bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jizda po zadnim...
 
12.11.2012 v 14:35
Cus lidi.Vim,ze teorie a praxe je dost odlisna....jak se pro zacatek ucit zvedat masinu na zadni?Nejvhodnejsi je si asi koupit nejaky srot a na nem to zkouset....nejake tipy a rady?Dik

2 reakcí na tento příspěvek Jizda po zadnim...

21.10.2013 v 22:50 | Nahoru | #151
Zdarec...vzdycky me tohle kraveni lakalo..az ted jsem se k tomu tak nejak odhodlal. Nize davam videjko, druhy den zkouseni.. Poradite? Co treba zlepsit? Ne vzdy se mi to povede zvednout na poprve (je fakt, ze spojka na Becku uz ma neco za sebou...) a uz vubec to nedam o moc vys, asi uz psychicke.. chtel bych tak dojet dale a jeste to umet zvednout ve vetsi rychlosti, ale na dvojku mi to nejde vubec, proklouzne spojka. Dík za kritiku!

Jizda po zadnim...

22.10.2013 v 00:13 | Nahoru | #152
Johny89: jo tohle (to druhy) to uz je dobrej zaklad, proste to pritahni jeste kousek vejs. cim vejs, tim pak nechej min plynu a ono to pujde. trenovat trenovat trenovat.

(reakce na) Jizda po zadnim...

22.10.2013 v 08:55 | Nahoru | #153

Johny89 píše: Zdarec...vzdycky me tohle kraveni lakalo..az ted jsem se k tomu tak nejak odhodlal. Nize davam videjko, druhy den zkouseni.. Poradite? Co treba zlepsit? Ne vzdy se mi to povede zvednout na poprve (je fakt, ze spojka na Becku uz ma neco za sebou...) a uz vubec to nedam o moc vys, asi uz psychicke.. chtel bych tak dojet dale a jeste to umet zvednout ve vetsi rychlosti, ale na dvojku mi to nejde vubec, proklouzne spojka. Dík za kritiku!



mozna by to chtelo delsi rovinky, aby jsi nebyl omezeny brzdenim. Jinak dobry

1 reakcí na tento příspěvek Jizda po zadnim...

22.10.2013 v 17:04 | Nahoru | #154
Bubrak-ZX10R> asi to chce vic plynu na zacatku? ..jen to neprehnat a jak rikas..trenovat.

Zx-10RCarlos> Dik, a to mas pravdu, tohle bylo na rychlo abych to mel natoceny, jinak je to tam moc kratke na nauceni.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jizda po zadnim...

25.10.2013 v 13:45 | Nahoru | #155

Johny89 píše: Bubrak-ZX10R> asi to chce vic plynu na zacatku? ..jen to neprehnat a jak rikas..trenovat.



Na zacatku nemusis vic plynu, to je v pohode, proste jak ses uz nahore, tak mirne jeste pridej a zvedne se to o trochu vejs.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jizda po zadnim...

25.10.2013 v 17:29 | Nahoru | #156
Bubrak-ZX10R> Zkousim, zkousim..ale kdyz se to zvedne a ja pridavam dal tak jen zrychluju a pak omezovac a konec. Asi to potrebuju na zacatku vic nahoru, ale to se zas leknu a zavru to..a bum zpet.. Se musime nekde srazit osobne.

(reakce na) Jizda po zadnim...

25.10.2013 v 18:38 | Nahoru | #157

Johny89 píše: Bubrak-ZX10R> Zkousim, zkousim..ale kdyz se to zvedne a ja pridavam dal tak jen zrychluju a pak omezovac a konec. Asi to potrebuju na zacatku vic nahoru, ale to se zas leknu a zavru to..a bum zpet.. Se musime nekde srazit osobne.



Tak to musis pridat vic no. Proste na tom videu cos jel uz docela vysoko, tak jen to zvednout vejs, samo pridanim plynu. Pokud pridanim zustavas ve stejnem uhlu, tak musis pridat vic. A samo je lepsi to zvednout hned vejs a tu rychlost zvedani a kam az se to zvedne regulujes plynem. Cili tak jak si jel na videu, tak staci dat vic plynu az nahore abys to jeste prizvedl vejs. A nebo to zvednout od zacatku jeste vejs tim ze mas vic plynu a neuberes tak brzo. Samozrejme po zadnim muzes korigovat uhel pri jizde po zadnim, cili muzes jet chvili vejs, chvili niz, ale jen cim ses niz, tim je treba vic plynu na to to jen udrzovat v tom nizsim uhlu a vic zrychlujes a driv ti skonci otacky v omezovaci.

(reakce na) Jizda po zadnim...

28.10.2013 v 16:14 | Nahoru | #158

Johny89 píše: Zdarec...vzdycky me tohle kraveni lakalo..az ted jsem se k tomu tak nejak odhodlal. Nize davam videjko, druhy den zkouseni.. Poradite? Co treba zlepsit? Ne vzdy se mi to povede zvednout na poprve (je fakt, ze spojka na Becku uz ma neco za sebou...) a uz vubec to nedam o moc vys, asi uz psychicke.. chtel bych tak dojet dale a jeste to umet zvednout ve vetsi rychlosti, ale na dvojku mi to nejde vubec, proklouzne spojka. Dík za kritiku!



To už je pěkný wheelie to druhý ale škoda, že jsi tak brzo ubral plyn... Ono stejně nejlíp se to člověk naučí když to furt zkouší, pak to přejde do krve.

Ale na dvojku Bandita nezvedneš určitě...

Naposledy editováno 28.10.2013 16:16:58

2 reakcí na tento příspěvek Jizda po zadnim...

13.11.2013 v 19:02 | Nahoru | #159
já bych řekl že nejduležitější je mít nohu připravenou na zadní brzdě...

(reakce na) Jizda po zadnim...

13.11.2013 v 20:25 | Nahoru | #160

appa23 píše: já bych řekl že nejduležitější je mít nohu připravenou na zadní brzdě...



Ne, to je uplnej nesmysl.

Jizda po zadnim...

13.11.2013 v 20:57 | Nahoru | #161
nn, nejdůležitější je nemít Parkinsonovu nemoc a toho němce co ti tu zadní brzdu schová, když ji nejvíc potřebuješ

(reakce na) Jizda po zadnim...

13.11.2013 v 22:13 | Nahoru | #162

appa23 píše: já bych řekl že nejduležitější je mít nohu připravenou na zadní brzdě...



Neumím si představit, že jedu ve svíci a zahamstnu to zadní brzdou... To by musela bejt mrda, že bych přelítnul dopředu. Mě zatím vždycky stačilo ubrat plyn...

1 reakcí na tento příspěvek Jizda po zadnim...

14.11.2013 v 00:05 | Nahoru | #163
Takhle to dopadá když jezdiš bez té zadní brzdy!!!



(reakce na) Jizda po zadnim...

14.11.2013 v 00:10 | Nahoru | #164

ninja636 píše: Takhle to dopadá když jezdiš bez té zadní brzdy!!!





No ale to uz jezdis v mrtvym uhlu a zadni brzdou to korigujes. Pri normalnim beznym wheelie pod mrtvym bodem neni zadni brzda nikdy potreba, i kdyz se to malinko prehoupne pres mrtvac, tak staci zavrit plyn a na zadni brzdu si clovek ani nevzpomene.

Pomala jizda po zadnim za mrtvym uhlem se koriguje primarne zadni brzdou a to je o necem jinym. Ujedu stovky metru po zadnim a nikdy sem (za 8 let) zadni brzdu nepotreboval ani si na ni nevzpomnel.

Mozna bude potreba na nejaky lehky maly motorce/krosce, ale na silnicni motorce vubec.

(reakce na) Jizda po zadnim...

14.11.2013 v 10:13 | Nahoru | #165

tigerbou píše: Zajímalo by mě jak je náročné přeřadit po zadním?....jen vím že se nesmí při přeřazení zavřít úplně plyn jen tak nepatrně v rychlosti ubrat a přeřadit...nebo prej že jde v omezovači když začne motorka kuckat přeřadit zcela bez ubrání..

no zařadit v omezovači když jsi na zadním tak 100% ležíš na zádech

1 reakcí na tento příspěvek Jizda po zadnim...

15.11.2013 v 15:51 | Nahoru | #166
Bubraku nejsem z tech jezdcu co jezdi pomale věci..
Novej dá se řadit i v omezovači..
Shrnuti je ZADNI BRZDA musí bejt--))

(reakce na) Jizda po zadnim...

15.11.2013 v 17:33 | Nahoru | #167
ninja636> ano dá se řadit v omezovači bez spojky ale když máš obě kola na zemi, zkus to když jedeš po zadním a ležíš

Jizda po zadnim...

15.11.2013 v 18:09 | Nahoru | #168
Proto ta zadní brzda ...ok někdy to zkusím snad se to neda zapomenout
Jinak pro ty co se to chtejí naučit ,,tak je na to škola a SFW...tak zdar

1 reakcí na tento příspěvek Jizda po zadnim...

18.11.2013 v 20:35 | Nahoru | #169
Bubráku,Bubráku,to jsou píčo rady až se někdo z těch kluků tady rozvěsí protože to přehodí tak se poplácej po ramenou.Protože dřív nebo pozdějc si zatáhneš trošku víc.

(reakce na) Jizda po zadnim...

19.11.2013 v 00:57 | Nahoru | #170

sportacek. píše: Bubráku,Bubráku,to jsou píčo rady až se někdo z těch kluků tady rozvěsí protože to přehodí tak se poplácej po ramenou.Protože dřív nebo pozdějc si zatáhneš trošku víc.



Hele, tomu TY nemuzes rozumet. Tady se resi bezny jezdeni po zadnim, cili hodim to nahoru pod mrtvac a jedu nez me sestreli omezovac. Pokud nekdo necejti, ze se prehoup pres mrtvac, tak ok, potrebuje zadni brzdu.

1 reakcí na tento příspěvek Jizda po zadnim...

19.11.2013 v 08:09 | Nahoru | #171
Bubrák: já taky začínal,neboj tak myslim že vim co píšu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jizda po zadnim...

19.11.2013 v 12:04 | Nahoru | #172

sportacek. píše: Bubrák: já taky začínal,neboj tak myslim že vim co píšu



hele neber to jako rejpani, je to o prdu ale stejne mam pocit, ze si to 'zacinani' nejak hodne rychle preskocil a pokud se pamatuju, tak si zacinal na CZ175 (?) a o tom jsem taky psal, na techhle motorkach se jezdi po zadnim jinak ("Mozna bude potreba na nejaky lehky maly motorce/krosce, ale na silnicni motorce vubec."), tam je pomer hmotnosti jezdce jinde a kolem mrtvyho bodu je to hrozne vratky, v podstate neco jako mini-ctyrkolka a ja

(reakce na) Jizda po zadnim...

19.11.2013 v 13:55 | Nahoru | #173
Bubrak-ZX10R> máš to překoňovaný

4 reakcí na tento příspěvek Jizda po zadnim...

30.4.2014 v 23:58 | Nahoru | #174
No tak bych rád obnovil trochu vlákno a napsal něco pro nováčky, kterým jsem i Já sám, ale už trochu na zadní zvednu Při učení jsem byl docela opatrný. Mám stock sportovní šestku, takže na chyby nebyl brán zřetel.

1 den
Člověk zapne nějaké ty zaručené tutoriály, kouká jak je to jednoduché. Při jakých otáčkách, jaká rychlost? Někde na prázdné cestě první pokusy. Spojka, plyn a nic. Spojka, plyn a podklouznutí zadního kola. Pořád dokola a většinou nic. Stále zkoušení kde je chyba, otáčky, rychlost? Kdy pustit spojku? kdy přidat ten plyn? POMOC Když se podaří tak menší nadzvednutí je tady a začínají oslavy, ale pak opět nic a nic

2 den
Opět ta samá písnička, pořád skoro nic. Ale jednou ulítne ruka na plynu a je to tady. 20-50cm hore a boom dolů. Super, chtělo to více plynu a co spojka? Opět, zvedat a zvedat. Většinou opět podkluzuje kolo ale občas se zvedne. Když se zvedne tak hned rána dolů.
Čím vyšší zvednutí, tím rychlejší bomba dolů

3 den
Plní síly, opět zvedáme. Prásk, žádné podklouznutí a motorka se zvedá. Kolo 30-50cm nad zemí a ve strachu zaklapujeme. Myslíme si, že jsme to zvedli snad do nebe. Opět resume. Chce to více plynu, mnohem více a nebát se toho. O spojku stačí jen zavadit, ale stále je co pilovat

4 den
Trénováni grifu. Spojka-plyn. Tvrdé dopady. Někdo kdo bydlí poblíž, kde trenujete si klepe na čelo co je to za magora ps: Já se učil na odlehlé cestě kde byly normálně domy. Přišel za mnou jeden děda a řek mi: "Chlapče více citu" a odešel
Motorku už dokážeme zvednout skoro pokaždé. Někdy nadskočí, někdy těch 20-50+cm a padá. Už je to na dobré cestě.

5 den
Nějaká ta vyjížďka s kamarády. Člověk se chce předvést co se naučil. Trocha adrenalinu a hecování dělá hodně. Najednou jde motorku zvednout a ujet i 10m tak metr na zemí. Ke konci dne to jde skoro samo ale do wheelie to má daleko. Je to prostě neohrabané. Někdy zvednutí vysoko a hned rána dolu, někdy málo a nic a někdy tak nějak na půl, držíte tu uječenou šestku pod plynem tak aby se udržela co nejdéle nad zemí Nejlepší je pořád, že si myslíte jak vysoko to nezvedáte, ale je dobré když má někdo třeba kamerku a hned Vám dojde, že mrtvý bod je pro Vás spíše bod G

6 den
Zvedáme, skoro pokaždé zvedneme metr nad zem a více. Pořád velké bomby po zaklapnutí. Po XX zvednutích i metr a víc nad zem, se dostaneme do chvíle kdy už si na řidítka v nebi zvykáme. A tam kde jsme zaklapli ve strachu, tak ještě přidáme. Neskutečné. Motorka hned nespadla, ale spadla za půl sekundy později, což je dalších pár metrů k dobru. Myslím si, že tady začíná wheelie a trochu riziko, že při tom dávkování to člověk může přehnat. Opět to chce zkoušet a zkoušet. Ale už nás to nakoplo k dalšímu učení.

7 den
Vychytávání té prvotní výšky po puštění spojky. Ne málo ani ne moc. Když málo a ještě více přidáme, většinou se nezvedne. Pokud moc, a uletí Vám ruka, nejspíš pocítíte lehkost blížícího se mrtvého bodu Zvednutí, dávka, druhá a boom prásk na zem. Někde tady jsem si zničil krk řízení

8 den
Chytnete opravdu dobrou výšku a podaří se Vám motorku podržet 3-4 dávky, a najednou jste nahoře tak dlouho, že se koukáte kolem sebe. Ono to fakt jde!!!
Neustále zvedání. Pomalu pokaždé blízko balance pointu, ale pořád je to neohrabané. Teď je to naučit se kolik toho plynu přidat, v jakém intervalu. Tohle se musí dostat po kůži, protože jedině tréninkem zjistíte kolik v pravou chvíli přidat

9 den
No pomalu Vám to jde 50m už je slušné, výška taky. Se zvednutím už není žádný problém. Odjezdy z křižovatek, předjetí slimáka v autě po zadním přidá sebevědomí do dalšího učení. Lidí Vám občas zatleskají, ukáží apod. Občas i poklepání na čelo, ale to nevím co tím myslí
Začne nás ale brzdit omezovač. Motorku držíme ve výšce, ale pořád zrychlujeme a za pár sekund kontrolka a motorka padá, co s tím?

10 den
Tak a tady jsem teď Já. Zvednu motorku, do bodu kde je tak nějak akurát lehká. Trochu přidám, a posunu se dozadu. Motorka je ještě lehčí a najednou nemusím už ani dávkovat ale tak trochu stačí plynem to korigovat. Je to zvláštní. Cítím, že jde dolů tak prostě trochu přidám s snažím se posouvat i těžiště. Super není to jen o plynu

150m, ladné přistání a jde se slavit

Nevím kolik se dá ujet na jedničku na šestce? Samozřejmě že nekonečno, ale čistě bez korigování pomocí zadní brzdy na mrtvém bodě.
Dále bych se rád naučil zařadit, ale to spíše až se naučím zvednout ji na 2 stupeň což se mi zdá jako scifi s origo převody

Tento příběh neberte jako návod, ale tohle jsem prožil prostě Já.
Po zadním jsem se chtěl vždycky naučit, ale musel jsem překonat ten strach a nemyslet na to, že se to jednou může posrat. Za odměnu je myslím si super pocit, trochu polechtání ega a lidi to docela baví sledovat Pokud nejste teda blbec co se musí v obci předvést před plnou aut. zastávkou

Naposledy editováno 01.05.2014 00:03:57

Jizda po zadnim...

1.5.2014 v 00:19 | Nahoru | #175
dareckov: neni co dodat, presne tak sem to mel ja, jen tech 10 dni se rozprostrelo asi do 2 mesicu

shrnout se to da do 'zkouset, zkouset, zkouset', ale ten tvuj rozpis muze pomoct nekomu kdo se nekde trochu treba zasekl

jinak chvilema jedu ze moc nezrychluju a balancuju kolem mrtvace jen plynem (zadni brzdu sem nikdy nepouzil od roku 2005), takovym vrkanim jak to popisujes, ono totiz lze pridat plyn tak aby to vylitlo jakoby za mrtvac, ale kdyz clovek ubere jeste pred mrtvacem, tak to samo jeste preleze pres nej a zase zpatky, cili kolem mrtvace lze byt jen plynem, ale je to hodne o preciznosti, se zadni brzdou lze byt za nim a je mnohem vetsi rozmezi pro manevrovani (a to bych se chtel naucit), ale asi i vyrazne vetsi riziko, ze to clovek pretoci, pri uceni

dokonce jsem parkrat po zadnim i zatocil do mirny zatacky

(reakce na) Jizda po zadnim...

1.5.2014 v 01:02 | Nahoru | #176
dareckov> pekny románky o zacinajicim chuliganovi Taky bych se rad naucil, ale proste sem posranej to jebat na vlastni motorce. Chtelo by kdyz uz tak aspon nakej strep, u kteryho nemas takovvy zabrany. Proste si to nehcci rozbit no. Nikdy sem to v podstate ani nezkusil, kdyz teda nepocitam par "cuků" s plynem na jednicku a pár metrovy popojeti s prednim kolem 20-30 cm nad zemi , ale vytahava se tim dost retez a celkove mi to prijde dost nesetrny, takze sem se i na tohle obcasny srandovani vyprd. Maximalne vobcas nakej horizont, hup, tak plnej a cuknu riditkama, aby se nereklo no
Rad bych zkousel, naucil se mit cit na spojce/plynu, ale je mi tý mý kočky líto

Naposledy editováno 01.05.2014 01:03:33

(reakce na) Jizda po zadnim...

2.5.2014 v 08:43 | Nahoru | #177

dareckov píše: No tak bych rád obnovil trochu vlákno a napsal něco pro nováčky, kterým jsem i Já sám, ale už trochu na zadní zvednu Při učení jsem byl docela opatrný. Mám stock sportovní šestku, takže na chyby nebyl brán zřetel.

1 den
Člověk zapne nějaké ty zaručené tutoriály, kouká jak je to jednoduché. Při jakých otáčkách, jaká rychlost? Někde na prázdné cestě první pokusy. Spojka, plyn a nic. Spojka, plyn a podklouznutí zadního kola. Pořád dokola a většinou nic. Stále zkoušení kde je chyba, otáčky, rychlost? Kdy pustit spojku? kdy přidat ten plyn? POMOC Když se podaří tak menší nadzvednutí je tady a začínají oslavy, ale pak opět nic a nic

2 den
Opět ta samá písnička, pořád skoro nic. Ale jednou ulítne ruka na plynu a je to tady. 20-50cm hore a boom dolů. Super, chtělo to více plynu a co spojka? Opět, zvedat a zvedat. Většinou opět podkluzuje kolo ale občas se zvedne. Když se zvedne tak hned rána dolů.
Čím vyšší zvednutí, tím rychlejší bomba dolů

3 den
Plní síly, opět zvedáme. Prásk, žádné podklouznutí a motorka se zvedá. Kolo 30-50cm nad zemí a ve strachu zaklapujeme. Myslíme si, že jsme to zvedli snad do nebe. Opět resume. Chce to více plynu, mnohem více a nebát se toho. O spojku stačí jen zavadit, ale stále je co pilovat

4 den
Trénováni grifu. Spojka-plyn. Tvrdé dopady. Někdo kdo bydlí poblíž, kde trenujete si klepe na čelo co je to za magora ps: Já se učil na odlehlé cestě kde byly normálně domy. Přišel za mnou jeden děda a řek mi: "Chlapče více citu" a odešel
Motorku už dokážeme zvednout skoro pokaždé. Někdy nadskočí, někdy těch 20-50+cm a padá. Už je to na dobré cestě.

5 den
Nějaká ta vyjížďka s kamarády. Člověk se chce předvést co se naučil. Trocha adrenalinu a hecování dělá hodně. Najednou jde motorku zvednout a ujet i 10m tak metr na zemí. Ke konci dne to jde skoro samo ale do wheelie to má daleko. Je to prostě neohrabané. Někdy zvednutí vysoko a hned rána dolu, někdy málo a nic a někdy tak nějak na půl, držíte tu uječenou šestku pod plynem tak aby se udržela co nejdéle nad zemí Nejlepší je pořád, že si myslíte jak vysoko to nezvedáte, ale je dobré když má někdo třeba kamerku a hned Vám dojde, že mrtvý bod je pro Vás spíše bod G

6 den
Zvedáme, skoro pokaždé zvedneme metr nad zem a více. Pořád velké bomby po zaklapnutí. Po XX zvednutích i metr a víc nad zem, se dostaneme do chvíle kdy už si na řidítka v nebi zvykáme. A tam kde jsme zaklapli ve strachu, tak ještě přidáme. Neskutečné. Motorka hned nespadla, ale spadla za půl sekundy později, což je dalších pár metrů k dobru. Myslím si, že tady začíná wheelie a trochu riziko, že při tom dávkování to člověk může přehnat. Opět to chce zkoušet a zkoušet. Ale už nás to nakoplo k dalšímu učení.

7 den
Vychytávání té prvotní výšky po puštění spojky. Ne málo ani ne moc. Když málo a ještě více přidáme, většinou se nezvedne. Pokud moc, a uletí Vám ruka, nejspíš pocítíte lehkost blížícího se mrtvého bodu Zvednutí, dávka, druhá a boom prásk na zem. Někde tady jsem si zničil krk řízení

8 den
Chytnete opravdu dobrou výšku a podaří se Vám motorku podržet 3-4 dávky, a najednou jste nahoře tak dlouho, že se koukáte kolem sebe. Ono to fakt jde!!!
Neustále zvedání. Pomalu pokaždé blízko balance pointu, ale pořád je to neohrabané. Teď je to naučit se kolik toho plynu přidat, v jakém intervalu. Tohle se musí dostat po kůži, protože jedině tréninkem zjistíte kolik v pravou chvíli přidat

9 den
No pomalu Vám to jde 50m už je slušné, výška taky. Se zvednutím už není žádný problém. Odjezdy z křižovatek, předjetí slimáka v autě po zadním přidá sebevědomí do dalšího učení. Lidí Vám občas zatleskají, ukáží apod. Občas i poklepání na čelo, ale to nevím co tím myslí
Začne nás ale brzdit omezovač. Motorku držíme ve výšce, ale pořád zrychlujeme a za pár sekund kontrolka a motorka padá, co s tím?

10 den
Tak a tady jsem teď Já. Zvednu motorku, do bodu kde je tak nějak akurát lehká. Trochu přidám, a posunu se dozadu. Motorka je ještě lehčí a najednou nemusím už ani dávkovat ale tak trochu stačí plynem to korigovat. Je to zvláštní. Cítím, že jde dolů tak prostě trochu přidám s snažím se posouvat i těžiště. Super není to jen o plynu

150m, ladné přistání a jde se slavit

Nevím kolik se dá ujet na jedničku na šestce? Samozřejmě že nekonečno, ale čistě bez korigování pomocí zadní brzdy na mrtvém bodě.
Dále bych se rád naučil zařadit, ale to spíše až se naučím zvednout ji na 2 stupeň což se mi zdá jako scifi s origo převody

Tento příběh neberte jako návod, ale tohle jsem prožil prostě Já.
Po zadním jsem se chtěl vždycky naučit, ale musel jsem překonat ten strach a nemyslet na to, že se to jednou může posrat. Za odměnu je myslím si super pocit, trochu polechtání ega a lidi to docela baví sledovat Pokud nejste teda blbec co se musí v obci předvést před plnou aut. zastávkou



Pěkně napsané

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jizda po zadnim...

2.5.2014 v 14:14 | Nahoru | #178
dareckov> Joo moc pekne napsane, rekl bych, ze jsem nekde na 9,5 dne.. Ale uz me ceka krk rizeni.. A guma trpi taky.. Jen za mokra to proste nezvednu skoro nikdy, vzdy jen zbesila hrabacka..

(reakce na) Jizda po zadnim...

2.5.2014 v 22:40 | Nahoru | #179

Johny89 píše: dareckov> Joo moc pekne napsane, rekl bych, ze jsem nekde na 9,5 dne.. Ale uz me ceka krk rizeni.. A guma trpi taky.. Jen za mokra to proste nezvednu skoro nikdy, vzdy jen zbesila hrabacka..



na mokru sem po zadnim parkrat jel, ale nejak sem si nezapamatoval ten grif, takze je to dycky nahoda jestli jo nebo ne

Jizda po zadnim...

2.5.2014 v 22:42 | Nahoru | #180
ale uplne nejlepsi zazitek po zadnim bylo kdyz sem jel po Stefanikove moste v Praze (jeste na ZX9R), jeste kdyz tam byly kostky a vyjety v nich koleje a po zadech mi to sklouzlo do strany do ty koleje, to sem si pak fakt jel vymenit spodary
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist