1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) besip spustil nové stránky pro motorkáře
neznamyScooterD píše: Sorry ale v tomhle si vedle Ty, ZADARMO nic není a už vůbec né takováhle akce a v tom je ten základní problém.
Akce pro ucastniky byla zadarmo, hradil to Libereckej kraj.
gugo píše: Sorry, ale v tomhle si vedle. Na tyhle akci jsem byl a rozhodne bych to nekvalifikoval jako pochynou akci/nebo pracku na penize. Poradal to Libereckej kraj a jezdej tam lidi z cely CR - bo je to zadarmo.
Naprosto s tebou souhlasim, byl jsem tam taky a vubec toho nelituju ba naopak. Instruktori zkuseni a nekteri i znami jezdci, vazne bomba.
Video je aspoň kvalitní a rady dobrý. Škoda, že se BESIP nesnaží udělat něco s úrovní autoškol/motoškol, při získávání řidičáku. Člověk co tím projde, včetně mě, absolutně nezná chování a vlastnosti motorky ani z poloviny.
A vůbec, celkově mě sere, kolik lidí řídí slepejch. Dnes jsem to s kámošem počítal, a znám 6 lidí (kamarádů), kteří jsou tupozraký a řidičák by vůbec mít neměli :-/ Ptal jsem se, proč řídí, a oni že jim to nevadí
3 reakcí na tento příspěvek besip spustil nové stránky pro motorkáře
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) besip spustil nové stránky pro motorkáře
ptaak píše: Stejně mi přijde, že brždění v náklonu není nic tak efektivního. Buď nic nejede a při narovnaný motorce zabrzdím co to jde a pak naklopím, nebo prostě rovnou naklopit a nebát se. Často to prostě jde dál než si myslíme a zbrklý brzdy v zatáčce končí špatně. Ale je to o pudu sebezáchovy, nebrzdit ale naklopit.
taq taq, smysl to, mááá alejde oto na jakém stroji a v jaké situaci....,ale mozek řídí vše a strach to zlomit je velkej, no ni???!!!
stejně jak s autem na sněhu!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) besip spustil nové stránky pro motorkáře
ptaak píše: Stejně mi přijde, že brždění v náklonu není nic tak efektivního. Buď nic nejede a při narovnaný motorce zabrzdím co to jde a pak naklopím, nebo prostě rovnou naklopit a nebát se. Často to prostě jde dál než si myslíme a zbrklý brzdy v zatáčce končí špatně. Ale je to o pudu sebezáchovy, nebrzdit ale naklopit.
Co uděláš se skupinkou túúristú v zatáčce když ti naproti jede autobus ? Budeš brzdit nebo klopit do lidí? Bydlím u Moravskýho krasu a tyhle události jsou tu častým jevem .Za mně naučit se brzdit i v náklonu .
tepna píše: Co uděláš se skupinkou túúristú v zatáčce když ti naproti jede autobus ? Budeš brzdit nebo klopit do lidí? Bydlím u Moravskýho krasu a tyhle události jsou tu častým jevem .Za mně naučit se brzdit i v náklonu .
aco teprve odstavená kára v utahovačce a autobus proti.... :o), toje pak na posrání!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) besip spustil nové stránky pro motorkáře
edit
Naposledy editováno 15.11.2012 09:33:45
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) besip spustil nové stránky pro motorkáře
neznamyScooterD píše: gugo> a Liberecký kraj je co? Stromy, pole, nebo Ještěd? Z veřejného rozpočtu zaplatili daňoví poplatníci neveřejný statek, nicméně to není ten největší problém. Aby to byl schopen někdo obhájit dá se tomu supermega akční název atd.
edit
ja nechapu scim mas problem. Proste tuto akci zamerenou na bezpecnost silnicniho provozu, hradil libereckej kraj, tudiz je to pro ucastniky zadara. JEstli to ma super nazev to netusim.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) besip spustil nové stránky pro motorkáře
gugo píše: ja nechapu scim mas problem. Proste tuto akci zamerenou na bezpecnost silnicniho provozu, hradil libereckej kraj, tudiz je to pro ucastniky zadara. JEstli to ma super nazev to netusim.
Stejně jako já má problém s tím, že prachy všech jdou na akci několika. Stát má zajišťovat obranu, mezinárodní vztahy, policii a základní právo a do zbytku se nemá co srát.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) besip spustil nové stránky pro motorkáře
DemolitionDave píše: abcman> To máš pravdu, ale je dobré zkoušet např. na letišti různě brzdit v náklonu a osahat si tu hranici, kdy ustřeluje kolo/neustřeluje, jak moc se to rovná atd..
Uz ses nekdy v naklonu dostal brzdenim na hranici toho kdy ti ustreluje predni kolo? Ja teda ne a v zivote se tam dostat nechci.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) besip spustil nové stránky pro motorkáře
1 reakcí na tento příspěvek besip spustil nové stránky pro motorkáře
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) besip spustil nové stránky pro motorkáře
edit:k tématu, ono brždění v náklonu třeba na tom okruhu a nějaká nouzovka v zatáčce není úplně to samý. Při nouzovce už většinou sahám jen po zadní.
Naposledy editováno 15.11.2012 10:33:54
DemolitionDave píše: Ve vyloženě náklonu jen jednou když bylo chladno, nebo to bylo gumama, nevím. Co jsem začal brzdit v náklonu moje časy šli výrazně dopředu, to ti řekne každý
Na rovine to asi obcas hvizdne kazdymu, ale v naklonu se mi kolo zaplat panbuh nikdy neblokovalo a to ani na okruhu. Mam pocit ze jak bych hvizdnul kolo v naklonu tak bych elegantne odklouzal po kapotach a kombineze mimo trat... Nicmene urcite je dobry umet tvrde brzdit na rovine, ale v naklonu to chce hlavne s citem a opatrne aby se prave to kolo nebloklo.1 reakcí na tento příspěvek besip spustil nové stránky pro motorkáře
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) besip spustil nové stránky pro motorkáře
neznamyScooterD píše: pylot> při nouzovce? smyk zadku se dá ještě zachránit, předku ale nee, proto zadní...
Pokud jde o brzdeni v primce tak i smyk predniho kola je docela dobre zvladatelnej. Brzdit jen zadni je skoro jako nebrzdit. A v naklonu stejne pouziju radsi predni, ale s citem. Zadni je tak akorat nabeh na hasana a do smyku se dostane snaz nez predni. Kdosi tvrdi ze zadni brzda tu zatacku utahne a stabilizuje motorku. Ja nikdy nepochopil jak by to jako melo fungovat a jelikoz nemam v noze cit tak to radsi nezkousim.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) besip spustil nové stránky pro motorkáře
pylot píše: Pokud jde o brzdeni v primce tak i smyk predniho kola je docela dobre zvladatelnej. Brzdit jen zadni je skoro jako nebrzdit. A v naklonu stejne pouziju radsi predni, ale s citem. Zadni je tak akorat nabeh na hasana a do smyku se dostane snaz nez predni. Kdosi tvrdi ze zadni brzda tu zatacku utahne a stabilizuje motorku. Ja nikdy nepochopil jak by to jako melo fungovat a jelikoz nemam v noze cit tak to radsi nezkousim.
Tak bys to měl asi začít trénovat . Používání zadní brzy navíc ve sppolupráci s přední je myslím dost efektivní, než používat jen předek, jen zadek je samozřejmě na prd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) besip spustil nové stránky pro motorkáře
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) besip spustil nové stránky pro motorkáře
Enthropy píše: Stejně jako já má problém s tím, že prachy všech jdou na akci několika. Stát má zajišťovat obranu, mezinárodní vztahy, policii a základní právo a do zbytku se nemá co srát.
To by si tak stejne mohl rict, ze je hovadina ze stat plati silnice bo ne vsichni maji auta.
Ze dotovat kulturu je naprostej nesmysl, protoze 90% lidi v tyhle zemi jsou kulturni barbari a muzem pokracovat do nekonecna. Potazmo tohle neplatil stat, ale kraj.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) besip spustil nové stránky pro motorkáře
Naposledy editováno 15.11.2012 12:43:47
DemolitionDave píše: RoumenS> Jeď rovně a skus brzdit přední, pak obouma. Když dáš obě motorka nebrzdí tak rychle a navíc jde do smyku..
Tak to příteli nesouhlasím ,právě že z nácviků z toho kurzu má x krát ozkoušeno, že oběma zastavím rychleji a bezpečněji než jen předkem.Musí se to prostě trénovat.Brzdění zadkem není o tom ,že to prostě zahamtneš a zadek ti jde hned do smyku.