1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Relátko startéru.
Begy píše: ona taky motorka nebere při startu 150A na tenhle proud se pomalu nedostaneš ani u dieselovýho auta.
třeba na mojí motce je starter jištěn tuším dvěma 20A pojistkama. Osobně bych skusil třeba tohle ODKAZ
Tohle relé který jsi měl v odkazu je tak vhodný pro spouštění větší chladící sahary na chladiči, dávat to na spínání startéru je tak dobrý si koledovat o to že ti tvoje milovaná motorka shoří. Pokud toto relé s mini konektory bude vůbec startovat, tak ten kontakt uvnitř se může přehřát natolik, že ten plastový obal se začne tavit a můžou od toho chytit další věci. 70A je na litrovou motorku málo.
Stačí se podívat jaký výkon má startér a z toho se dá spočítat jakej proud tam poteče. Plus se musí počítat se ztrátama na kabelu a ve startéru takže bych to relé tak o 10% dal silnější.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Relátko startéru.
Edit: myslím to 70A rele, který výše zmíněný také kritizoval
Naposledy editováno 13.12.2012 21:31:50
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |