globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Startování a zahřívání
Mám najeto 21 000 km na 2T motoru a prolezl jsem snad všechny témata ve fóru, vyzkoušel jsem všechno ale nic nepomáhá. Prostě natočím studenej motor (se sytičem pokaždé v jiné poloze zkouším), ale motor nastartuje, jede tak minutu a pak se začne - s plným sytičem, i se sytičem na 1/3 přidušovat a později stejně chcípne. Prostě to nemá vůli být nastartovaný a do toho to abnormálně moc kouří. Nevíte co s tím? Musím mít zaplej sytič naplno aby to trochu drželo otáčky a co nejdřív ho pak vypnout a zahřívat to plynem..

3 reakcí na tento příspěvek Startování a zahřívání

30.12.2012 v 10:38 | Nahoru | #1
Barva kouře?Olej dělá modrou (namodralou) a do spalovaciho prostoru se může dostat jak vrchem přes ventily, tak spodem přes kroužky. Pokud máš jistotu, že ventily to nejsou, podezřívej krouzky... máš jen jeden válec a 2 ventily, tak neni moc prostoru pro prohledáváni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování a zahřívání

30.12.2012 v 10:46 | Nahoru | #2

Haesty píše: Barva kouře?Olej dělá modrou (namodralou) a do spalovaciho prostoru se může dostat jak vrchem přes ventily, tak spodem přes kroužky. Pokud máš jistotu, že ventily to nejsou, podezřívej krouzky... máš jen jeden válec a 2 ventily, tak neni moc prostoru pro prohledáváni



Viděls někdy 2T motor?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování a zahřívání

30.12.2012 v 10:46 | Nahoru | #3
seikos> Ne e

Edit:Počítá se Babeta?

Naposledy editováno 30.12.2012 10:47:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování a zahřívání

30.12.2012 v 10:47 | Nahoru | #4

Haesty píše: Barva kouře?Olej dělá modrou (namodralou) a do spalovaciho prostoru se může dostat jak vrchem přes ventily, tak spodem přes kroužky. Pokud máš jistotu, že ventily to nejsou, podezřívej krouzky... máš jen jeden válec a 2 ventily, tak neni moc prostoru pro prohledáváni



Hned na začátku píše, že má 2T! Ten ventily nemá ...
Napadá mě špatně nastavená směs v karbecu? Benzín s olejem si mícháš sám?

Startování a zahřívání

30.12.2012 v 10:47 | Nahoru | #5
To je 2T takže to ventily nemá :), takže kroužky, gufera na klice ...

Startování a zahřívání

30.12.2012 v 10:50 | Nahoru | #6
Stahnout sytič a jet.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování a zahřívání

30.12.2012 v 10:54 | Nahoru | #7

Haesty píše: seikos> Ne e

Edit:Počítá se Babeta?


Počítá Tak sundej hlavu a koukni jak to tam vypadá

(reakce na) Startování a zahřívání

30.12.2012 v 10:55 | Nahoru | #8

Haesty píše: Barva kouře?Olej dělá modrou (namodralou) a do spalovaciho prostoru se může dostat jak vrchem přes ventily, tak spodem přes kroužky. Pokud máš jistotu, že ventily to nejsou, podezřívej krouzky... máš jen jeden válec a 2 ventily, tak neni moc prostoru pro prohledáváni

Zbyneksc píše 2T . Tady to hulí furt.Už jsem na 2T nejel ani nepamatuju , ale jestli to kouří moc tak máš bohatou směs . Jak se ti to začne přidušovat vypni sytič a zkus to bez něj. Řekl bych že po chvilce se udrží sama.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování a zahřívání

30.12.2012 v 11:15 | Nahoru | #9
eMko69> Olej SE míchá sám, předchozí majitel bohužel ale jezdil na polosyntetiku a tak jsem v tom musel pokračovat, po výbrusu chci ale jezdit na plnou. Tak mě napadá, jestli už to nechce výbrus po 21000... Je to od 13 000 otevřeno na cca 17 kW

1 reakcí na tento příspěvek Startování a zahřívání

30.12.2012 v 11:22 | Nahoru | #10
je třeba možný, že oilmaster ti toho oleje dává moc a při studeným motoru se svíčka nestíhá dostatečně samočistit a blbě to spaluje (to by vysvětlovalo, proč to tolik kouří) a postupně se jakoby zapeče

(reakce na) Startování a zahřívání

30.12.2012 v 11:30 | Nahoru | #11
VojtasTTR> a jak to dopadá když se zapeče ? :D A můžu to nějak ovlivnit ?

1 reakcí na tento příspěvek Startování a zahřívání

30.12.2012 v 11:52 | Nahoru | #12
je černá ;), doporučuji ti míchat si olej sám benzín + olej do nádrže 1:50 po měr benzínu s olejem...ten tvůj oimaster se muže zacpat, nebo taky nemusí :) a zadřeš to..

(reakce na) Startování a zahřívání

30.12.2012 v 12:26 | Nahoru | #13
TC-Def> Mám rozvdojenou nádrž, takže nepřipadá v úvahu že bych vozil olej někde v injekci a pak to do nádže dal. Navíc si nedokážu představit, že bych někde pokaždé, když mi dojde benzin míchal.

1 reakcí na tento příspěvek Startování a zahřívání

30.12.2012 v 12:31 | Nahoru | #14
když předchozí majitel jezdil na polo tak ty jsi mohl klidně začít na plnou lepším olejem nic nezkazíš jestli bílej kouř tak voda a jestli namodralej jak už klucí psali tak olej !




tohle je kamarádova honda která papala vodu skrz prasklej válec, ale volnoběh atd. držela

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování a zahřívání

30.12.2012 v 12:54 | Nahoru | #15
WoxmenRX> v KTM mi řekli že na motor jetej polosyntetikou v žádným případě nedávat plnou. Opačně to může být. Přesnej důvod už si ale nepamatuju :) a díky ;)

Startování a zahřívání

Skvělá odpověď, děkuji! 30.12.2012 v 13:21 | Nahoru | #16
Mohla by rozpustit karbon. Sundej hlavu, očisti ji i s pístem. Možná i výfukový kanál. Jinde by snad karbon být něměl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování a zahřívání

30.12.2012 v 15:08 | Nahoru | #17
Zbyneksc> já mám teda zkušenosti s opačným případem ... když jsem koupil KTM tak týpek s ní taky jezdil na nějakou Q8 mrdku já jsem hned začal s Castrol TTS a nic s Aprilkou jsem jedzil na závodní Denicol a v nouzi jsem koupil Q8 a po 100Km se kousla takže přecházet z lepšího oleje na horší už nikdy nebudu jen z horšího na lepší

(reakce na) Startování a zahřívání

30.12.2012 v 17:03 | Nahoru | #18
seikos> Vabču jsem měl,když mi bylo 15.Motor jsem nikdy nerozebíral.Měnil jsem občas svíci a semo tamo vyčistil lauf.Větší pozornost nepotřebovala

(reakce na) Startování a zahřívání

1.1.2013 v 22:08 | Nahoru | #19
WoxmenRX> Kupuju Q8 do DTčka a myslím že to není špatný olej.

(reakce na) Startování a zahřívání

1.1.2013 v 22:17 | Nahoru | #20
Zbyneksc>jestli se ti to jen neuchlastava seridit karbec-mozna

Startování a zahřívání

2.1.2013 v 19:44 | Nahoru | #21
Díky moc, zkusím poladit ten karbec ;)

Startování a zahřívání

Skvělá odpověď, děkuji! 3.1.2013 v 14:53 | Nahoru | #22
Je to naprosto normální.

Studenej 2T bílej kouř, zahřátej 2T modrej kouř.
To, že to kouří jak blázen studený na volnoběh je dáno tim, že se olej hromadí ve válci a pak je to zanesený, než se to pořádně vyžene ven.

Naposledy editováno 03.01.2013 14:55:42

Startování a zahřívání

6.1.2013 v 02:03 | Nahoru | #23
hovno jak blázen karbec se přece nerozešteluje ne ? sam od sebe
začal bych u gufer , potom jestli to nebere vodu a když ani to ne tak odpojit oilmastra a lejt mix a nebo to může mít líznutej píst s válcem
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
kroska bez papírů na silnici Kawasaki EN 500, Kawasaki EL 252, Kawasaki ER 5, Kaw... brilu 20 7.1.2019 v 10:06 Menhir
Kolik oleje do vidlice ? KTM 125 sting. KTM 125 Sting Zbyneksc 1 27.4.2014 v 20:53 ondrasek01
KTM Sting KTM 125 Sting Boja007 4 17.3.2014 v 20:33 Boja007
vůle kliky KTM 125 Sting Zbyneksc 6 2.7.2013 v 12:58 cita29
přední vidice upside down KTM 125 Sting Zbyneksc 1 9.4.2013 v 17:19 Mára153


TOPlist