globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Střílí do výfuku
6.12.2012 v 15:43
Zdravím, koupil jsem nyní Kawasaki ZRX 1200S r.v. 2002. Neznám přesně jak má motor znít a přesně se chovat, tak se zeptám tady:
- motorka při přidání plynu z cca 2500ot začne trochu vibrovat, přestane tak v cca 3500ot a pak v pohodě (jede pěkně). Je to normální? Tohle mě GSX750 nedělala a myslím že 1200 by měla mít lepší spodek . Je pravda že venku bylo kolem 0st. tak možná se nedokázala zahřát (teploměr se tak-tak zvedl).
- na neutrál (moto stojí na místě) když držím plyn v rozmezí 3000-5000ot, to z výfuku pobublává (to bude asi to střílení do výfuku ještě jsem nezažil tak to nemůžu přesně identifikovat, ať vás nematu ). Žádný rány a plameny jenom do klasickýho rachotu při vytočeným motoru, takový bublání. Je toto taky normální?

Byl zasviněnej vzduchový filtr, ten jsem vyměnil (bublání stále), tak se chystám na bohatost (přístup ale mizernej, zlatá INAZUMA ).

Nebo je bublání normální? Popř. co by to mohlo dělat. Trochu počítám s tím, že s odstraněním bublání zmizí i vibrace a trochu moto více ožije.

Jinak startuje (studená/teplá) v poho, volnoběh v poho.

Výkonem jsem byl pocitově zklamán (velké očekávání), ale při pohledu na tachec jsem se divil . Holt inazuma byla naháč a trochu vzpřímenější pozice, tak při akceleraci na člověka působily jiný vlivy (nápor větru, a větší páka na ramena). ZRX si říkám (schovanej za štítkem) nějak to nejede - kouknu na tachec a je tam už 180 . A navíc to ještě s ZRX neumím

Dík

1 reakcí na tento příspěvek Střílí do výfuku

20.12.2012 v 16:24 | Nahoru | #1
Tak další poznatky: Dneska jsem jel na STK (evidenčku) a moto v otáčkách cca 2500-3200 vůbec netáhne v cca 3500 pak vystřelí. Jinak rozjezd od volnoběhu není problém, akorát místo aby tah sílil tak to tam chcípne a pak vrrrr. Omrkl jsem seřizovací šroubek směsi (dá se vyšroubovat a nemusím nic rozebírat, nastaven byl na 2,25otáčky ) a byl na něm trošku nános, tak asi budou zaneřáděné karbece (už du na to ).

A střílení je aji při zavření plynu z otáček (to jsem minule nepsal).

Další "nešvar" (možná je to v pohodě). Na napínáku řetězu mám: L- 5-čárek a R- 5,5-čárek. Můžu se třeba postavit na hlavu, ale nastejno to neudělám. Obě strany vždy chodí spolu. Je to v pohodě?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Střílí do výfuku

22.12.2012 v 09:24 | Nahoru | #2
Pepis79>
Na excentrech to taky nemám úplně stejně, ale to snad stačí povolit osu kole ne? a potom to doladit (což mě se nechce, jede to rovně, tak to neřeším)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ZRX 1200S zvysenie podvozku Kawasaki ZRX 1200 kw110 10 16.5.2023 v 06:09 kw110
Rada s výběrem pneumatik na Kawasak... Kawasaki ZRX 1200 LoboTony 9 19.3.2023 v 16:00 Johnyprague
spetne zrkadlo Kawasaki ZRX 1200 kw110 8 17.12.2022 v 13:36 Dargas
ZRX 1200S otvorenie vyfuku Kawasaki ZRX 1200 kw110 12 17.8.2022 v 17:23 CBRlitrRR
klin pod motor Kawasaki ZRX 1200 kw110 7 17.7.2022 v 12:26 hondaman1


TOPlist