2 reakcí na tento příspěvek Rezavé trubky u plechovky
1 reakcí na tento příspěvek Rezavé trubky u plechovky
Respektive jestli pri vyndataní těch starých nezničís vse okolo.
Doporučuju pred demontáži dva dny předem nanest nejaké rozpouštědlo a uvolnit to.
Stačí brzdovka nebo cola.
A pak kvalitní naradi a hodně štěstí.
Osobně bych to asi nenapojoval.
A je fakt ze tak hrozné to není, ale kdyz pak praskne, může jit do tuhého :(
2 reakcí na tento příspěvek Rezavé trubky u plechovky
kawazephyr píše: No já bych do toho taky radši vůbec nehrabal, ale představa, že mi to někde v kilu přestane brzdit není zrovna příjemná.. Teď před vánocema se mi to moc nehodí, takže myslíte, že do jara to vydrží?
aby to nevydrželo až do smrti1 reakcí na tento příspěvek Rezavé trubky u plechovky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rezavé trubky u plechovky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rezavé trubky u plechovky
Bacha na měděný trubky, u nás s tím na technický vyhazujou. Prý se to nesmí používat a tolerujou to pouze na veteránech.
Co se týče toho vyříznutí nemocnýho místa a nastavením novou trubkou, tak to taky jde. Je to ale děsná jebačka a navíc když už to někde takhle začne, tak to teď nastavíš a za rok nebo dva ti to začne o kus vedle. Když dáš celou novou trubku, tak na 99% přežije zbytek auta.
EDIT: tak trubky to nebyly přímo hliníkový, ale nějaká slitina čehosi....na pohled to ale jako hliník vypadalo a bylo to i celkem měkký.
Naposledy editováno 11.11.2012 18:38:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rezavé trubky u plechovky
Naposledy editováno 11.11.2012 19:17:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rezavé trubky u plechovky
1 reakcí na tento příspěvek Rezavé trubky u plechovky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rezavé trubky u plechovky
kawazephyr píše: valibuk> No právě. Uvidíme co si řeknou v renaultu a kdyžtak budu muset navštívit nějakej noname servis. Na internetu jsem našel jednu firmu, která to dělá, ale bez zvedáku si to stejně nevyměním..
Proč jezdit s takovou prkotinou do renaulta? To zvládne každej automechanik za mnohem míň peněz, než autorizovanej servis. Pokud si student a chceš ušetřit, poptej se známých, rodičů, příbuzných, kdo zná šikovnýho opraváře v okolí. Já takhle mám jednoho v Plzni a jednoho v Chebu. A vždycky spokojenost. Hlavně dovedou díl opravit, ne jen vyměnit. Často tam napasujou něco, co patří jinam ale funguje to skvěle a stojí zlomek co originál (např. vejfuk). Platit značkovej servis si netroufám, i když už dávno nejsem student a nějakou tu korunu vydělám.
Se značkovým Renault servisem mám zkušenost. Na tlumiči se vymlátil takovej ten gumovej blok, co ho drží chycenej v kastli, aby to netlouklo kov na kov. Jen se rozžvejkla ta gumová velká podložka. Přijel sem do renaultu a ptal jsem se, jestli to nemaj jako náhradní díl. Že prej jediná možnost je vyměnit celej tlumič za několik tisíc. Nakonec jsem tam napasoval něco, co zbylo z trabanta nebo škodovky a leželo v dílně. Fungovalo to po zbytek životnosti auta.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rezavé trubky u plechovky
Mirek12 píše: todvora> taky si musíš uvědomit, že cokoliv dobastlijou v autorizáku potom bude jenom na jejich hlavu ,něco se stane a poškodí jméno značky ,autorizovaného servisu atp.. hochu to není žádná prdel, tam už je jiná zodpovědnost.
No, to už je jejich boj. Když fungujou jen způsobem - vyměníme tenhle celej díl za novej, protože jiná možnost není, tak ať si to mění někomu jinýmu.
Na svým 12 let starým autě nepotřebuju dávat desítky tisíc za opravy. Chci opraváře, co opravuje, ne jen mění díly za nový podle toho, co řekne počítač Poslední velká věc jakou jsem řešil - přední poloosa ve fronteře. 16kkč novej díl + bůhvíkolik za práci v origo opel servisu. Garážista mi ji vyměnil za dva litry a dva litry stála použitá z offroad-frontera.com. Od tý doby bez problémů funguje jak má. Úspora minimálně patnáct tisíc. Proto, že jsem se spokojil s použitým dílem a neznačkovým servisem.
A věřím, že u twinga z roku 93 už vůbec nemá smysl o autorizovaným renault servisu uvažovat, protože každá oprava bude dražší, než to auto.
Naposledy editováno 12.11.2012 12:14:31
Jo a málem bych zapomněl, bacha na MĚDĚNÝ trubky, málem jsem je koupil, ale naštěstí jsem se včas dozvěděl, že prej nejsou kamarádi s STK kvůli tlaku.