4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Relátko startéru.
třeba na mojí motce je starter jištěn tuším dvěma 20A pojistkama. Osobně bych skusil třeba tohle ODKAZ
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Relátko startéru.
Begy píše: ona taky motorka nebere při startu 150A na tenhle proud se pomalu nedostaneš ani u dieselovýho auta.
třeba na mojí motce je starter jištěn tuším dvěma 20A pojistkama. Osobně bych skusil třeba tohle ODKAZ
U aut se udávají teda trosku jiny start proudy, ale nemeril jsem to, u motorky jo, konkretne u TLS a měl sem 120A wattmetr a šel za roh, takže ja tu z vody nevarim.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Relátko startéru.
Begy píše: ona taky motorka nebere při startu 150A na tenhle proud se pomalu nedostaneš ani u dieselovýho auta.
třeba na mojí motce je starter jištěn tuším dvěma 20A pojistkama. Osobně bych skusil třeba tohle ODKAZ
No jo, ale těch 20A teče do spínací cívky, která sepne hlavní kontakt, přes kterej de těch 150A... na těch 150A tam žádná pojistka není, to jde přímo Aku-rele-starter-kostra-aku. Bez pojistky je to i u auta...
Edit:
Já bych to řešil spíš několika tranzistory FET na nízký napětí. není problém koupit jeden na 50A za 15 Kč a k tomu dva odpory (jeden k zemi a druhej aby se nespínal úplně natvrdo) třeba bych tam dal tenhle, 3-4x paralelně by mohlo stačit http://www.gme.cz/u...rlr8743pbf-p915-105/
Naposledy editováno 13.12.2012 20:12:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Relátko startéru.
Begy píše: ona taky motorka nebere při startu 150A na tenhle proud se pomalu nedostaneš ani u dieselovýho auta.
třeba na mojí motce je starter jištěn tuším dvěma 20A pojistkama. Osobně bych skusil třeba tohle ODKAZ
Tohle relé který jsi měl v odkazu je tak vhodný pro spouštění větší chladící sahary na chladiči, dávat to na spínání startéru je tak dobrý si koledovat o to že ti tvoje milovaná motorka shoří. Pokud toto relé s mini konektory bude vůbec startovat, tak ten kontakt uvnitř se může přehřát natolik, že ten plastový obal se začne tavit a můžou od toho chytit další věci. 70A je na litrovou motorku málo.
Stačí se podívat jaký výkon má startér a z toho se dá spočítat jakej proud tam poteče. Plus se musí počítat se ztrátama na kabelu a ve startéru takže bych to relé tak o 10% dal silnější.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Relátko startéru.
Begy: ona taky motorka nebere při startu 150A na tenhle proud se pomalu nedostaneš ani u dieselovýho auta.
Když už se startér točí, tak to 150A opravdu není. Ale než se rozběhne a motor "povolí" a začne se točit, tak ty prvotní špičky opravdu dosahují takových hodnot.
Virago mi kopne až ke 200A, ustálený proud je pak okolo 20A. Diesela jsem neměřil, ale stovka tam podle mě držet bude, dokud motor nenaskočí. Přece jen jsou ty tlaky ve válcích několikanásoobně vyšší a startéru neuleví dekompresory.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zahradní domek či jen domek pro mot... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 750 | Eqwidirium | 63 | 9.9.2024 v 20:16 kratkej01 |
Nefunkční budíky Suzuki GSX-R 750 | Donadgger | 0 | 6.9.2024 v 21:18 Donadgger |
Typový list Suzuki GSX-R 750 | Pawkahb750 | 26 | 23.8.2024 v 21:41 Kohlstein |
Synchronizace karburatorů Suzuki GSX-R 750 | Pawkahb750 | 1 | 18.8.2024 v 13:23 závoďáček-r1 |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |