globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Help!
14.11.2012 v 22:09
Zdar lidi,
dneska se na mim peklostroji vyskytla závada... pro mě neřešitelná, poradíte?
při jízdě nejprve 2x "vynechával" motor, ale po cca 5s zase naskočil, asi o 200metrů dál, chcípnul úplně... svíčka je mokrá, jiskru dává, karburátor vypadá čistě. ale mezi karburátorem a motorem prosakuje benzín, proč?! máte někdo řešení?

Uzavřeno 20.11.2012 v 23:03 uživatelem wewerucha

Help!

14.11.2012 v 23:24 | Nahoru | #1
Ahoj,vypada to nejspis ze ti nezavira ventil na benzin v karbecu a uchcava se to. Zkouknout ventil a nastavit hladinu v karbecu tak, ze nechas natect plovakovou komoru bez cupovani, zavres benzin, sundas hadicku, aby tam pri sundavani vicka nenateklo vic a sroubovakem ponoris plovak,hladina musi licovat s tim vrchnim osazenim plovaku, kdyz ne prihni plisek na ventilu. Pak zkoukni filtr na vzduch, svicku uz nemusi hazet pod tlakem kdyz se ulila, zkusit jinou. Fíku zdar

Naposledy editováno 14.11.2012 23:26:12

Help!

15.11.2012 v 10:36 | Nahoru | #2
Mezi motorem a karburátorem je víc míst kde může benál prosakovat. Pro začátek bych to utěsnil novým tískem a zkusil standard... naladit karburátor a dát novou svíčku viz Pit.

Help!

15.11.2012 v 16:15 | Nahoru | #3
Zdarac.Tak jak píše Pít.Šel bych první po jehlovým ventylu plováku a hladině v plovákový komoře.

Help!

15.11.2012 v 19:28 | Nahoru | #4
ok, díky o víkendu s ním zkusím něco udělat.

Naposledy editováno 15.11.2012 19:47:00

2 reakcí na tento příspěvek Help!

16.11.2012 v 23:12 | Nahoru | #5
tak sem teda rozdělal karbec, celej vyčistil, hladinu nastavil, dal novou svíčku.. a scénář se opakuje, jenom s tím rozdílem, že už nechčije benzín bezi karburátorem a motorem... když ho roztlačím tak 15sec. vypadá že by se rozjel, a pak najednou cbez varování chcípne... co s tím?

(reakce na) Help!

20.11.2012 v 09:21 | Nahoru | #6
wewerucha> když to není karbenátkem, tak to bude elektrikou. Všechno dotahni zkontroluj kladívko jestli není poškozený pražec nebo oprskaný kontakt. Podle chování si myslím že by mohlo být něco uvolněné nebo ve zkratu.

(reakce na) Help!

20.11.2012 v 09:38 | Nahoru | #7
wewerucha> mam trochu času tak se rozepíšu... z vlastní zkušenosti vím že se může stát:
1. kladívko má roztřepený práh který se dotýká vačky = nepravidelné zapalování, vynechávání
2. ohoblovaný práh kladívka = malý odtrh = jiskru hází slabou a nepravidelnou
3. šroub pod kladívkem který drží destičku s kladívkem se dotýká kladívka = zkrat = nehází pravidelně jiskru
4. vadný kondík, poznáš podle jiskření na kladívku (správně musí být vidět jen slabé modré jiskření) = slabá jiskra na svíčce
5. vadná nebo špatně umístěná cívka zapalování (na magnetu) = taky slabá jiskra
6. vadná fajfka... je to divný ale taky se mi to stalo
7. ukroucená, zoxidovaná nebo uskřípnutá a zkratovaná kabeláž případně nekakej haluz u přepínače ve světlometu... po těch letech tam může být něco zasyflené nebo uklepané.

víc z hlavy zatím nevím.

Help!

20.11.2012 v 23:02 | Nahoru | #8
tak díky grooll: byl to kondík... teĎ už zase lítá jako předtím :))
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 11 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... HonzaH08 9 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA
Jak poznat kdy byl vyroben pionýr p... [1, 2] Jawa 50/21 Pionýr macgiver66 40 24.4.2024 v 13:59 FJRPEPA
Pístní kroužky Jawa 50/21 Pionýr ales799 29 12.4.2024 v 20:35 elvis78
Pionýr se dusí Jawa 50/21 Pionýr Jawa_Babetta 14 10.4.2024 v 11:00 FJRPEPA


TOPlist