bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tlumič řízení a Testastetta
Ahoj.

Docela vážně přemýšlím o pořízení tlumiče řízení.

Nejsem si jistej, že ho je opravdu třeba, ale už me při plným plynu na výjezdu parkrát nepříjemě překvapilo zvednuté přední kolo a tak si říkám, že pro klid duše to možná není úlně marný.

A k věci: Nechci platit předražený ducati tlumič a docela jsem přemýšlel o Ohlinsu, ale nechám si rád poradit i jinej, ale o co mi jde nejvíc, tak se mi moc nelíbí ten na straně motorky - trochu ruší jednolitost designu a tak jsem se chtěl zeptat jestli někdo z Vás nedoporučí nějakej dobrej (a odzkoušenej) s montáží nahoru na brejle.

Předem dík za jakoukoliv dobrou radu a kdyby někdo nelenil a vyfotil, jak to má namontovaný on (ať už z boku nebo ze shora), tak dvojnásobné díky.

E: docela se mi líbí tenhle, ale ta cena je trochu moc, když se dá sehnat Ohlins (na bok) za 8 a pul na ebay:
Bitubo

Naposledy editováno 05.11.2012 16:16:34

2 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení a Testastetta

9.11.2012 v 10:11 | Nahoru | #1
Freedom: kdyz je to sem tam maly zavlneni tak prave moc velkej střelec dotycnej nebude :) Tlumic vyžaduje zmenu stylu, člověk musí nutit motorku zatočit, ale zase jde jít mnohem ostreji na plyn, výjezdy ze zatáčky na 1-2 pod plným a kolem ve vzduchu bez tlumiče nesly... teda byly hodne o hubu

(reakce na) Tlumič řízení a Testastetta

9.11.2012 v 10:23 | Nahoru | #2
assassin> No nejsem žádnej velkej střelec - rád jezdim svižně, ale vezmeš za plyn ze zatáčky jednou, dvakrát - řidítka se rozklepaj a pak si řekneš, že zas tak rychlé vyjezdy vlastně nepotřebuješ a pak už se ti to stane je příležitostně, když se zapomeneš - proto jsem o tom začal uvažovat.

Ale s tím jiným stylem jsi mi radost neudělal - i když je to samozřejmě logický - jako nechci ji zas nějak extra přemlouvat do zatáček - když jsme si na kousek s kamošem, co má RSVčko vyměnili motorky, tak jsem obdivoval, jak je ten jeho motor uhlazenej a jak to proti mému má nadhernou špičku (a mrtvej spodek), ale co mě teda fakt sralo bylo jak to člověk musí úplně nutit do zatáčky - ta moje tam padne, že člověk ani neví, jak se do ní dostal...

Naposledy editováno 09.11.2012 10:24:50

(reakce na) Tlumič řízení a Testastetta

9.11.2012 v 10:33 | Nahoru | #3
assassin>

výjezdy ze zatáčky na 1-2 pod plným a kolem ve vzduchu bez tlumiče nesly

ale jo, jdou...dokonce i v reálným provozu ...Bouřňák, Komáří vížka, Ještěd ...pod plným asi ne, ale kolo je ve vzduchu často ...ale žádnej supr-pilot nejsem...jsou to spíš jen odlehčení předku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Diagnostika Monster s4r Testastretta Ducati Monster S4R Testastretta, Ducati Monster S4R ... kaba07 2 9.4.2021 v 12:07 kaba07
Český manuál Ducati Monster S4R Testastretta kaba07 2 24.12.2020 v 07:33 kaba07
Prosím o radu Ducati S4R Ducati Monster S2R 1000, Ducati Monster S4R, Ducati ... pipi07 29 29.10.2019 v 20:52 honzarogalo
Ducati Ducati Monster 620, Ducati Monster 900 (i.e.), Ducat... vacul 0 21.5.2019 v 22:38 vacul
S4R Testastretta nestartuje Ducati Monster S4R Testastretta vacul 28 9.4.2019 v 22:07 petrprochazka


TOPlist