Tak už několik dnů pročítám zdejší diskusi. Koupit či nekoupit? Já bych koupil. Ale , je to tu ale. Každej nějak začínal. Píncek, pak Simson, MZ 150 a nakonec MZ 250. V jednadevadesátým jsem jí prodal, neb jsem měl řidíčák na 20 měsíců odstaven z vlastní mladistvé nerozvážnosti. Jezdil jsem s Favoritem po střeše a 2 promile v krvi. Dodnes toho lituji, že jsem jí prodal. Jezdila výborně. No a pak jsem se motorky dočkal až v roce 2007. 16 let toužení, snění a očekávání. Pořád byly důležitější věci, ale pokud to máš v srdíčku , tak to nakonec uděláš a koupíš. 14 dní se mnou nikdo doma nemluvil. A kde je vlastně pointa. Protože jsem nemohl být bez motorky hodně jsem začal aspoň jezdit na kole. V roce 98 tuším jsem si ve Strakonicích půjčil na víkend Hondu CBR 1000 F. Kapotovaná sportovně cestovní mašina, která měla snad 125 koní. Tehdy celkem slušný letadlo. Byl to pořádný kus mašiny, měla snad 250 kg. Přijel jsem tam, převzal klíčky, zaplatil, vyslechl krátkou instruktáž a nasedl. Nastartoval a v tu chvíli byla ve mě malá dušička. No vyjel jsem, vymotal se z města a poprvé ji otevřel. Krve by se ve mě nedořezal. Musel jsem zastavit a rozdejchat to. To bylo sakra něco jiného, než co jsem dosud jel. Najednou to hrozně jelo, moc to nebrzdilo a muselo se tomu pomoc do zatáček, v malé rychlosti se to zavýralo a neustále jsem se s tím pral. Pochopil jsem, že musím jet hlavou. Nakonec jsem dojel domů a přes víkend si to pak pořádně užil. Ale pochopil jsem, že učený z nebe nespadl a přestože jsem nebyl zelenáč, tak s tímhle jsem znovu začínal. Pak občas opět půjčovna, nebo kamarádi něco půjčili a nakonec přišla po letech vlastní GSR 600. Skvělá mašina na začátek, dobré jízdní vlastnosti, lehká, hodný motor.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Splnil se mi letos sen a koupil jsem 848. Je opravdu ultimativní, ale v dobrém slova smyslu. Je neskutečně čitelná, výborná odezva, prostě ti přesně řekne co se děje. Motor skvělí, moc hodný koně, žádná záludnost. Nemám problém se přispůsobit charakteru čtyřválce a dvouválu. Musíč to cítit, co ten motor chce a pak žádný problém. Brzdy, tak to je opravdu nádhera. Pro mě to nejlepší svezení jaké jsem měl. Ale není to na cestování, je to na emoce a dle mích zkušeností bych ti radši doporučil nějakého naháče Hornet nebo něco podobného. 848 dost nerada jezdí pomalu, prostě má svůj charakter. Jdi fakt do nějaký šestky nebo půllitru, trochu se naučíš a pak hurá do své vysněné krásky.
![](//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2012/51/124064_P1030029.jpg)
Stále se s ní učím, ale je úžasná.