globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jizda po zadnim...
 
12.11.2012 v 14:35
Cus lidi.Vim,ze teorie a praxe je dost odlisna....jak se pro zacatek ucit zvedat masinu na zadni?Nejvhodnejsi je si asi koupit nejaky srot a na nem to zkouset....nejake tipy a rady?Dik

4 reakcí na tento příspěvek Jizda po zadnim...

30.4.2014 v 23:58 | Nahoru | #1
No tak bych rád obnovil trochu vlákno a napsal něco pro nováčky, kterým jsem i Já sám, ale už trochu na zadní zvednu Při učení jsem byl docela opatrný. Mám stock sportovní šestku, takže na chyby nebyl brán zřetel.

1 den
Člověk zapne nějaké ty zaručené tutoriály, kouká jak je to jednoduché. Při jakých otáčkách, jaká rychlost? Někde na prázdné cestě první pokusy. Spojka, plyn a nic. Spojka, plyn a podklouznutí zadního kola. Pořád dokola a většinou nic. Stále zkoušení kde je chyba, otáčky, rychlost? Kdy pustit spojku? kdy přidat ten plyn? POMOC Když se podaří tak menší nadzvednutí je tady a začínají oslavy, ale pak opět nic a nic

2 den
Opět ta samá písnička, pořád skoro nic. Ale jednou ulítne ruka na plynu a je to tady. 20-50cm hore a boom dolů. Super, chtělo to více plynu a co spojka? Opět, zvedat a zvedat. Většinou opět podkluzuje kolo ale občas se zvedne. Když se zvedne tak hned rána dolů.
Čím vyšší zvednutí, tím rychlejší bomba dolů

3 den
Plní síly, opět zvedáme. Prásk, žádné podklouznutí a motorka se zvedá. Kolo 30-50cm nad zemí a ve strachu zaklapujeme. Myslíme si, že jsme to zvedli snad do nebe. Opět resume. Chce to více plynu, mnohem více a nebát se toho. O spojku stačí jen zavadit, ale stále je co pilovat

4 den
Trénováni grifu. Spojka-plyn. Tvrdé dopady. Někdo kdo bydlí poblíž, kde trenujete si klepe na čelo co je to za magora ps: Já se učil na odlehlé cestě kde byly normálně domy. Přišel za mnou jeden děda a řek mi: "Chlapče více citu" a odešel
Motorku už dokážeme zvednout skoro pokaždé. Někdy nadskočí, někdy těch 20-50+cm a padá. Už je to na dobré cestě.

5 den
Nějaká ta vyjížďka s kamarády. Člověk se chce předvést co se naučil. Trocha adrenalinu a hecování dělá hodně. Najednou jde motorku zvednout a ujet i 10m tak metr na zemí. Ke konci dne to jde skoro samo ale do wheelie to má daleko. Je to prostě neohrabané. Někdy zvednutí vysoko a hned rána dolu, někdy málo a nic a někdy tak nějak na půl, držíte tu uječenou šestku pod plynem tak aby se udržela co nejdéle nad zemí Nejlepší je pořád, že si myslíte jak vysoko to nezvedáte, ale je dobré když má někdo třeba kamerku a hned Vám dojde, že mrtvý bod je pro Vás spíše bod G

6 den
Zvedáme, skoro pokaždé zvedneme metr nad zem a více. Pořád velké bomby po zaklapnutí. Po XX zvednutích i metr a víc nad zem, se dostaneme do chvíle kdy už si na řidítka v nebi zvykáme. A tam kde jsme zaklapli ve strachu, tak ještě přidáme. Neskutečné. Motorka hned nespadla, ale spadla za půl sekundy později, což je dalších pár metrů k dobru. Myslím si, že tady začíná wheelie a trochu riziko, že při tom dávkování to člověk může přehnat. Opět to chce zkoušet a zkoušet. Ale už nás to nakoplo k dalšímu učení.

7 den
Vychytávání té prvotní výšky po puštění spojky. Ne málo ani ne moc. Když málo a ještě více přidáme, většinou se nezvedne. Pokud moc, a uletí Vám ruka, nejspíš pocítíte lehkost blížícího se mrtvého bodu Zvednutí, dávka, druhá a boom prásk na zem. Někde tady jsem si zničil krk řízení

8 den
Chytnete opravdu dobrou výšku a podaří se Vám motorku podržet 3-4 dávky, a najednou jste nahoře tak dlouho, že se koukáte kolem sebe. Ono to fakt jde!!!
Neustále zvedání. Pomalu pokaždé blízko balance pointu, ale pořád je to neohrabané. Teď je to naučit se kolik toho plynu přidat, v jakém intervalu. Tohle se musí dostat po kůži, protože jedině tréninkem zjistíte kolik v pravou chvíli přidat

9 den
No pomalu Vám to jde 50m už je slušné, výška taky. Se zvednutím už není žádný problém. Odjezdy z křižovatek, předjetí slimáka v autě po zadním přidá sebevědomí do dalšího učení. Lidí Vám občas zatleskají, ukáží apod. Občas i poklepání na čelo, ale to nevím co tím myslí
Začne nás ale brzdit omezovač. Motorku držíme ve výšce, ale pořád zrychlujeme a za pár sekund kontrolka a motorka padá, co s tím?

10 den
Tak a tady jsem teď Já. Zvednu motorku, do bodu kde je tak nějak akurát lehká. Trochu přidám, a posunu se dozadu. Motorka je ještě lehčí a najednou nemusím už ani dávkovat ale tak trochu stačí plynem to korigovat. Je to zvláštní. Cítím, že jde dolů tak prostě trochu přidám s snažím se posouvat i těžiště. Super není to jen o plynu

150m, ladné přistání a jde se slavit

Nevím kolik se dá ujet na jedničku na šestce? Samozřejmě že nekonečno, ale čistě bez korigování pomocí zadní brzdy na mrtvém bodě.
Dále bych se rád naučil zařadit, ale to spíše až se naučím zvednout ji na 2 stupeň což se mi zdá jako scifi s origo převody

Tento příběh neberte jako návod, ale tohle jsem prožil prostě Já.
Po zadním jsem se chtěl vždycky naučit, ale musel jsem překonat ten strach a nemyslet na to, že se to jednou může posrat. Za odměnu je myslím si super pocit, trochu polechtání ega a lidi to docela baví sledovat Pokud nejste teda blbec co se musí v obci předvést před plnou aut. zastávkou

Naposledy editováno 01.05.2014 00:03:57

(reakce na) Jizda po zadnim...

1.5.2014 v 01:02 | Nahoru | #2
dareckov> pekny románky o zacinajicim chuliganovi Taky bych se rad naucil, ale proste sem posranej to jebat na vlastni motorce. Chtelo by kdyz uz tak aspon nakej strep, u kteryho nemas takovvy zabrany. Proste si to nehcci rozbit no. Nikdy sem to v podstate ani nezkusil, kdyz teda nepocitam par "cuků" s plynem na jednicku a pár metrovy popojeti s prednim kolem 20-30 cm nad zemi , ale vytahava se tim dost retez a celkove mi to prijde dost nesetrny, takze sem se i na tohle obcasny srandovani vyprd. Maximalne vobcas nakej horizont, hup, tak plnej a cuknu riditkama, aby se nereklo no
Rad bych zkousel, naucil se mit cit na spojce/plynu, ale je mi tý mý kočky líto

Naposledy editováno 01.05.2014 01:03:33

(reakce na) Jizda po zadnim...

2.5.2014 v 08:43 | Nahoru | #3

dareckov píše: No tak bych rád obnovil trochu vlákno a napsal něco pro nováčky, kterým jsem i Já sám, ale už trochu na zadní zvednu Při učení jsem byl docela opatrný. Mám stock sportovní šestku, takže na chyby nebyl brán zřetel.

1 den
Člověk zapne nějaké ty zaručené tutoriály, kouká jak je to jednoduché. Při jakých otáčkách, jaká rychlost? Někde na prázdné cestě první pokusy. Spojka, plyn a nic. Spojka, plyn a podklouznutí zadního kola. Pořád dokola a většinou nic. Stále zkoušení kde je chyba, otáčky, rychlost? Kdy pustit spojku? kdy přidat ten plyn? POMOC Když se podaří tak menší nadzvednutí je tady a začínají oslavy, ale pak opět nic a nic

2 den
Opět ta samá písnička, pořád skoro nic. Ale jednou ulítne ruka na plynu a je to tady. 20-50cm hore a boom dolů. Super, chtělo to více plynu a co spojka? Opět, zvedat a zvedat. Většinou opět podkluzuje kolo ale občas se zvedne. Když se zvedne tak hned rána dolů.
Čím vyšší zvednutí, tím rychlejší bomba dolů

3 den
Plní síly, opět zvedáme. Prásk, žádné podklouznutí a motorka se zvedá. Kolo 30-50cm nad zemí a ve strachu zaklapujeme. Myslíme si, že jsme to zvedli snad do nebe. Opět resume. Chce to více plynu, mnohem více a nebát se toho. O spojku stačí jen zavadit, ale stále je co pilovat

4 den
Trénováni grifu. Spojka-plyn. Tvrdé dopady. Někdo kdo bydlí poblíž, kde trenujete si klepe na čelo co je to za magora ps: Já se učil na odlehlé cestě kde byly normálně domy. Přišel za mnou jeden děda a řek mi: "Chlapče více citu" a odešel
Motorku už dokážeme zvednout skoro pokaždé. Někdy nadskočí, někdy těch 20-50+cm a padá. Už je to na dobré cestě.

5 den
Nějaká ta vyjížďka s kamarády. Člověk se chce předvést co se naučil. Trocha adrenalinu a hecování dělá hodně. Najednou jde motorku zvednout a ujet i 10m tak metr na zemí. Ke konci dne to jde skoro samo ale do wheelie to má daleko. Je to prostě neohrabané. Někdy zvednutí vysoko a hned rána dolu, někdy málo a nic a někdy tak nějak na půl, držíte tu uječenou šestku pod plynem tak aby se udržela co nejdéle nad zemí Nejlepší je pořád, že si myslíte jak vysoko to nezvedáte, ale je dobré když má někdo třeba kamerku a hned Vám dojde, že mrtvý bod je pro Vás spíše bod G

6 den
Zvedáme, skoro pokaždé zvedneme metr nad zem a více. Pořád velké bomby po zaklapnutí. Po XX zvednutích i metr a víc nad zem, se dostaneme do chvíle kdy už si na řidítka v nebi zvykáme. A tam kde jsme zaklapli ve strachu, tak ještě přidáme. Neskutečné. Motorka hned nespadla, ale spadla za půl sekundy později, což je dalších pár metrů k dobru. Myslím si, že tady začíná wheelie a trochu riziko, že při tom dávkování to člověk může přehnat. Opět to chce zkoušet a zkoušet. Ale už nás to nakoplo k dalšímu učení.

7 den
Vychytávání té prvotní výšky po puštění spojky. Ne málo ani ne moc. Když málo a ještě více přidáme, většinou se nezvedne. Pokud moc, a uletí Vám ruka, nejspíš pocítíte lehkost blížícího se mrtvého bodu Zvednutí, dávka, druhá a boom prásk na zem. Někde tady jsem si zničil krk řízení

8 den
Chytnete opravdu dobrou výšku a podaří se Vám motorku podržet 3-4 dávky, a najednou jste nahoře tak dlouho, že se koukáte kolem sebe. Ono to fakt jde!!!
Neustále zvedání. Pomalu pokaždé blízko balance pointu, ale pořád je to neohrabané. Teď je to naučit se kolik toho plynu přidat, v jakém intervalu. Tohle se musí dostat po kůži, protože jedině tréninkem zjistíte kolik v pravou chvíli přidat

9 den
No pomalu Vám to jde 50m už je slušné, výška taky. Se zvednutím už není žádný problém. Odjezdy z křižovatek, předjetí slimáka v autě po zadním přidá sebevědomí do dalšího učení. Lidí Vám občas zatleskají, ukáží apod. Občas i poklepání na čelo, ale to nevím co tím myslí
Začne nás ale brzdit omezovač. Motorku držíme ve výšce, ale pořád zrychlujeme a za pár sekund kontrolka a motorka padá, co s tím?

10 den
Tak a tady jsem teď Já. Zvednu motorku, do bodu kde je tak nějak akurát lehká. Trochu přidám, a posunu se dozadu. Motorka je ještě lehčí a najednou nemusím už ani dávkovat ale tak trochu stačí plynem to korigovat. Je to zvláštní. Cítím, že jde dolů tak prostě trochu přidám s snažím se posouvat i těžiště. Super není to jen o plynu

150m, ladné přistání a jde se slavit

Nevím kolik se dá ujet na jedničku na šestce? Samozřejmě že nekonečno, ale čistě bez korigování pomocí zadní brzdy na mrtvém bodě.
Dále bych se rád naučil zařadit, ale to spíše až se naučím zvednout ji na 2 stupeň což se mi zdá jako scifi s origo převody

Tento příběh neberte jako návod, ale tohle jsem prožil prostě Já.
Po zadním jsem se chtěl vždycky naučit, ale musel jsem překonat ten strach a nemyslet na to, že se to jednou může posrat. Za odměnu je myslím si super pocit, trochu polechtání ega a lidi to docela baví sledovat Pokud nejste teda blbec co se musí v obci předvést před plnou aut. zastávkou



Pěkně napsané

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jizda po zadnim...

2.5.2014 v 14:14 | Nahoru | #4
dareckov> Joo moc pekne napsane, rekl bych, ze jsem nekde na 9,5 dne.. Ale uz me ceka krk rizeni.. A guma trpi taky.. Jen za mokra to proste nezvednu skoro nikdy, vzdy jen zbesila hrabacka..

(reakce na) Jizda po zadnim...

6.5.2014 v 20:18 | Nahoru | #5

dareckov píše: No tak bych rád obnovil trochu vlákno a napsal něco pro nováčky, kterým jsem i Já sám, ale už trochu na zadní zvednu Při učení jsem byl docela opatrný. Mám stock sportovní šestku, takže na chyby nebyl brán zřetel.

1 den
Člověk zapne nějaké ty zaručené tutoriály, kouká jak je to jednoduché. Při jakých otáčkách, jaká rychlost? Někde na prázdné cestě první pokusy. Spojka, plyn a nic. Spojka, plyn a podklouznutí zadního kola. Pořád dokola a většinou nic. Stále zkoušení kde je chyba, otáčky, rychlost? Kdy pustit spojku? kdy přidat ten plyn? POMOC Když se podaří tak menší nadzvednutí je tady a začínají oslavy, ale pak opět nic a nic

2 den
Opět ta samá písnička, pořád skoro nic. Ale jednou ulítne ruka na plynu a je to tady. 20-50cm hore a boom dolů. Super, chtělo to více plynu a co spojka? Opět, zvedat a zvedat. Většinou opět podkluzuje kolo ale občas se zvedne. Když se zvedne tak hned rána dolů.
Čím vyšší zvednutí, tím rychlejší bomba dolů

3 den
Plní síly, opět zvedáme. Prásk, žádné podklouznutí a motorka se zvedá. Kolo 30-50cm nad zemí a ve strachu zaklapujeme. Myslíme si, že jsme to zvedli snad do nebe. Opět resume. Chce to více plynu, mnohem více a nebát se toho. O spojku stačí jen zavadit, ale stále je co pilovat

4 den
Trénováni grifu. Spojka-plyn. Tvrdé dopady. Někdo kdo bydlí poblíž, kde trenujete si klepe na čelo co je to za magora ps: Já se učil na odlehlé cestě kde byly normálně domy. Přišel za mnou jeden děda a řek mi: "Chlapče více citu" a odešel
Motorku už dokážeme zvednout skoro pokaždé. Někdy nadskočí, někdy těch 20-50+cm a padá. Už je to na dobré cestě.

5 den
Nějaká ta vyjížďka s kamarády. Člověk se chce předvést co se naučil. Trocha adrenalinu a hecování dělá hodně. Najednou jde motorku zvednout a ujet i 10m tak metr na zemí. Ke konci dne to jde skoro samo ale do wheelie to má daleko. Je to prostě neohrabané. Někdy zvednutí vysoko a hned rána dolu, někdy málo a nic a někdy tak nějak na půl, držíte tu uječenou šestku pod plynem tak aby se udržela co nejdéle nad zemí Nejlepší je pořád, že si myslíte jak vysoko to nezvedáte, ale je dobré když má někdo třeba kamerku a hned Vám dojde, že mrtvý bod je pro Vás spíše bod G

6 den
Zvedáme, skoro pokaždé zvedneme metr nad zem a více. Pořád velké bomby po zaklapnutí. Po XX zvednutích i metr a víc nad zem, se dostaneme do chvíle kdy už si na řidítka v nebi zvykáme. A tam kde jsme zaklapli ve strachu, tak ještě přidáme. Neskutečné. Motorka hned nespadla, ale spadla za půl sekundy později, což je dalších pár metrů k dobru. Myslím si, že tady začíná wheelie a trochu riziko, že při tom dávkování to člověk může přehnat. Opět to chce zkoušet a zkoušet. Ale už nás to nakoplo k dalšímu učení.

7 den
Vychytávání té prvotní výšky po puštění spojky. Ne málo ani ne moc. Když málo a ještě více přidáme, většinou se nezvedne. Pokud moc, a uletí Vám ruka, nejspíš pocítíte lehkost blížícího se mrtvého bodu Zvednutí, dávka, druhá a boom prásk na zem. Někde tady jsem si zničil krk řízení

8 den
Chytnete opravdu dobrou výšku a podaří se Vám motorku podržet 3-4 dávky, a najednou jste nahoře tak dlouho, že se koukáte kolem sebe. Ono to fakt jde!!!
Neustále zvedání. Pomalu pokaždé blízko balance pointu, ale pořád je to neohrabané. Teď je to naučit se kolik toho plynu přidat, v jakém intervalu. Tohle se musí dostat po kůži, protože jedině tréninkem zjistíte kolik v pravou chvíli přidat

9 den
No pomalu Vám to jde 50m už je slušné, výška taky. Se zvednutím už není žádný problém. Odjezdy z křižovatek, předjetí slimáka v autě po zadním přidá sebevědomí do dalšího učení. Lidí Vám občas zatleskají, ukáží apod. Občas i poklepání na čelo, ale to nevím co tím myslí
Začne nás ale brzdit omezovač. Motorku držíme ve výšce, ale pořád zrychlujeme a za pár sekund kontrolka a motorka padá, co s tím?

10 den
Tak a tady jsem teď Já. Zvednu motorku, do bodu kde je tak nějak akurát lehká. Trochu přidám, a posunu se dozadu. Motorka je ještě lehčí a najednou nemusím už ani dávkovat ale tak trochu stačí plynem to korigovat. Je to zvláštní. Cítím, že jde dolů tak prostě trochu přidám s snažím se posouvat i těžiště. Super není to jen o plynu

150m, ladné přistání a jde se slavit

Nevím kolik se dá ujet na jedničku na šestce? Samozřejmě že nekonečno, ale čistě bez korigování pomocí zadní brzdy na mrtvém bodě.
Dále bych se rád naučil zařadit, ale to spíše až se naučím zvednout ji na 2 stupeň což se mi zdá jako scifi s origo převody

Tento příběh neberte jako návod, ale tohle jsem prožil prostě Já.
Po zadním jsem se chtěl vždycky naučit, ale musel jsem překonat ten strach a nemyslet na to, že se to jednou může posrat. Za odměnu je myslím si super pocit, trochu polechtání ega a lidi to docela baví sledovat Pokud nejste teda blbec co se musí v obci předvést před plnou aut. zastávkou



Tímhle si prostě projde každej
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist