Problém (krom toho, že je to fábie ) je, že je to proslulá 1.4 16V 74kW.
Na první pohled působí celkem solidním dojmem, máme riskovat i pohled druhej? Aniž by následoval pohled třetí, čtvrtej a dvěstěpadesátej sedmej zespoda zevnitř?
Legendy o tom jaká je to olejnička znám, že to má kratší kvalty než 55kW jsem taky něco zaslechl, ale hodily by se mi postřehy někoho, kdo s tímto interceptorem má nějaký osobní zkušenosti... Ď
Naposledy editováno 15.02.2016 12:12:01
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
Petr_VFR píše: po 60ti tisicich treti brzdy? Fabii jsem jezdil a pokud to neni extremne vadny kus, tak tomu tatinek daval slusne zabrat.
ano, pritahujes problemy
Nojo, ale tys asi to auto nenechával pravidelně celou zimu stát s vybitou baterkou a zataženou ruční brzdou... (poslední jmenované nejlépe po návratu z hor, jo, to jsem si docela máknul, než jsem mu to rozhejbal)
FiZzeR píše: Nojo, ale tys asi to auto nenechával pravidelně celou zimu stát s vybitou baterkou a zataženou ruční brzdou... (poslední jmenované nejlépe po návratu z hor, jo, to jsem si docela máknul, než jsem mu to rozhejbal)
jooo, takhle zničil brácha brzdy a gumy u auta, to nechal blbec stát v -20 tejden a pak tt zamrzlý brzdy chtěl povoli jízdou
FiZzeR píše: Nojo, ale tys asi to auto nenechával pravidelně celou zimu stát s vybitou baterkou a zataženou ruční brzdou... (poslední jmenované nejlépe po návratu z hor, jo, to jsem si docela máknul, než jsem mu to rozhejbal)
zatazena rucni brzda je blby zlozvyk, taky se to nekoho snazim odnaucit . Ale jinak normalni sluzebni auto, pres den teda stavalo v garazi v praci, ale v noci venku na ulici ..