1 reakcí na tento příspěvek Test paliva E85
No a nechci být hnidopich, ale když už se někdo snaží používat odborné termíny, tak by je měl alespoň znát a psát dobře, vzhledem k odkazovanému autorovi.
Mr.Dan> No co píšeš, je sice pravda, ale říká ti něco ten stechiometrický poměr, o kterém psal i ten bloger? Do už tak ochuzené směsi to rve ještě víc vzduchu při zvýšeném plnícím tlaku, i za předpokladu, že to prodlouží délku vstřiku, tak teda bych se celkem divil, kdyby to mělo vstřikovače (/větší tlak na pal. liště) jako ty jejich domáci schopný provozu na čistý E85*, potažmo regulovat až tak, jak je potřeba, i když ono při těch částečných poměrech..
E: *oprava původně čistý líh
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
Naposledy editováno 03.12.2012 18:14:11
Rampa89 píše:
Mr.Dan> No co píšeš, je sice pravda, ale říká ti něco ten stechiometrický poměr, o kterém psal i ten bloger? Do už tak ochuzené směsi to rve ještě víc vzduchu při zvýšeném plnícím tlaku, i za předpokladu, že to prodlouží délku vstřiku, tak teda bych se celkem divil, kdyby to mělo vstřikovače (/větší tlak na pal. liště) jako ty jejich domáci schopný provozu na čistý E85*, potažmo regulovat až tak, jak je potřeba, i když ono při těch částečných poměrech..
E: *oprava původně čistý líh
Ano, konečně relevantní důvody a postřehy, proč si dobře rozmyslet E85, aspoň v neředěné formě s N95. Nikde jsem nepsal, že na to hodlám v budoucnu jezdit, jen mi přišlo zajímavé to jednou vyzkoušet, když se mi po výměně MAF senzoru jevila směs jako mírně bohatá (lepší chod zastudena, ale horší volnoběh zatepla aj.). Hadičky a hlavně těsnění u palivové pumpy to prý obvykle odnesou jako první. Naopak výfuk je zevnitř jakoby trochu čistčí. Motor zřejmě také.. ;)