1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Relátko startéru.
Begy: ona taky motorka nebere při startu 150A na tenhle proud se pomalu nedostaneš ani u dieselovýho auta.
Když už se startér točí, tak to 150A opravdu není. Ale než se rozběhne a motor "povolí" a začne se točit, tak ty prvotní špičky opravdu dosahují takových hodnot.
Virago mi kopne až ke 200A, ustálený proud je pak okolo 20A. Diesela jsem neměřil, ale stovka tam podle mě držet bude, dokud motor nenaskočí. Přece jen jsou ty tlaky ve válcích několikanásoobně vyšší a startéru neuleví dekompresory.
1100Virago píše: Když už se startér točí, tak to 150A opravdu není. Ale než se rozběhne a motor "povolí" a začne se točit, tak ty prvotní špičky opravdu dosahují takových hodnot.
Virago mi kopne až ke 200A, ustálený proud je pak okolo 20A. Diesela jsem neměřil, ale stovka tam podle mě držet bude, dokud motor nenaskočí. Přece jen jsou ty tlaky ve válcích několikanásoobně vyšší a startéru neuleví dekompresory.
Ano startér v autě která má jmenovitý výkon 2500W bude při běhu žrát 208A, ale při rozběhu bude žrát mnohonásobně více A.
Bohužel pořád nevíme jaký výkon má startér v tom GSX-R.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |