1 reakcí na tento příspěvek besip spustil nové stránky pro motorkáře
1 reakcí na tento příspěvek besip spustil nové stránky pro motorkáře
DemolitionDave píše: Záleží jestli vymáčkneš/nevymáčkneš spojku a jak moc na tu zadní deš. Jestli myslíš zadní jen mírně tak je to možné, to jsem nezkoušel. Já jsem myslel vzít za obě jak buran ..
Samozřejmě že to nesmíš brát na hulvát a rvát to na doraz, to pak je jak si psal, zadek se kousne, začadí a předjede Tě, ty pak absolvuješ let plavmo jako Lorenzo ve Valencii .Je to o tom nácviku, pak to funguje parádně. Když vymačkneš spojku je ten účinek větší, ale během normálního ježdění ji nevymačkávám, jen zadkem přibržďuju, někdy se mi to podaří tak, že mě to hezky nasměruje do zatáčky, ale ještě musím hodně potrénovat.
Naposledy editováno 15.11.2012 13:21:22
neznamyScooterD píše: gugo> všichni sice auta nemají, ale to je přece nijak nevylučuje ze spotřeby dané komunikace ne? Stejně tak kulturu, to že seš barbar neznamená že se nemůžeš koukat na film na CT ne? A co se týče tématu kraj/stát tak krajskej rozpočet je z ca 2/3 tvořen státním příspěvkem a 1/3 krajským výnosem, takže znovu a naposled, z veřejnejch peněz nás všech, akce pro minimum z nás. Peněz se rozhazuje mrak, a argumentovat tím, že když se rozhazuje jinde, proč nerozhazovat tady
Tak pri teto argumentaci nechapu, proc ti vadi ze kraj zaplati bezpecnostni akci pro motorkare, cimz prispeje k zvyseni bezpecnosti na silnicich (predpokladam).
1 reakcí na tento příspěvek besip spustil nové stránky pro motorkáře
1 reakcí na tento příspěvek besip spustil nové stránky pro motorkáře
Naposledy editováno 15.11.2012 15:13:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) besip spustil nové stránky pro motorkáře
RoumenS píše: Tak bys to měl asi začít trénovat . Používání zadní brzy navíc ve sppolupráci s přední je myslím dost efektivní, než používat jen předek, jen zadek je samozřejmě na prd.
No ja s timhle moc nesouhlasim. Ja rozhodne nejsem schopnej brzdit predni brzdou tak ze se mi zadni kolo chvilema zveda do vzduchu a jeste u toho premejslet jak davkovat zadni brzdu. A neverim tomu ze se to nekdy naucim. Prijde mi smysluplnejsi spis se koncentrovat na brzdeni predni brzdou.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) besip spustil nové stránky pro motorkáře
neznamyScooterD píše: čéče to už mě zkoušíš ne? 10mil lidí zaplatí silnici, může po ní jezdit 10mil lidí, 10mil lidí zaplatí nějakej film, může se na něj koukat 10mil lidí, 10mil lidí zaplatí kurs, kolik že Vás tam bylo? O tý bezpečnosti to radši ne.
Tak předně, o tý bezpečnosti právě radši jo. Já byl jak na škole s Mírou Lysím, tak tady v Sosnové. Druhak, když se 10 mil lidí složí na silnici, tak ji 10 milionů použít nemůže (všichni nemaj papíry na nějaké vozidlo).
Dle tvé logiky, by se měly dotovat ze státních peněz (od všech poplatníků) jen projekty, které můžou uspokojit všechny poplatníky? Jak často budu já, plzeňák využívat státem dotovanou cestu někde v Horní Dolní na severní Moravě? Jak často využiju státem dotovanou stavbu hřiště někde v Ostravě atd. atd.?
Navíc, těchto dotovaných - pro motorkáře zdarma - akcí je docela málo. Ale kdo chce, může sledovat stránky pořadatele a přihlásit se včas.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) besip spustil nové stránky pro motorkáře
pylot píše: No ja s timhle moc nesouhlasim. Ja rozhodne nejsem schopnej brzdit predni brzdou tak ze se mi zadni kolo chvilema zveda do vzduchu a jeste u toho premejslet jak davkovat zadni brzdu. A neverim tomu ze se to nekdy naucim. Prijde mi smysluplnejsi spis se koncentrovat na brzdeni predni brzdou.
No jasne moje rec, ja tedy nechapu proc tam vubec ty zadni brzdy delaj. WOe to je logika
1 reakcí na tento příspěvek besip spustil nové stránky pro motorkáře
Vo pouziti zadni v terenu asi nema cenu ani mluvit.
Asi takhle pokud umis efektivne pouzit obe brzdy, tak se dvema zastavis driv nez s jednou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) besip spustil nové stránky pro motorkáře
2 reakcí na tento příspěvek besip spustil nové stránky pro motorkáře
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) besip spustil nové stránky pro motorkáře
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) besip spustil nové stránky pro motorkáře
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) besip spustil nové stránky pro motorkáře
Enthropy píše: pylot> Fyzika taky říká, že dvě gumy na zemi = víc styčné plochy = větší tření. Dvě gumy unesou víc než jedna.
Ted sis nabehnul. Treni neni zavisly na velikosti stycny plochy.E: Je pravda ze nevim jak je to u mastodontu typu GSX, ale zatim kazda motorka na ktery jsem jezdil nemela problem se pri brzdeni zacit stavet na predni kolo. To znamena ze vsechna vaha je na prednim kole a zadni kolo nema zadnou trakci.... Je mozny ze treba u velkejch tezkejch motorek je to jinak.
Naposledy editováno 15.11.2012 17:34:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) besip spustil nové stránky pro motorkáře
pylot píše: Ted sis nabehnul. Treni neni zavisly na velikosti stycny plochy.
E: Je pravda ze nevim jak je to u mastodontu typu GSX, ale zatim kazda motorka na ktery jsem jezdil nemela problem se pri brzdeni zacit stavet na predni kolo. To znamena ze vsechna vaha je na prednim kole a zadni kolo nema zadnou trakci.... Je mozny ze treba u velkejch tezkejch motorek je to jinak.
A protože máš pravdu, každej správnej supersport má uzoučký galusky jako závodní silniční kolo. Protože to bez problému udrží na silnici
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) besip spustil nové stránky pro motorkáře
Enthropy píše: A protože máš pravdu, každej správnej supersport má uzoučký galusky jako závodní silniční kolo. Protože to bez problému udrží na silnici
No tak abysme to trosku uvedli na pravou miru. Jiste jsi mel pravdu v tom, ze vetsi plocha ti u motorky zajisti vetsi prilnavost. Nicmene neni to dano vetsim trenim, ale deformaci vetsiho mnozstvi gumy, ktera zaleze do struktury asfaltu (proto ty asfaltovy cerny fleky tak klouzou). To zeby vetsi plocha zajistila vetsi treni je blbost. Na treni ma prave vliv normalova sila, ktera je na zadnim kole pri tvrdym brzdeni skoro nulova. Z toho plyne ze zadni kolo toho moc neubrzdi. Naopak vsechna vaha je prenesena na prednim kole, ktery se vic rozplacne, ziska tim vetsi plochu a pusobi na nej velka normalova sila, ktera zajisti velky treni. Jediny co je potreba, je zmacnout tu brzdu plynule a nechat vidle aby se ponorily a to kolo dostatecne zatizily. Kdyz hamstnes na packu, tak to tem vidlim neumoznis a to kolo hvizdne. Toz tak.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) besip spustil nové stránky pro motorkáře
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) besip spustil nové stránky pro motorkáře
Nicméně nechci to tu zasírat nějakým offtopicem. Problém je větší a jinde, než ve financování.
matrixbiker píše: Mě spíš překvapuje, že tam někdo z vás byl vícekrát. Není to divné, když je tam pořád plno a na někoho nového se třeba nedostane ?
Není - pořádá to totiž krajská organizace Besipu, takže lidi z daného (tedy libereckého) kraje mají před ostatními přednost (což ale funguje jen do určité míry, pokud se nepletu)
Navíc je to systém kdo dřív přijde, ten dřív jede, takže když si vyčíháš termín přihlášení, tak byses tam měl bez problémů dostat - když jsem tam byl já, tak tam byli lidi z Mělníka, Ústí i Prahy
ptaak píše: Stejně mi přijde, že brždění v náklonu není nic tak efektivního. Buď nic nejede a při narovnaný motorce zabrzdím co to jde a pak naklopím, nebo prostě rovnou naklopit a nebát se. Často to prostě jde dál než si myslíme a zbrklý brzdy v zatáčce končí špatně. Ale je to o pudu sebezáchovy, nebrzdit ale naklopit.
Máš pravdu,ale lepší je tam nenajíždět rychle... ) ono je to pak o štěstí člověk to vidí že je mooc rychlej tak začne brzdit at v nákonu nebo rovně to je jedno a pak když vidí do konce zatáčky tak bud jde ještě víc na brzdy když tam něco jede nebo to prostě pustí a projede v půlce protiměrného pruhu. Velká machrovinka by byla když vidím nezabrzdím, nevyberu vzít to do protisměrné škarpy ještě než mne sejme, ale to už je fakt masakr.... )))
1 reakcí na tento příspěvek besip spustil nové stránky pro motorkáře
Naposledy editováno 15.11.2012 21:23:10