globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: besip spustil nové stránky pro motorkáře
 
12.11.2012 v 19:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) besip spustil nové stránky pro motorkáře

15.11.2012 v 17:36 | Nahoru | #1

pylot píše: Ted sis nabehnul. Treni neni zavisly na velikosti stycny plochy.

E: Je pravda ze nevim jak je to u mastodontu typu GSX, ale zatim kazda motorka na ktery jsem jezdil nemela problem se pri brzdeni zacit stavet na predni kolo. To znamena ze vsechna vaha je na prednim kole a zadni kolo nema zadnou trakci.... Je mozny ze treba u velkejch tezkejch motorek je to jinak.



A protože máš pravdu, každej správnej supersport má uzoučký galusky jako závodní silniční kolo. Protože to bez problému udrží na silnici

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) besip spustil nové stránky pro motorkáře

15.11.2012 v 17:48 | Nahoru | #2

Enthropy píše: A protože máš pravdu, každej správnej supersport má uzoučký galusky jako závodní silniční kolo. Protože to bez problému udrží na silnici

No tak abysme to trosku uvedli na pravou miru. Jiste jsi mel pravdu v tom, ze vetsi plocha ti u motorky zajisti vetsi prilnavost. Nicmene neni to dano vetsim trenim, ale deformaci vetsiho mnozstvi gumy, ktera zaleze do struktury asfaltu (proto ty asfaltovy cerny fleky tak klouzou). To zeby vetsi plocha zajistila vetsi treni je blbost. Na treni ma prave vliv normalova sila, ktera je na zadnim kole pri tvrdym brzdeni skoro nulova. Z toho plyne ze zadni kolo toho moc neubrzdi. Naopak vsechna vaha je prenesena na prednim kole, ktery se vic rozplacne, ziska tim vetsi plochu a pusobi na nej velka normalova sila, ktera zajisti velky treni. Jediny co je potreba, je zmacnout tu brzdu plynule a nechat vidle aby se ponorily a to kolo dostatecne zatizily. Kdyz hamstnes na packu, tak to tem vidlim neumoznis a to kolo hvizdne. Toz tak.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist