Jelikož je píst v podstatě jak nový,chtěl bych jej pokusit opravit.Jedná se o vyvaření díry po chybějícím kousku.Poté to dám soustružníkovi a on mi to stočí.
Nějaké tipy na někoho kdo to zavaří?Krom Pavlíčka,sice schopný,ale moji poslední opravu totálně zpackal.
1. nevymyslel jsi jinej zpusob zkouseni baterky nez na rozdelanym motoru?
2. vareni je blbost
3. kup novej pist,chvili si nadavej co jsi za organy, ale budes jezdit v klidu ze se ten pist nerozleti
4. zkontroluj kliku a ojnici jestli neni ohla a nezapomen vybrat zbytky pistu z motoru
2 reakcí na tento příspěvek Oprava pístu-vaření hliníku
Jinak taky bych to nevařil to bych to radši nechal tak jak to je maximalně to ještě vybrousit, aby tam nebyly ostrý hrany, ale to je prasečina. Holt za chyby se platí
Naposledy editováno 26.12.2012 13:38:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava pístu-vaření hliníku
Robinsson píše: Jak může píst vyjet z válce ? Nechápu. Máš nějakou kliku s prodlouženým zdvihem že ti jezdí píst i mimo válec ?
Jinak taky bych to nevařil to bych to radši nechal tak jak to je maximalně to ještě vybrousit, aby tam nebyly ostrý hrany, ale to je prasečina. Holt za chyby se platí
píst normálně vyjede z válce když válec nemáš přišroubovanej válec vyjede na svorníkách nahoru a píst vypadne a jak se zpříčí tak se sekne o hranu bloku a tím se klidně aji vyštípne.
Bašek Josef - Brusírna válců
Kubelíkova 811
50346 Třebechovice pod Orebem
495 593 547
1 reakcí na tento příspěvek Oprava pístu-vaření hliníku
Zabruš to a naval to tam zpět, tomu nic neni
myty_fakta píše: to je drsný, jak nejvíc raděj lidi, který viděli píst poprvý v životě na obrázku.. No hlavně, že se bude příčit a bude to nevyvážený, pánové, vám asi říkají odborník, ne?
Zabruš to a naval to tam zpět, tomu nic neni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava pístu-vaření hliníku
No aby jsme se dostali k tomu tématu nejvíce namáhané je dno pístu a první můstek. Jen tady mě děsí ten rozjetý lom. Takže bych vzal mikrobrusku s frézkou a tu trhlinu nějak vybrousil a snažit se dělat co největší rádius, aby jsi minimalizoval nějaký další trhliny. Ostrá hrana je vždy iniciátor lomu.
Ale já osobně bych koupil nový píst. Jaká je cena ?
Edit:
Aby jsme si rozuměli tak nějak takto bych to vybrousil. A hrany toho pláště pístu zvnějšku zaobli nějakým jehlovým pilníčkem nebo smirkem, aby tam nebyly otřepy to by ve válci nedělalo dobrotu. Kdyby si viděl co provádím s pístem do 2T, když se předělává na klapkové sání
Jestli to je na toho starýho elefanta, tak to beru zpět to bych to takhle udělal i já. Už takhle to nemá žádnou hodnotu nemá smysl do toho vrážet další prachy.
Naposledy editováno 26.12.2012 16:55:01
1 reakcí na tento příspěvek Oprava pístu-vaření hliníku
Kdyby byl prdlej na dně,kroužkách nebo čepu,byl by fakt na popelník.
Bohužel,pořizovačka nového je u Amíků 358 doláčů,tudíž v Čechách to bude ještě horší.
Kupovat starší je loterie,pokud se časem nějaký najde,určitě ho vyměním.
Já ještě navíc nevím,v jakém stavu je ten motor,je po bouračce.
Ano,zbytečně jsem si zkomplikoval život,ale černej den je prostě černej den.Nicméně zatím to vypadá na černej dvojden.Dnes mi bez mého přičinění odešel předzesilovač v aparatuře...
1 reakcí na tento příspěvek Oprava pístu-vaření hliníku
1 reakcí na tento příspěvek Oprava pístu-vaření hliníku
Pri koupi sve baby sem se setkal s necim podobnym(ze je v hroznem stavu jsem vedel ale ze az tak moc hroznym ne).No po rozebrani motoru me cekalo nemile prekvapeni.Pist nakousli podobne jak u tebe(mozna o trochu vic),vysypane loziska na klice(chybely 3 kulicky),klika okousana jak kost...no proste hruza
Kazdopadne musim se priznat ze pokud by jsem mel za pist dat 6ku,coz jsou u mne velke penize tak bych se hodne premlouval .Ale kdybych to daval do nejake cenejsi motorky,tak nad tim ani nepremejslim a dam novy.Ta tvoje motorka je tak na hranici takze rozhodnuti je jenom na tobe
edit:kdo jrika ze mne italky nezajmaji?
1 reakcí na tento příspěvek Oprava pístu-vaření hliníku
1 reakcí na tento příspěvek Oprava pístu-vaření hliníku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava pístu-vaření hliníku
Fany07 píše: Nejhorsi na tom je,ze po takovich ..... si pak clovek koupi motorku
No vidíš, já bych si třeba od Antiho motorku bez obav koupil
Tebe bych ale poslal do 5. třídy základní školy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava pístu-vaření hliníku
sxs525 píše: na jedný italce jsem dno pístu po tom co tím proletěl ventil zavařil píst nesehnatelnej a chtěl jsem jezdit zavařilo se to, najela tisíce km a pak odešla volnoběžka
zavařit dno není problém-na autech jsem to už párkrát dělal a funguje to bez problémů...,ale ten bok je o hubu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava pístu-vaření hliníku
Fany07 píše: Janek> ja sem ale ve 4.tride
Ale zapoměls napsat pokolikátý .
sxs525:Toho se taky nebojím.Za prvé tam podstatná část zůstala a na zabránění naklápění ti stačí kousek a za druhé najedu tak tisíc ročně,takže než dojde k nějaké deformaci tak si k padesátinám nechám sehnat jinej válec....
Za 6 tyček bych sehnal rovnou jiný motor z 9tkového Monstera ...
1 reakcí na tento příspěvek Oprava pístu-vaření hliníku
Pokud to bylo něco tak kuriozního jako vaření pístu, zázraky bych nečekal :)
Taky bych pomeditoval o tom, kdo je tady packal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava pístu-vaření hliníku
gagtoy:Když seženu dobrej píst za litr,bude z toho mého artefakt na polici.
2stroke:Podstatné pro tohle téma není moje úvaha ale názory a především praktické zkušenosti ostatních.