bmw_r1300gs_cartec





Téma: Rezavé trubky u plechovky
 
11.11.2012 v 16:22
Čau,dnes jsem si u plechovky(renault twingo r.v 93)všimnul, že mám na dvouch místech celkem dost rezavé brzdové trubky(viz foto). A teď nevím, co s tím? Origo trubka z renaultu bude dražší než celé auto, tak přemýšlím o koupi pertlovací sady. Jenže bez zvedáku tahat komplet trubku pod autem(celá má cca 3m) je nesmysl, tak přemýšlím, že bych trubku nastavil cca 50cm(trubka je jinak vizuálně v pořádku), ale zase mám strach, aby to těsnilo atd... Popř. kdyby někdo věděl o někom v okolí Hradce Králové, kdo se tím zabývá?Za jakékoliv rady děkuji.











2 reakcí na tento příspěvek Rezavé trubky u plechovky

11.11.2012 v 16:25 | Nahoru | #1
To neni tak hrozne, netece neres

1 reakcí na tento příspěvek Rezavé trubky u plechovky

11.11.2012 v 16:34 | Nahoru | #2
pod autem? cos tam delal? to se vzdycky najdou ty nejhorsi veci, radsi nekoukat

Rezavé trubky u plechovky

11.11.2012 v 16:39 | Nahoru | #3
Nic ve zlym ale u takovýhleho auta jakkoliv lepit brzdové trubky je sebevražda Kup nový taková pálka to neni a máš klid.

Rezavé trubky u plechovky

11.11.2012 v 16:43 | Nahoru | #4
No, mě u Focuse tahle trubička prdla...šlo to sice ubrzit na ručku, ale ten prvotní šok, kdy to po sešlápnutí pedálu nic nedělalo, stál za to...
výměna zase tak drahá nebyla

Rezavé trubky u plechovky

11.11.2012 v 17:03 | Nahoru | #5
Spis jde o to, kdyz koupis nové, jestli je tam dostaneš.
Respektive jestli pri vyndataní těch starých nezničís vse okolo.
Doporučuju pred demontáži dva dny předem nanest nejaké rozpouštědlo a uvolnit to.
Stačí brzdovka nebo cola.
A pak kvalitní naradi a hodně štěstí.
Osobně bych to asi nenapojoval.
A je fakt ze tak hrozné to není, ale kdyz pak praskne, může jit do tuhého :(

2 reakcí na tento příspěvek Rezavé trubky u plechovky

11.11.2012 v 17:24 | Nahoru | #6
No já bych do toho taky radši vůbec nehrabal, ale představa, že mi to někde v kilu přestane brzdit není zrovna příjemná.. Teď před vánocema se mi to moc nehodí, takže myslíte, že do jara to vydrží?

(reakce na) Rezavé trubky u plechovky

11.11.2012 v 17:26 | Nahoru | #7
Creck> No ale až poteče bude pozdě

(reakce na) Rezavé trubky u plechovky

11.11.2012 v 17:27 | Nahoru | #8
peteRR9> koukal na palivovej filtr

(reakce na) Rezavé trubky u plechovky

11.11.2012 v 17:38 | Nahoru | #9

kawazephyr píše: No já bych do toho taky radši vůbec nehrabal, ale představa, že mi to někde v kilu přestane brzdit není zrovna příjemná.. Teď před vánocema se mi to moc nehodí, takže myslíte, že do jara to vydrží?

aby to nevydrželo až do smrti

Rezavé trubky u plechovky

11.11.2012 v 17:40 | Nahoru | #10
To auto ti vydrží až do smrti

Rezavé trubky u plechovky

11.11.2012 v 17:48 | Nahoru | #11
Nech to byt, stejne to nepovolis a neni to jeste tak hrozny. Kdyz to nahodou praskne tak porad brzdi druha naprava... teda alespon do doby nez vytece vsechna brzdovka z nadobky

(reakce na) Rezavé trubky u plechovky

11.11.2012 v 17:51 | Nahoru | #12
kawazephyr> podle stare ti udelaji novou v servisu lepsim ocelovou a nebo lepsi soudrzi MEDENOU a ta uz te opravdu prezije...

1 reakcí na tento příspěvek Rezavé trubky u plechovky

11.11.2012 v 18:08 | Nahoru | #13
bude to stát pár korun a už se s tím blbě jezdí,když o tom víš

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rezavé trubky u plechovky

11.11.2012 v 18:29 | Nahoru | #14
valibuk> No právě. Uvidíme co si řeknou v renaultu a kdyžtak budu muset navštívit nějakej noname servis. Na internetu jsem našel jednu firmu, která to dělá, ale bez zvedáku si to stejně nevyměním..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rezavé trubky u plechovky

11.11.2012 v 18:32 | Nahoru | #15
kawazephyr> já bych se s tím ani nesral,mechanici taky chtějí žrát.

Rezavé trubky u plechovky

11.11.2012 v 18:34 | Nahoru | #16
Zkus projít prodejny autodílů a servisi v okolí. Když jsem v takovým krámu dělal, tak jsme trubky vyráběli na počkání. Počítej cca korunu za cenťák a 15,- až 30,- za každej holendr. Měli jsme hliníkový trubky, takže jsem udělal dlouhou, jak zákazník chtěl a potom to nebyl problém rukou naohýbat přímo na autě. Akorát asi budeš muset tu starou vyndat a nejlépe ucvaknout konce a donést je s sebou (dělá se více druhů holendrů a dva typy zakončení, tak aby věděli, co ti tam dát).

Bacha na měděný trubky, u nás s tím na technický vyhazujou. Prý se to nesmí používat a tolerujou to pouze na veteránech.

Co se týče toho vyříznutí nemocnýho místa a nastavením novou trubkou, tak to taky jde. Je to ale děsná jebačka a navíc když už to někde takhle začne, tak to teď nastavíš a za rok nebo dva ti to začne o kus vedle. Když dáš celou novou trubku, tak na 99% přežije zbytek auta.

EDIT: tak trubky to nebyly přímo hliníkový, ale nějaká slitina čehosi....na pohled to ale jako hliník vypadalo a bylo to i celkem měkký.

Naposledy editováno 11.11.2012 18:38:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rezavé trubky u plechovky

11.11.2012 v 18:46 | Nahoru | #17
valibuk> Nejseš náhodou mechanik? Ne jako je mi jasný, že všechno něco stojí, jen teď nemám(jako chudý student) peníze, abych dal renaultu 2ku(cenu ještě nevím, ale myslim, že daleko od pravdy nejsem) za výměnu jedný trubky.

Naposledy editováno 11.11.2012 19:17:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rezavé trubky u plechovky

11.11.2012 v 19:02 | Nahoru | #18
kawazephyr> já bych s tím jel k normálnímu mechanilovi,podle mě je to do litru,pokud stojí cenťák korunu aq práce max na dvě hodiny,když to půjde blbě

(reakce na) Rezavé trubky u plechovky

11.11.2012 v 19:07 | Nahoru | #19
valibuk> No to už by bylo přijatelnější. Zejtra to obvolám a uvidíme.. Jinak kdyby někdo věděl o někom v okolí Hradce Králové, tak ať dá vědět. Díky

1 reakcí na tento příspěvek Rezavé trubky u plechovky

11.11.2012 v 19:18 | Nahoru | #20
origo bude palba, delali jsme to z metráže komplet celé ... dej to někam k lepšímu garážovému servisu, tam tu sadu určitě mají a trubku ti vymení za novou ,, neřeš to a brzdící auto tam odvez.. zase te musím pochválit ,že to řešíš... jsou horší případy, je potřeba se pripravit na to ,že jak se hne z jednou trubkou, tak to klidne obsere aji trubka vedle

(reakce na) Rezavé trubky u plechovky

11.11.2012 v 19:48 | Nahoru | #21
Mirek12> No nejradši bych nechal vyměnit obě ty hlavní trubky, když už se do toho bude šahat, ale teď před vánocema nejsou finance nazbyt .

(reakce na) Rezavé trubky u plechovky

11.11.2012 v 20:00 | Nahoru | #22

Creck píše: To neni tak hrozne, netece neres



technickou to neprojde taky jsem musel měnit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rezavé trubky u plechovky

12.11.2012 v 09:00 | Nahoru | #23

kawazephyr píše: valibuk> No právě. Uvidíme co si řeknou v renaultu a kdyžtak budu muset navštívit nějakej noname servis. Na internetu jsem našel jednu firmu, která to dělá, ale bez zvedáku si to stejně nevyměním..


Proč jezdit s takovou prkotinou do renaulta? To zvládne každej automechanik za mnohem míň peněz, než autorizovanej servis. Pokud si student a chceš ušetřit, poptej se známých, rodičů, příbuzných, kdo zná šikovnýho opraváře v okolí. Já takhle mám jednoho v Plzni a jednoho v Chebu. A vždycky spokojenost. Hlavně dovedou díl opravit, ne jen vyměnit. Často tam napasujou něco, co patří jinam ale funguje to skvěle a stojí zlomek co originál (např. vejfuk). Platit značkovej servis si netroufám, i když už dávno nejsem student a nějakou tu korunu vydělám.

Se značkovým Renault servisem mám zkušenost. Na tlumiči se vymlátil takovej ten gumovej blok, co ho drží chycenej v kastli, aby to netlouklo kov na kov. Jen se rozžvejkla ta gumová velká podložka. Přijel sem do renaultu a ptal jsem se, jestli to nemaj jako náhradní díl. Že prej jediná možnost je vyměnit celej tlumič za několik tisíc. Nakonec jsem tam napasoval něco, co zbylo z trabanta nebo škodovky a leželo v dílně. Fungovalo to po zbytek životnosti auta.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rezavé trubky u plechovky

12.11.2012 v 11:59 | Nahoru | #24
todvora> taky si musíš uvědomit, že cokoliv dobastlijou v autorizáku potom bude jenom na jejich hlavu ,něco se stane a poškodí jméno značky ,autorizovaného servisu atp.. hochu to není žádná prdel, tam už je jiná zodpovědnost.

(reakce na) Rezavé trubky u plechovky

12.11.2012 v 12:12 | Nahoru | #25

Mirek12 píše: todvora> taky si musíš uvědomit, že cokoliv dobastlijou v autorizáku potom bude jenom na jejich hlavu ,něco se stane a poškodí jméno značky ,autorizovaného servisu atp.. hochu to není žádná prdel, tam už je jiná zodpovědnost.


No, to už je jejich boj. Když fungujou jen způsobem - vyměníme tenhle celej díl za novej, protože jiná možnost není, tak ať si to mění někomu jinýmu.

Na svým 12 let starým autě nepotřebuju dávat desítky tisíc za opravy. Chci opraváře, co opravuje, ne jen mění díly za nový podle toho, co řekne počítač Poslední velká věc jakou jsem řešil - přední poloosa ve fronteře. 16kkč novej díl + bůhvíkolik za práci v origo opel servisu. Garážista mi ji vyměnil za dva litry a dva litry stála použitá z offroad-frontera.com. Od tý doby bez problémů funguje jak má. Úspora minimálně patnáct tisíc. Proto, že jsem se spokojil s použitým dílem a neznačkovým servisem.

A věřím, že u twinga z roku 93 už vůbec nemá smysl o autorizovaným renault servisu uvažovat, protože každá oprava bude dražší, než to auto.

Naposledy editováno 12.11.2012 12:14:31

Rezavé trubky u plechovky

18.11.2012 v 23:54 | Nahoru | #26
Tak problém vyřešen, všechny trubky jsem v polních podmínkách vyměnil, ale už nikdy více . Jinak kdyby měl někdo podobnej problém, origo trubky se na to už nedělaj. Musejí se udělat na míru a já je naštěstí našel na internetu už hotové(komplet cca 1000 přes pana Fremra, nejde o reklamu jen jsem se po dlouhé době setkal s velmi solidním jednáním ) . Jinak renault mi je nabídl za 3000 bez pár drobných... a to se bavíme jen o materiálu... Tak snad bude zas na chvíli klid a najezdí ještě pár kiláků.
Jo a málem bych zapomněl, bacha na MĚDĚNÝ trubky, málem jsem je koupil, ale naštěstí jsem se včas dozvěděl, že prej nejsou kamarádi s STK kvůli tlaku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist