Jsem se vším maximálně spokojen, výkon, vzhled, dokonce ani ta váha mi vůbec nevadí... jen bych ocenil možnost vyndat DB killery a mít z Corsara ještě většího prevíta .
Nabízí se několik řešení a třeba mi pomůžete vyargumentovat co s tím...
1, Nechat to jak je. Nejlevnější řešení, žádné problémy s laděním motoru, spotřebou a vůbec. Jenom trošku bude hlodat červík, protože MTčko co zatím mám je zvukem zas jinde.
2, Nehomologovaný koncovky třeba od Creptusu. Nízká cena, design přesně dle mě, ale opruz s orgány na cestě a STK. Z toho plynoucí nutnost házet tam origo na cesty do zahraničí a na STK. Ladění na brzdě...
Bylo by to něco v tomto stylu, samozřejmě v potřebných rozměrech.
3, Homologované MSR/GPR/QD. Cena přiměřená (600Eur), homologace ok, vzhled nic moc (snad jen ty QD za něco stojí). Opět ladění na brzdě...
4, Termignoni s homologací. Cena vysoká (900-1000Eur), vzhled pasující ke Corsaru, karbonové kryty. Rozšířené, takže k dispozici budou i mapy do jednotky, ze kterých lze vycházet. I tak ale ladění na brzdě nutnost
5, Koupit nějaké Termignoni/Akrapoviče, ale homologované na jiný velký dvouvál (Ducati 1198, nebo třeba Akrapoviče z MT-01 ). Výhoda v solidní ceně při koupi použitých na ebayi a lepší výběr než při hledání kousku přímo na Corsaro. Nevýhoda je případný problém s napasováním a obligátní ladění na brzdě...
Já se zatím kloním k variantě 1,3 a 4. V tomto pořadí. Ale zima je bohužel dlouhá a tak mám tiky .
Mapu bych řešil pravděpodobně doukoupením použité ŘJ a její úpravu pomocí ducati diag.
A pod čarou prosba o zkušenosti majitelů podobných dvouválců, kteří prošli ideálně cestou standard-koncovka-odstranění katalyzátoru a výměna svodů.
Díky
Naposledy editováno 26.04.2013 22:45:34
1 reakcí na tento příspěvek Jakou koncovku na Corsaro? Vybráno!!!
zmulin píše: Pěkný
Hele tady můžeš pokračovat :
http://www.maniacmot...ni.php?idx=3 [/quote]
Jeste jsem to neprojel a doufam, ze se motor bude tvarit spokojene. Pokud to bude rozhozeny, zbyvaji dve moznosti. Nechat tam tlumivky nebo naladit jak pises. A mucit na brzde, nebo tam nedejboze cpat PC se mi neeechceeee
2 reakcí na tento příspěvek Jakou koncovku na Corsaro? Vybráno!!!
2 reakcí na tento příspěvek Jakou koncovku na Corsaro? Vybráno!!!
já si třeba nedovedu představit že bych s tim co tam teď mám jel někam na dovolenou
ale na courání tady u nás je to prostě mazec
1 reakcí na tento příspěvek Jakou koncovku na Corsaro? Vybráno!!!
1 reakcí na tento příspěvek Jakou koncovku na Corsaro? Vybráno!!!
Problem je, ze me ani ne po pul hodine piskalo v usich. Rad bych si zachoval vsechny smysly a pouzivat kombinaci otevreny vyfuk a spunty do usi zaroven mi prijde uhozene. Takze vysledek bude jezdeni s tlumivkami a prilezitostne bez (kdyz bude potreba zamachrovat).
A nebo se nakonec nastvu a dam tam originaly
EDIT:
Zapomněl jsem dodat, že mám trochu problémy s helmou. Mám AGV Stealth SV a ta sice krásně větrá, ale je hlučná. Tak se chystám na zkoušku zalepit ventilaci umístěnou přímo u uší (sic!) a třeba to pomůže. Každopádně dám tomu ještě šanci a až bude fajn počasí, udělám ještě nějaké srovnání.
Mimochodem ty tlumivky mají vážně debilní systém uchycení. Už jsem si na to musel vyrobit bazmek, abych byl schopen výměny. Zlatej akrapovič!
Naposledy editováno 03.05.2013 11:25:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou koncovku na Corsaro? Vybráno!!!
zmulin píše: Asi si vás budu muset hoši někde poslechnout taky
Jestli jsi včera v Litoměřicích stál čelem k Žatci, tak jsi mě musel slyšet .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou koncovku na Corsaro? Vybráno!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou koncovku na Corsaro? Vybráno!!!
Stev píše: Franco82> jestli to máš dunivý tak ucpání helmy ani špunty do uší moc nepomůžou, ta nízká frekvence se dostane všude Leda ty tlumivky, taky jsem přicpával.
No je to krásnej dusot, jak muscle car. Jenže je toho skoro až moc. Mě normálně píská v uších i po delší štrece větší rychlostí-pískání helmy. Od utišení helmy si slibuju omezení tohodle ruchu a pak by se to nemuselo násobit s řevem motoru a samotné dunění by se třeba dalo snést... .
FIZzeR>Má to sice krásnej zvuk i s tlumivkama, ale prakticky stejnej jako originál. Potom pro mě vnitřně ta změna ztrácí kouzlo a jsou to už úplně vyhozený prachy. Kromě machrování nálepkou termignoni a ušetření dvou kil váhy mi to totiž nic nepřineslo. A nálepku Termignoni si v klidu můžu nalepit i na originál, protože to Termignoni jsou .
Jsem prostě asi slečinka nebo co
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou koncovku na Corsaro? Vybráno!!!
Já navíc ani nejsem fanda hlasitejch výfuků, zvuk mi vyhovoval, jenže ty origo maj asi o 10 kilo víc. To tady odpadá, ale zas ty termíky o něco líp vypadaj. A když jednou za čas dostaneš chuť, můžeš ty tlumivky vyndat, to u origo nejde
Stev píše: Franco82> já to měl tak že mi to dunělo v nízkejch otáčkách, a řvalo ve vysokejch. Ten řev nahoře je snesitelnej, ale dunění v nízkejch mi trhalo uši protože tam jezdím přece jenom časteji. Tlumivky to zlepšily.
Já navíc ani nejsem fanda hlasitejch výfuků, zvuk mi vyhovoval, jenže ty origo maj asi o 10 kilo víc. To tady odpadá, ale zas ty termíky o něco líp vypadaj. A když jednou za čas dostaneš chuť, můžeš ty tlumivky vyndat, to u origo nejde
No mám to přesně tak. Dole to duní moc, nahoře se to dá. Takže to nejde regulovat tak že ve městě pojedu v klidu a bude to ok, řve to i v klidu moc. Já fanda bordelu jsem, ale asi s mírou. Na MTčku jsem měl titanový akrapoviče. Tam to dávalo obrovskej smysl, protože originál koncovka byla ošklivá, těžká jako prase mj. proto, že v ní byl katalyzátor. Zvuk otevřenejch koncovek byl super, ale snesitelnej->alarmy to spouštělo jen když jsem chtěl .
Když srovnám originál koncovky na Corsaru a Termignoni v nerezu s tlumivkou, tak jediné pozitivum jsou ušetřená dvě kila váhy. Provedení standardních koncovek je totiž super, troufnu si říct že tyhle OEM Termignoni jsou snad v provedení lepší než aftermarket verze. Vzhledem ke konstrukci také u standardní přepážkové verze odpadá problém s převatováním... No mám fakt dilema!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jubilejní sraz Moto Morini 2017 [1 ... 6, 7] Moto Morini Granpasso 1200, Moto Morini Corsaro 1200... | Franco82 | 182 | 19.5.2021 v 14:16 fandaism |
Tak jsem si pořídil Corsaro [1, 2] Moto Morini Corsaro 1200 Veloce | fs155 | 52 | 15.5.2020 v 21:59 fs155 |
Nákup nové Moto Morini - pro případ... [1, 2] Moto Morini Granpasso 1200, Moto Morini Corsaro 1200... | Franco82 | 42 | 16.10.2013 v 20:57 Šamann |
Streetfighter 848 vs Monster 1100 Evo [1 ... 5, 6] Ducati Monster 1100 EVO, Ducati Streetfighter 848/s,... | Franco82 | 154 | 9.11.2012 v 14:34 Franco82 |