím výfukem není. Pokud je motor seřízenej tak aby měl dobrou směs s výfukem kterej má a výfuk nemá příliš velkej odpor (to při "otevírání" nehrozí) tak bude fungovat docela slušně a nemělo by to ohrožovat životnost. Je pravděpodobnej pokles výkonu v určitých otáčkách ale je možný že dojde i k nárůstu v jiných ale není to 2T kterej je na správným výfuku závislej.
Konec konců snad všechny prodávaný "laděný koncovky" jsou kus perforované trubky obalené tlumící vatou, větší rozdíly v tom nejsou a taky rozdíl ve výkonu mezi nima není (u litrovýho SS byly rozdíly v testu koncovek menší než chyba měření).

douhlas

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?

3.1.2013 v 17:04 | Nahoru | #33
kutil1> souhlasmě de jen o zvuk, už tam ladaky mam jen uvažuji zda ty přepažky ještě trochu neotevřit aby to neměl vliv na něco nic viic

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?

3.1.2013 v 17:33 | Nahoru | #34
Bigrider> Když to víc otevřeš, tak musíš seřídit karbce výkon tím vyší nezískáš a máš naději,že ti začne modrat chrom na svodech. U 14tistovek je to dost často vidět.Samozřejmě to nesvědčí ani ventilům.Lehce oteřený to mají skoro všichni,ale zvuk dělá hlavně obsah.Co já se s tim nadělal pokusů...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?

3.1.2013 v 17:56 | Nahoru | #35

jezdec68 píše: Zatím na ty "rejže" nikdo nemá,HD byl první a je to motorkářská ikona a vrchol,ale kvalitou už taky pokulhává.A co se týče "špageťáků" kteří dávají do motorek kousky z leteckých motorů, které zbyli ještě po Musolinim,krátce řečeno konstrukčně by to odpovídalo do roku 1930.



Nejchytřejší jsou ti, co si nejsou schopni dát do profilu ani svou motorku

(reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?

3.1.2013 v 18:07 | Nahoru | #36

Bigrider píše: kutil1> souhlasmě de jen o zvuk, už tam ladaky mam jen uvažuji zda ty přepažky ještě trochu neotevřit aby to neměl vliv na něco nic viic

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?

3.1.2013 v 18:10 | Nahoru | #37
jezdec68> tak nejde mi o vykon,namodralej chrom už mama nějak mi to nevadii a je mi jasne že zvuk děla obsah ale slyšel sem introše nastartovaneho bez vyfuku a docela se mi to libilo proto jen uvažuji zda si to jen trochu neotevřu a samozřejmě po opravě a seřizeni motoru,zatim to je jen spekulace

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?

3.1.2013 v 18:39 | Nahoru | #38
Bigrider> jo a po 100km ti upadne hlava a pokud to máš jen na ježdění s domu do hospody tak tě sousedi vybydlí ...a není lepší koupit přímo laďáky?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?

3.1.2013 v 18:40 | Nahoru | #39

seikos píše: Nejchytřejší jsou ti, co si nejsou schopni dát do profilu ani svou motorku


Jak to, že né? Má tam hned 4 přibližovadla.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?

3.1.2013 v 19:08 | Nahoru | #40

HornisGSX píše: Bigrider> jo a po 100km ti upadne hlava a pokud to máš jen na ježdění s domu do hospody tak tě sousedi vybydlí ...a není lepší koupit přímo laďáky?

tak ja tam ladak mam, moje vyjiždky sou max 300KM za den takže to se da přežiit a co se tyče souseduu ty mam na haku,těm bych zajel do obejvaku

(reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?

3.1.2013 v 19:09 | Nahoru | #41

Krouta píše: Jak to, že né? Má tam hned 4 přibližovadla.

a živii a mam pocit ještě naročnějšii

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?

3.1.2013 v 21:12 | Nahoru | #42

Krouta píše: Jak to, že né? Má tam hned 4 přibližovadla.


A k čemu ti tam jsou, když máš neveřejný profil?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?

3.1.2013 v 21:40 | Nahoru | #43

seikos píše: A k čemu ti tam jsou, když máš neveřejný profil?


Jo to bylo přímo na mě? No u mě v profilu opravdu motorku nenajdeš, to je fakt. Ale jako polehčující okolnost musím říct, že mě nikdo neinformoval, že váha názoru (odpovědi) je přímo úměrná počtu motocyklů v profilu.

(reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?

4.1.2013 v 05:09 | Nahoru | #44

Krouta píše: Jo to bylo přímo na mě? No u mě v profilu opravdu motorku nenajdeš, to je fakt. Ale jako polehčující okolnost musím říct, že mě nikdo neinformoval, že váha názoru (odpovědi) je přímo úměrná počtu motocyklů v profilu.



Tak teď to víš

2 reakcí na tento příspěvek na kolik lze otevřit vyfuky?

4.1.2013 v 07:57 | Nahoru | #45
Ahoj,
přidám se se svojí zkušeností.....motorku, viz. profil, jsem koupil s úplně otevřenýma výfukama a KN filtrem. A s origo tryskama v karbeci. Když pominu nehorázný rachot tak odspoda jela fajn, pak umřela. Graf na brzdě to potvrdil. Takže jsem dal origo filtr, udělal laufy o větším průměru a dovnitř děrované ucpávky. Zvuk je hlasitý, ale snesitelný a jede o MNOHO líp. Až dám tlumítka udělaný v Creptusu bude ještě líp. Základ je, že kompletní proces spalování je VELMI přesně spočítaný a při každém zásahu jak na vstupu( filtr) tak na výstupu( výfuk)se musí změnit VŠECHNO...včetně karburace. A samodomo pokusy nefungujou.

A co se týká sousedů.......možná jsi kurvakrutohustopřísnej bajker, ale trocha ohledu neuškodí. Když sousedi měli mimino tak jsem z ulice jezdil druhou stranou. A až budeš jezdit víc tak sám pochopíš že rachot motorku nedělá.....

Kuba.

(reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?

4.1.2013 v 09:07 | Nahoru | #46

kubikula78 píše: Ahoj,
přidám se se svojí zkušeností.....motorku, viz. profil, jsem koupil s úplně otevřenýma výfukama a KN filtrem. A s origo tryskama v karbeci. Když pominu nehorázný rachot tak odspoda jela fajn, pak umřela. Graf na brzdě to potvrdil. Takže jsem dal origo filtr, udělal laufy o větším průměru a dovnitř děrované ucpávky. Zvuk je hlasitý, ale snesitelný a jede o MNOHO líp. Až dám tlumítka udělaný v Creptusu bude ještě líp. Základ je, že kompletní proces spalování je VELMI přesně spočítaný a při každém zásahu jak na vstupu( filtr) tak na výstupu( výfuk)se musí změnit VŠECHNO...včetně karburace. A samodomo pokusy nefungujou.

A co se týká sousedů.......možná jsi kurvakrutohustopřísnej bajker, ale trocha ohledu neuškodí. Když sousedi měli mimino tak jsem z ulice jezdil druhou stranou. A až budeš jezdit víc tak sám pochopíš že rachot motorku nedělá.....

Kuba.

tak ze sousedama sem na nože takže je mam na haku,na mašinach jezdim 11 let až u tehle se mi libi ten rachot jinak chapu že by se mělo vše překopat ale že by byla až tak duležita ta koncovka kde mam vlastně jen jednu přepažku v celim vyfuku,měl sem jen namysli tu škviru mezi přepažkamyjen o malinko zvětšit čili navrtat třeba jen 2dirky o pruměru 3mm,co to uděla

(reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?

4.1.2013 v 09:08 | Nahoru | #47

Krouta píše: Jo to bylo přímo na mě? No u mě v profilu opravdu motorku nenajdeš, to je fakt. Ale jako polehčující okolnost musím říct, že mě nikdo neinformoval, že váha názoru (odpovědi) je přímo úměrná počtu motocyklů v profilu.

hezky řečeno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?

4.1.2013 v 09:59 | Nahoru | #48

Bigrider píše: tak ja tam ladak mam, moje vyjiždky sou max 300KM za den takže to se da přežiit a co se tyče souseduu ty mam na haku,těm bych zajel do obejvaku



ti to připomenu až vyvedeš nějakou pi... pak se nebudeš stačit divit jak ti podrazí nohy!!! a trocha ohleduplnosti opravdu neuškodí... jinak dělej si co chceš rad si dostal mrťe ale furt meleš svou!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?

4.1.2013 v 10:15 | Nahoru | #49
kubikula78> Problém byly ty origo trysky. I průměrně inteligentní šímpanz pochopi že když otevřeš sání a výfuk tak musíš dát větší trysky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?

4.1.2013 v 10:24 | Nahoru | #50
stráťa> Problém byly NEJEN trysky. Ale teky výfuk bez odporu, protože výfuk musí mít nějaký odpor pro výfukové plyny a profi laďáky jsou tak dělané...jakékoliv vrtání tlaky rozhodí a pak to dělá bordel.....a nech si poznámky o šimpanzech.....to,že někdo má motorku neznamená, že všemu kolem motorů rozumí...proto potkáváme spoustu strojů vykuchaných a upravených a nemusí to vždy být debilitou majitele......lidi se učí....ani Ty si nevěděl všechno když si kupoval první motorku.....

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?

4.1.2013 v 10:31 | Nahoru | #51
kubikula78> Viděl si někdy jak vypadá laďák na 4T? Perforovaná trubka obalená vatou, to je vše. Odpor výfuku potřebuješ u 2T motoru ale 4T bude s odpovídajícím seřízením karburátoru fungovat i s holou trubkou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?

4.1.2013 v 10:58 | Nahoru | #52
stráťa> Jasně, trubka s vatou.....jak velká, s jakou perforací, jaký typ a množství vaty, laufy propojené nebo ne.......pokud chceš vědět jak moc co funguje doporučím Ti dát řeč s nějakým profíkem...zajeď si třeba do HS Choppers, ke Kabourkovi do Písku, oni Ti to vysvětlí a sám to uvidíš na brzdě co všechno je ovlivňováno a čím.....ale mám pocit, že si myslíš, že to víš nejlíp a tak radši nikam nejezdi......

(reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?

4.1.2013 v 11:29 | Nahoru | #53
HornisGSX> jj

(reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?

4.1.2013 v 11:31 | Nahoru | #54

stráťa: Viděl si někdy jak vypadá laďák na 4T? Perforovaná trubka obalená vatou, to je vše. Odpor výfuku potřebuješ u 2T motoru ale 4T bude s odpovídajícím seřízením karburátoru fungovat i s holou trubkou.


Fungovat bude, ale do optimálního výkonu a ekonomie provozu bude mít daleko. Odpor samozřejmě potřebuješ i u 4T, jinak by moderní motory nepoužívaly elektronickou přívěru, nemyslíš?

(reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?

4.1.2013 v 11:34 | Nahoru | #55

stráťa píše: kubikula78> Viděl si někdy jak vypadá laďák na 4T? Perforovaná trubka obalená vatou, to je vše. Odpor výfuku potřebuješ u 2T motoru ale 4T bude s odpovídajícím seřízením karburátoru fungovat i s holou trubkou.



V prvé řadě si pleteš pojem laděný výfuk a otevřená koncovka (nebudu vysvětlovat, najdi si to sám), v druhé řadě tato hláška spolehlivě pobaví kohokoli, kdo se v ladění výkonů motorů kdy hrabal a laboroval mj. i s nastavováním odporů výfukové soustavy při různých otáčkách motoru.
Nepíšu to ani tak pro tebe jako pro ty, kteří by snad toto tvé prohlášení mohli vzít vážně.

edit: koukám Virago byl rychlejší.

Naposledy editováno 04.01.2013 11:35:14

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?

4.1.2013 v 11:37 | Nahoru | #56

kubikula78 píše: stráťa> Jasně, trubka s vatou.....jak velká, s jakou perforací, jaký typ a množství vaty, laufy propojené nebo ne.......pokud chceš vědět jak moc co funguje doporučím Ti dát řeč s nějakým profíkem...zajeď si třeba do HS Choppers, ke Kabourkovi do Písku, oni Ti to vysvětlí a sám to uvidíš na brzdě co všechno je ovlivňováno a čím.....ale mám pocit, že si myslíš, že to víš nejlíp a tak radši nikam nejezdi......

ta ja osobně sem žadnou upravu ještě neprovedl na motce ,na utě ano když sem byl na pc vše bylo v pořadku ani mechanik kterej mi ho tam vařil neprotestoval, a že sem se ho vyptaval,i když je pravda že tam je ještě vepředu katiik

(reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?

4.1.2013 v 11:57 | Nahoru | #57
Bigrider> mechanikoj to je buřt mu jde o to že platíš! a na jakým pc jsi byl? na brzdě...pochybuju!!!

na kolik lze otevřit vyfuky?

4.1.2013 v 12:57 | Nahoru | #58
Hele,k původnímu dotazu...navrtat můžeš, čím víc budeš vrtat, tím víc to bude řvát....ventily jen tak nepodpálíš...takže tak. Až si pak sedneš na stejnou, seřízenou motorku tak poznáš rozdíl. A pokud ti jde o zvuk tak počítej s tím, že čím víc budeš vrtat tím víc to bude řvát, ale i s vysokýma frekvencema zvuku...tj. různý prskání, řachání a tak....hluboký zvuk tím nedosáhneš.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?

4.1.2013 v 15:27 | Nahoru | #59
Bigrider>Tak se mi zdá že už to nemá cenu.Tady ti zkušenější dobře radí (jako např.PetrXX,1100Virágo)ale pořád je to marný,je to marný,je to marný.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?

4.1.2013 v 16:24 | Nahoru | #60
kutil1> nenii,jen chci o tom vedět vice,třeba na mee mašině mam laděne vyfuky co když už i tak nemusej bejt na muj tip mašiny a už ten odpor spravnej nemaj kort když mi spaliny utikaj pod redukcema mezi vyfukem a kolenem přidou mi ty redukce dost velke tudiiž se mi zda že ty ladaky ani na tuhle mašinu neměli bejt
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
demontáž motoru Intruder vs 750 z r... Suzuki VS 750 Intruder maf26 2 20.5.2020 v 13:49 kutil1
Zapojení stojanu Suzuki VS 750 Intruder Pičma 0 16.5.2020 v 20:44 Pičma
Laďák vs originál [1, 2] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Suz... HrnčířKraus 33 24.7.2019 v 11:47 DrDNA01
Dílenský manuál na VS 750 Intruder ... Suzuki VS 750 Intruder Pičma 6 13.11.2018 v 14:42 Mocnář666


TOPlist